![]() |
Welke Positieve wensen/verlangens wil/ga je de komende tijd tot uiting brengen?, Hoe?
Titel zegt genoeg denk ik. Om in de verlangens/wensen ook daadwerkelijk beweging te krijgen, moet je weergeven in wat voor een tijdsbestek je dit wilt gaan doen/regelen en hoe.
Je kan ook tips geven aan de ander. Wens/verlangen: In een koortje gaan zingen (liefst a-capella) Waar?.In Zwolle.(niet meer dan 1x per week) Hoe?. Bellen/mailen, een keer komen kijken bij een koor.(desnoods bij verschillende koren) Tijdsbestek?: Ik ga het in de maand Januari regelen. Wens/verlangen: Op kamers gaan. Waar?: In Zwolle of Apeldoorn Hoe?:Kamernet.nl, rondvragen aan mensen, advertentie plaatsen in regionale krant, verdere kaartjes/advertenties plaatsen bij winkels etc. Tijdsbestek Vanaf September bezig tot hoe lang het nodig is. Ik wil i.g. in de maand Januari de advertenties hebben geplaatst. |
Het lijkt nogal op dit topic
|
Wens/verlangen: Afstudeerstage regelen
Waar?: Philips Electronics, Singapore Hoe?. Bellen/mailen Tijdsbestek?: Ehh..Fultime :confused: Wens/verlangen: Commissie project afronden Waar?: Krakow, Polen Hoe?: Keihard werken :) Tijdsbestek: 2 dagen/week ?, afronden half april Wens/verlangen: Laatste vak Productiemanagement halen :o Waar?: RUG Hoe?: Studeren Tijdsbestek: al vier jaar lang te weinig :o, Begin februari afronden Wens/verlangen: Een vriendin bezoeken :) Waar?: Sienna, Italie :cool: Hoe?: vliegen Tijdsbestek: Half februari als het lukt |
Citaat:
|
wens/verlangen: sportschool gaan en conditie en figuur krijgen.
waar: sportschool frits van der werff hoe: dat vogel ik daar wel uit tijdsbestek: toch wel twee keer per week minstens. wens/verlangen: 5havo goed afmaken dit jaar waar: op school? hoe: keihard werken en discipline aanmeten. tijdsbestek: eh, tsja....das wisselend. |
Wens/verlangen: kunnen praten over al het nare uit het verleden en heden, zodat ik eindelijk kan beginnen met verwerken. :(
Waar? Bij mijn vriend, werk, beste vriend, bij vrienden en evt. hulpverlening (als ik het durf :s ) Hoe? telefoon, e-mail, face to face Tijdsbestek? eigenlijk al jááren, maar vanaf nu gerekend wil ik het voor mijn verjaardag ( 9 mei ) op een rijtje hebben. *zucht* hoop zo dat het lukt Wens/verlangen: Zo snel mogelijk mijn eigen plek hebben en niet meer thuis hoeven te wonen Waar? tijdelijk in maastricht en londen voor stage, daarna waarschijnlijk apeldoorn, maar misschien ook wel ergens anders Hoe? kamernet.nl, rondvraag, inschrijven woningstichting tijdsbestek? 8 maanden |
Wens/verlangen: Psychotherapie deze keer wel tot een goed einde brengen.
Waar? Jeugdinstelling (***) Hoe? Proberen niet bang te zijn om mijn mond open te doen, deze keer niet weglopen als ik op een moeilijk punt kom, eerlijk zijn, meewerken. Tijdsbestek?: Ik heb volgende week mijn eerste gesprek en het zal een half jaar tot maximaal een jaar gaan duren.. |
Wens/verlangen:
nee leren zeggen Waar? uuhm.. thuis? :| bij mezelf Hoe? proberen, proberen en proberen.. en doen Tijdsbestek? net zolang tot het gelukt is... |
Citaat:
|
Citaat:
Wens/Verlangen: Slagen voor mijn rijbewijs/school Waar: Hier gewoon in Helmond Hoe: Door goed mijn best te doen Tijdsbestek: In mei ofzo Wens/Verlangen: Van mijn faalangst afkomen Waar: Gewoon overal: school, in de liefde etc Hoe: Door te proberen mij niet meer zo druk te maken om domme dingen waar een 'normaal' mens niet eens bij stil zou staan Tijdsbestek: Vanaf nu! :) |
Wens/verlangen: Beter worden
Waar? Waar niet? Hoe? Door de therapieen de medicijnen en door in mezelf te gaan geloven Tijdsbestek: Zo lang als het duurt, al ben ik al anderhalf jaar bezig :( |
Wens/verlangen: Dansles beginnen.
Waar: Zwijndrecht. Hoe: Mijn ouders zover krijgen even een formulier mee te nemen als ze daar zijn. Invullen, opsturen. Tijdsbestek: Deze maand. En meer, maar ik kan het niet zeggen en weet niet hoe ik het moet realiseren. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:33. |