![]() |
Pillen voor beter geheugen?
Had zo es pillen gekocht voor beter geheugen, vlak voor m'n examen: Ginkogomax heette het, maar het duurde 2 weken voordat je verbetering ging merken :rolleyes: , voor niets genomen dus maar mijn vraag is nu of dat echt werkt, want daarna heb ik wel nog genomen maar nix meer gestudeert(vakantie)Nu zijn ze bijna op maar als niemand kan bevestigen dat ze werken koop ik er geen meer he ...
|
Ik denk eigenlijk dat regelmatig (flink) leren en steeds weer de stof herhalen veel beter is voor je geheugen.
Tja, je kan niet altijd voor een dubbeltje op de eerste rij zitten. |
Ik heb gehoord dat die pillen je alleen alerter maken, zodat je je dus beter kan concentreren en daardoor leer je dus beter... en daardoor onthoud je dus meer. Je kan net zo goed een energie drankje nemen of koffie, werkt ook.
|
heej! waar heb je die gekocht?!! lijkt me wel wat voor mij!!
|
Offtopic: Dextro Energy werkt goed bij mij :d :o, echt waar hoor
|
Citaat:
Werkt idd ook. Wat Andijvie zegt: je wordt d'r meer alert (alerter?) van. |
Citaat:
|
dexro energy, ja.
Pillen voor beter geheugen? Nee. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Als je dan toch geld uit wilt geven voor pillen, koop dan visoliecapsules (of verse vette vis)
|
Van dextro e.d krijg ik alleen maar meer zin om mijn huiswerk van het bureau af te slaan, en iets actiefs te gaan doen :(
|
die pillen zorgen voor betere doorbloeding van de hersenen (zeggen ze). maar dit bereik je ook door tijdens het leren (en je toetsen als het mag, of wanneer je zeker weet dat niemand je ziet) op een kauwgompje te kauwen (echt waar!!!) :) (*kan echt geen tentamen meer maken zonder kauwgum :D *)
|
Citaat:
Ontopic: die pillen lijken me helemaal niks. Doe het gewoon met druivensuiker ofzo, volgens mij heeft dat hetzelfde effect :o |
Citaat:
Maar het werkt niet, hoor. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:09. |