![]() |
f1manager 2004
Velen met mij zullen deze mail hebben gehad:
Dear F1-manager member, Last year you joined the F1-manager 2003 at www.f1manager.info. We would like to invite you to join us again for the 2004 F1 season. You will need to create your account again because your old account will not be migrated. Some differences with last year are the new site layout, earning points for qualifing and searching capabilities through the subleagues. We hope to see you soon at www.f1manager.info ! lijkt me duidelijk dus, gewoon weer opnieuw aanmelden :) Er zal weer een subleague voor scholieren aangemaakt worden, dat zal dan vermeld worden in dit topic. Nogmaals de site: www.f1manager.info |
whoohooo, ik ga jullie allemaal verslaan :D
|
Eindstand vorig jaar.
Van links naar rechts. Eindpositie forum, Eindpositie algemeen, Naam team. 1 45 Robs Racecrew 2 53 Traktor Racing 3 81 Team Tarzanbocht 4 83 Dutch F1 Racing 5 112 Henk & Bert F1 6 117 Conan 7 121 Team Bartoli Racing 8 144 Run2Day 9 146 barbarianracing 10 148 Methuselah 11 149 Erik Enzo 12 149 ella 13 160 NoMercy285 Racing 14 165 FOREVER - flem de gaexte 15 172 Z@nd en Grindb@k R@cing 16 172 Fast Racing 17 214 WATB 18 227 Team Halloween 19 241 exteronaldus 20 253 vreselijke fout is snel 21 255 Willi-amsterdam 22 257 Tranceking racing 23 259 AFCA4ever 24 281 PV 25 288 KS-Racing 26 293 Dutch Proud 27 304 KWMasters Racing Team 28 338 Mach Racing Team 29 338 WolterB's Team 30 342 DeMUUGE_F1_2003 31 356 Pibbo 32 358 moderated is in the game 33 358 Boogie F1 34 358 De uitverkorene 35 373 Zeeman racing 36 376 DDRT @ Gerben 37 396 Mitros F1 Racing 38 401 Snow-Racing 39 403 sotaliraq 40 417 Timo Grandprix 41 418 Prost GP 42 423 Commander Kez F1 43 437 MWVC Tilburg 44 439 wouszer's Heerschers 45 442 Forza_FC_Groningen 46 443 Me Racingsteam 47 449 Wawl Racing Team 48 454 031Crew 49 459 Beer 50 462 3rd Rock Racing |
Ik meld me weer aan:) hoewel ik er vorig jaar niks aangedaan heb:o
|
Citaat:
maar nu dus serieus (y) |
Woei, een 47e plaats. :D
|
ja ik doe dit jaar ook weer mee!!! (y)
|
afgelopen jaar 5e, t jaar daarvoor 3e. En ik ga dit jaar geen 7e worden vind ik :)
Beat ya'all! :) |
Ik heb net even een subleague gemaakt.
naam: scholieren.com wachtwoord: scholieren |
Citaat:
ik heb gejoined :) |
ik zal ook van de partij zijn
|
hmmm... ik heb geen verstand van F1..
|
Ik moet me nog herinschrijven, maar ik ga uiteraard meedoen.
|
Ben ik nou zo scheel of klopt er gewoon iets niet.
ik zie geen scholieren.com staan? :confused: Screenshot |
Citaat:
Als je ingelogd bent ga je naar 'my subleagues' en vervolgens heb je een zoekfunctie. Zoek op scholieren.com en je kan op join klikken :) |
Ik dacht laat ik s mee doen :P
|
Citaat:
Maar waarom is ie niet gewoon zichbaar tussen die anderen voor de buitenstaanders? |
Citaat:
|
meld zich ook weer aan
|
Citaat:
|
ik heb me ook aangemeld
ella blue :) |
Ik ben ook weer aangemeld: Barbarianracing.
Vorig jaar 9e, maar dat kan beter ;) :D |
Ik gooi het nu op een top10.
vorig jaar niet zo 100% mee bezig geweest aan et begin. dat brak me op denk ik. maar ach..het is maar een spelletje. |
Ik ga nu ook weer meedoen denk ik :)
|
wnr begint de scholieren.com leaugue
|
ik heb me aangemeld...mij benieuwen hoelang ik het volhou
|
ik doe ook mee, ik heb alleen een probleem met mijn teamlogo
ik wil graag een personal logo gebruiken, en dan hetzelfde logo als ik bij Hattrick gebruik. Bij hattrick moet het logo ongeveer 60X60 pixels zijn, en daar werkt het logo gewoon. Bij f1manager voeg ik hetzelfde logo in, en dan doet ie het niet, omdat er een maximum is van 150x100 pixels. Snapt iemand dat? http://www.forzagroningen.nl/teaminf...s/phmpruim.gif |
Citaat:
afmetingen: 263 x 156 pixels. Ligt dus meer aan hattrick dan aan f1manager denk ik. mijn logo dan maar eens: http://www.ht-arena.com/mmstars/image6.jpg |
ok, kan iemand dan een nieuw logo voor mij hosten?
|
Citaat:
Hij bestaat iig wel :) |
Citaat:
in het fotoboek moet je geloof ik minimaal 1 foto van jezelf, de rest maakt niet uit en aangezien er bij jou nog ruimte is voor 4 :) |
bedankt, dat ga ik proberen!
|
Wanneer begint de scholieren.com league
??????? |
Citaat:
|
yay! ik doe ook mee..
kheb een keer een JVC autoradio gewonnen met het formule1 spel van formule1.nl (toen dat nog gratis was).. 4e plaats algemeen aan het eind van het jaar! Beware! :p *nu word ik vast laatste of zo* |
ok, mijn logo in het fotoboek hier zetten werkt dus niet.
nu is mijn logo een zwart vlak met daarin in witte letters: het deeplinken van plaatjes van deze site is niet toegestaan! waar kan ik mijn logo nu kwijt? |
Citaat:
ik zet hem er wel ffs op :) |
mijn logo is inmiddels gelukt, maar ik zat me af te vragen: kan de subleague niet een normaal scholieren-logo krijgen? Of iets wat erop lijkt?
|
I'm also in the game :-)
|
Citaat:
wel jammer dat het zo lang duurt voordat het begint, m'n team heb ik onderhand allang klaar :) Misschien dat ik Verstappen er nog wel inzet als hij bij Jordan gaat rijden, want ik heb nu Massa en hij is nou ook niet echt de beste rijder op dit moment ;) gefeliciteerd! |
Ik heb me ook aangemeld.. Zeer waarschijnlijk ga ik het niet bijhouden, maar het gaat om het idee :P
|
en dat logo? hoe wordt het daarmee?
|
PitFireRacing doet ook mee... :)
Is er alweer een S.com Subleague? |
Citaat:
naam: scholieren.com wachtwoord: scholieren |
Citaat:
|
Ik heb net zelf ook een team aangemaakt.
Ga nu es kijken wat alles is:) |
en ik heb me net aangemeld bij de subleague van scholieren.com (y)
|
K heb gelijk wat ik van jordan in m'n team had verwijderd.
Daar wil ik geen punten mee halen. |
en hoe zit t nou met dat logo?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:32. |