![]() |
Wallen
Ik heb nogal felle wallen, ik slaap wel genoeg en toch heb ike r...
Wat kan ik er tegen doen? |
Ik ken ook iemand die dat heeft, je kan het volgens mij gewoon van nature hebben.
Je zou make-up ervoor kunnen gaan gebruiken, maar je bent het verkeerde geslacht ervoor :P |
een kwartiertje gebruikte theezakjes op je ogen schijnt te helpen
|
heb je echt wallen? (als in Laura (gtst) wallen? :D)
of zwarte/donkere kringen onder je ogen en in je ooghoeken? |
eeuhm wallen denk ik...
|
ik heb het ook, mensen vragen altijd aan me of ik moe ben...
Ik heb veel geprobeerd, maar nog niets werkt... |
ik heb vaak wallen, als ik ze al wegwerk dan gebruik ik een lichtroze oogschaduw, maar ik denk niet dat je die bij de hand hebt, gezien het feit dat je een jongen bent ;)
komkommer schijnt ook te helpen, maskertje doen als je in bad ligt ofzo :) |
gebruik een camouflagestift!
je ziet niet dat je het op hebt, en je ziet ook geen wallen meer. ideaal vind ik zelf |
Citaat:
NOu... Je ziet het wel hoor dat je iets hebt gebruikt van make-up ofzo, tenminste ik zie het wel altijd bij andere mensen die make-up gebruiken. |
Citaat:
Als het 's ochtends een beetje puffig is, dan gaat dat vaak weg door het te koelen en tegelijk (ja, hoe doe je dat?) zachtjes te masseren. Als je donkere kringen hebt, dan kun je er wat camouflagepoeder op doen, dat valt minder op dan camouflagestift vind ik. Niet te veel, want dan ziet het er erg raar uit :). En in een lichte kleur, want de huid vlak onder je ogen hoort een heel ietsje lichter te zijn dan de rest van je gezicht. Als het echt van die Wim Kok - zakjes zijn, dan is er niet echt meer wat aan te doen, afgezien van 20 kilo aankomen of je laten opereren. |
Je kan het met een paar ijsklontje verminderen en met Eye Fast Response.. Op de adversus site vind je hier heel veel over.. Speciaal een site voor de mannen die modebewust zijn.. En ja geen reclame..
http://www.adversus.nl/beauty/max_wallen_kringen.html |
Citaat:
dat wist ik dus niet maar ik gebruik gelukkig nooit maskers :D |
Camouflagestift is helemaal niet opvallend. Vind ik.
Je moet het gewoon voor de spiegel voorzichtig uitvegen en een beetje een laten worden met je huid. Dan zie je het nauwelijks. Probeer bijvoorbeeld de camouflagesticks van Maybelline. (Wel de goede kleur kiezen, anders zie je het wel.) |
Nah dus het beste is komkommer, gewonen komkommer, of biologisch geteelde? :D En hoevaak?En hoelang?
En die ijsklontjes, hoelang moet ik dat ophouden, en vermindert dat onmiddelijk?Mag ik ookz o'n heel koud "ijsplastiek" erop leggen?(zo'n Cold-Hot ding, koud in de frigo, warm in de micro...) |
wallen laten opereren is dat dan plastische chir. en spuiten ze die dan weg ofzo?
|
Gezonder leven, meer in 't zonlicht zitten, je kan er anders ook zo'n speciale lamp voor aanschaffen.
|
ijsklontjes kan toch niet gezond zijn of wel? En meer slapen denk ik. Ik heb normaal geen wallen krijg het alleen als ik maar 2/3 uur geslapen heb. Maar misschien dat het bij jouw altijd zo is dat weet ik niet.
|
Citaat:
ijsklontjes schijnen wel te helpen, die gaan namelijk zwellingen tegen |
ik heb er ook veel last van, is een familie kwaal (n)
je hebt 2 soorten wallen: vet en vocht wallen, vet wallen is geloof ik weinig aan te doen. Vocht wallen schijnen sneller te verdwijnen als je s'octends 2 glazen lauw water drinkt op je nuchtere maag. Weet niet of het waar is :) moet het nog even testen. |
Citaat:
Als je af en toe wallen hebt, ja dan moet je misschien meer slapen... Met camouflage stift blijft je het duidelijk zien iig bij mij... ijsklontjes, komkommer werkt ook niet. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:09. |