![]() |
[tekening]
ja, dan ook maar eens eens keer wat werk van mij. dit maken wij dus op de HKA met modeltekenen.
niet echt hoogstaand ofzo (dit maak je gewoon binnen 1 a 2 lessen).ik vond m zelf wel aardig. http://forum.scholieren.com/fotoboek/fotos/14674.jpg |
Ik vind 'm best mooi (y).
|
Dat ziet er best hip uit (y)
|
Supermooi! (y)
(heb je btw loukie/loekie/whatever als lerares?) |
lelijk hoor
creatief nietswaardig schepsel dat je er bent |
Citaat:
doe jij vooropleiding bij haar :p |
Citaat:
en wie ben jij, nmeneer de geleerde? |
Heel erg mooi! :)
|
Citaat:
nu niet meer....gelukkig |
Citaat:
Waarom gelukkig? Ik vind haar altijd wel cool. |
Ik vin um oowk wl koewl!!! (y)
|
Citaat:
op enkele na vind mijn hele klas dat overduidelijk minder. sommige kunnen haar zelfs schieten. ik vond de lessen best leuk hoor. maar we hebben nu een docent die gewoon wat relxter is. |
Ik wil graag weten met wat voor materialen je dit hebt gemaakt? En hoe grrot is het?
Heb je weleens momenten van totale ongeïnspireerdheid binnen je opleiding en zo ja, wat doe je daaraan? (ben toelating aan het voorbereiden ;) ) Ik vind dit werk, zeker voor 1 a 2 lessen, heel aardig gelukt. |
Citaat:
ik volg nu de vooropleiding en ze doet poeslief.. maar ik heb meer verhalen gehoord.. |
ik heb ook de orientatiecursus gedaan.
Ik vond Loeki een beetje fake-aardig. Maar ik heb wel gehoord dat ze altijd hele leuke opdrachten geeft. Zoals bijv. een hele gespierde aantrekkelijke negroide man die alleen een overall aan heeft. Iedereen mag dan een stuk je van de overall er uit knippen en dan elke keer dat tekenen tot dat er niets van de overall over blijft. :) ontopic: mooi kleurgebruik. De tekeningen vind ik opzich ook mooi, maar kan niet echt de details zien door dat het natuurlijk is verkleind. |
Citaat:
met: oliepastelkrijt, n beetje zwarte en witte acryl verf en veel olie (gewoon zonnebloem olie + doekje of kwast en 'lekker poetsen' zoasl loukie dat noemt). weet je, opzich is ze best een aardig mens, maar je moet reeel blijven, en niet mensen qua voorkeur die je hebt betere cijfers geven. die prijst ze heeelemaal de hemel in, en dan de volgende die ze minder vind, daar zegt ze damn zoiets van: ja aardig, maar nogniet zoals ik het wil. da's alles wat ze dan zegt. ik vind dat gewoon niet fijn. maargoed sommige maken zelfs slaande ruzie met haar |
jammer dat de foto niet zo duidelijk is
|
i know
|
Mooi hoor! Knap dat je dat in 1 les af hebt! (y)
|
ik vind m mooi :)
|
hip :) (y)
|
ganz schon!
|
hmm vind hem niet mooi, kan geen reden geven waarom niet , gewooon niet mijn stijl denk ik
|
Heel erg mooi, de kleuren doen het samen gewoon heel goed:)
Zoiest zou ik wel in mn kamer hangen (y) |
Citaat:
|
wat vonden de mensen op de kunstacademie ervan?
ben daar eigenlijk wel nieuwsgierig naar :) |
goh ja,wel aardig volgens mij.
iedereen maakt die opdracht, ze zien er allemaal wel anders uit, maar ik ben qua artisticitiet en vooral abstractie geen held. ik ben nogal pietje precies, en dat moet natuurlijk niet, niet in die les. ik vond het zelf wel een vooruitgang. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:38. |