![]() |
alweer bedrogen
ik heb een half jaar geleden iets met een jongen gehad. ikke helemaal blij want ik had nog nooit echt iets serieus gehad zegmaar. we waren iets van 5 mnd samen en hij was al 1x vreemdgegaan maar bood zn excuses aan en we gingen samen verder. toen hij later weer 2x was vreemdgegaan met hetzelfde meisje ging het uit. hoewel ik het zelf had uitgemaakt vond ik ut best erg en wou ook nie meer met andere jongens afspreken.
2 maand geleden ontmoete ik een andere jongen. hij gaf mee aandacht en ik dacht dat hij me echt leuk vond. 2 maand gingen we uit en spraken we af totdat hij zei dat het waarschijnlijk niets serieus kon worden omdat hij mij te jong vond. toen het "uit" was bleek iedereen te weten dat hij een player was en dat altijd deed met meisjes en ik wist van niets. ik heb echt nie so veel vertrouwe meer in jongens. wat moet ik hier nou mee. hoe weet ik of de volgende jongen die ik misschien ga ontmoeten wel echt lief voor me is zegmaar?? |
Lijkt me meer wat voor L&R. :)
|
Mja, sommige kerels zijn gewoon klootzakken. Je komt vast wel een keer een goeie tegen (y).
|
Jeez, in wat voor milieu leef jij? :(
Tja, 'liefde maakt blind', zegt men weleens. Misschien had je ook wel gewoon eerst meer informatie over die jongens in moeten winnen. Heb je trouwens geen vriendinnen die wat kritischer zijn en zo'n jongen eerst zouden kunnen 'keuren' op een zo objectief mogelijke manier? Sterkte ermee hè. |
Yup, er zijn zat leuke jongens alleen meisjes zien ze niet ofzo.
In mijn vriendenkring zit niemand die dit ooit zou flikken... Maar misschien ligt dit aan mij :) |
Wat ze zegt, 15 is wat jong om het vertrouwen in het mannelijk geslacht kwijt te zijn.
|
Citaat:
|
je kan nooit 100% weten of iemand te vertrouwen is. Dat geldt voor zowel jongens als meisjes.
Maar gelukkig zijn er veel meer mensen die wél te vertrouwen zijn, alleen heeft het tijd nodig om je weer aan iemand te durven geven. Dat moment komt vanzelf en tot die tijd moet je niks forceren. Kom eerst maar even bij van beide ervaringen en het vertrouwen komt langzamerhand weer terug. |
Liefde maakt blind...gelukkig heb je als het goed is vrienden die wat objectiever naar de situatie kunnen kijken en je van nuttige adviezen kunnen voorzien om dit soort dingen te voorkomen :)
|
Naieviteit, gebrek aan mensenkennis, jeugdige onbezonneheid. Hoe je het maar wilt noemen. Het komt er in ieder geval op neer dat meisjes vaak niet door hebben welke gasten fout zijn. Dat vind ik onbegrijpelijk, bij veel van die players straalt het er gewoon van af. Afijn, beter opletten met wat voor jongen je aanpapt, er zijn ook heus wel betrouwbare jongens.
|
Probeer ook om ze eerst eens wat beter te leren kennen. Vraag eens wat na bij vrienden. Dan kun je dit soort dingen al ruim vantevoren weten.
|
Citaat:
En ik ben het eens met Last Resort, ik pik de foute gasten er meestal zo uit... |
Citaat:
ik ook trouwens.. |
Jah maar je kiest toch zelf je vrienden? Voor zover zij het ook willen zijn :)
Hij zei ook: Citaat:
|
weetje... andere mensen zeiden altijd dat ik best wel veel mensen kennis hebt/had maar ik denk dat als je verliefd word je dat gewoon niet ziet ofzow. voor mijn vriendinnen kan ik ook altijd heel makkelijk beslissen of het een betrouwbare jongen of een player is ofzow. voor jezelf is dat geloof ik veel moeilijker. maar deze jongen kende ik ook al. hij zit al 5 jaar bij mij op sport dus ik dacht dat ik wel aardig hoogte van hem had. hij was knap en verlegen. het tegenovergestelde bleek dus toen het na 2 maand "uitging": hij was een player
ik kan het gewoon niet zien |
Je moet gewoon niet te goedgelovig zijn, als je goed opde hoogte wilt blijven van zijn doen en laten moet je hem stalken.
|
is schaduwen niet beter dan?
|
Je kunt het nooit weten... zelfs al is een jongen echt hartstikke gek op je en doet hij vanalles voor je dan kan dat op een gegeven moment voorbij zijn of komt hij ineens iemand anders tegen die hij leuker vindt.
Maar ben je dan gebruikt? Als ie toch een tijdje gek op je was? Ik weet het niet... Probeer er iig achter te komen of iemand op het moment zelf gek op je is. Dus doe niet te makkelijk over dingen, laat je niet lullig behandelen, loop niet achter hem aan.. |
misschien zegt het meer iets over de jongens dan over jou...zij gaan per slot van rekening vreemd...
En misschien val jij wel op het verkeerde type.....(type player) |
Citaat:
|
waarschijnlijk ben je onbewust te makkelijk qua jongens. je vindt een jongen leuk, maar weet niet dat je een jongen nóg leuker kan vinden. hierdoor ben je wat makkelijk te krijgen voor zulke jongens en trek je zulke jongens aan.
ik denk dat je nog nooit écht verliefd bent geweest op een jongen. je kunt zoiets pas weten als dat gebeurd is. dan pas weet je wat het is om iemand echt leuk te vinden en kan je je eigen gevoelens beter inschatten. laat je in t vervolg niet te makkelijk krijgen. laat een jongen een beetje moeite voor je doen (maar zorg wel dat je niet zo'n meisje wordt dat ongelofelijk hard to get wordt). je vóelt het gewoon als een jongen je écht leuk vindt. dat merk je dan echt wel. |
Ergens vraag ik me af of je niet 'misbruikt' hoort te worden in je jongere jaren. Er is niets leerzamer dan een gebroken hart en veel liefdesverdriet. Door schade en schande wijs worden ?
Hoewel dit weer de vraag wekt hoe wijs men wel niet is in een Blijf van m'n lijf huis. Kommop het is maar humor ;) |
Citaat:
|
stel wat hogere eisen aan een jongen. Wacht bijvoorbeeld langer met zoenen en evt sex. Zoals ik het lees hebben die 2 jongens alleen maar gekeken naar je uiterlijk en niet de persoon erachter en heb jij feitelijk hetzelfde gedaan. Tip: Spreek gewoon wat af met een jongen op een niet liefdesbasis, probeer m eerst beter te leren kennen. Ga dan niet naar een overvolle discotheek maar samen wat drinken/eten etc. Je merkt dan vazelf of er een bepaalde aantrekkingskracht is. ZO doe ik het de laatste jaren en het bevalt me wel, weet tenminste daardoor wel of het meisje daadwerkelijk mij waard is. Beetje respect voor jezelf!!!
|
je valt op de verkeerde jongens
|
Citaat:
|
Citaat:
Zal wel |
Citaat:
|
Citaat:
Ontopic: tja vrouwen vallen nou eenmaal vaak op players.. zelfs als vriend(inn)en het uit hun hoofd praten willen ze daar niet naar luisteren. |
Citaat:
Je hoort niet misbruikt te worden. Er zijn zat andere manieren waarop je kan leren dat sommige jongens niet zo fris zijn. Ik moet wel zeggen: op deze manier leer je het snelst. Tand door je lip, open knieen en geschaafde ellebogen. Je bedenkt je wel 2 keer voordat je weer zo struikelt. |
maar ik snap het niet als ze alleen op mn uiterlijk afgaan. ik ben helemaal niet knap. ik dacht altijd juist dat ik het meer van mn karakter moest hebben als ik ooit een vriend wilde krijgen.
|
misschien ligt daar de kern van het probleem. Je zegt ook dat je blij was dat iemand je leuk vond. Beetje negatief zelfbeeld als ik het zo lees.
|
tja, dat is het lastige... ze kunnen het soms zo goed verborgen houden wie ze werkelijk zijn....
maar wees niet te naïef, dus laat je niet meteen inpakken, wees op je hoede en doe vooral geen dingen overhaast.... als een jongen je echt leuk vind, zal ie geduld met je hebben en zoiezo, je bent 15... wil je echt al iets serieus beginnen? |
Citaat:
En waarom zou ik jou een nerd noemen? Ik ken je niet.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:07. |