![]() |
iets geprobeert
Complicated minds is what we have
Working in circles, creating more and more Around what is real, what is essence Just another brick in the wall…. Complete and uttermost fear Reveal yourself in all your terror So that I might perceive what you hold Dreaded demon of my deepest be ready to be slain I am tired of running as a slave A slave to the mind I demand the pain which can set me free ------------------------------------------------------------------- Come on this is not the way it normally ends Bring me another one with answers Let him tell me what I might believe Ask the little fellow, what is his name? Akin to my own I see you as you are One like us, an entity Speak Human Tell us your story So we can compare And form some sort of truth |
Poging tot verandering
Laten we eens een keer van bovenaf kijken Zien of we het dan wat meer eens kunnen worden Ja, laat je voetjes maar over de rand hangen Zoals engelen dat doen als ze op wolkjes zitten Zou het goed gaan Met ons als mens Is het al tijd of wachten we nog even Gaat het nog wel even daar beneden Zullen we het gaan proberen? Heeft iemand überhaupt wel zin? Of is het wel goed zo ---------------------- ben ff een paar dagen aant zeiken, sorry daarvoor :P |
geprobeerd is met een d, het is namelijk een voltooid deelwoord waarvan de stam niet op een van de letter in 't kofschip eindigt. Dus is het voltooid deelwoord echt met een d. Ik zal misschien op de gedichten reageren als ik minder gaar ben.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:06. |