![]() |
[GEZ] Fiets
Mijn fiets is dus gestolen en dus zoek ik een nieuwe..
Enigste dat het moet kunnen doen is fietsen, licht ed maakt me geen reet uit :) Als het maar goedkoop/gratis is en in de buurt van Eindhoven.. En de achterhaalde grap van "Zoek er een uit op het station" kennen we natuurlijk al.. |
Zoek er een vlakbij 'n café op 'n drukke vrijdag/zaterdagavond? ;)
Is er geen tweedehands-shop in de buurt? |
het politiebureau?
ik weet niet of ze dat overal doen, maar hier verkopen ze terug gevonden gestolen fietsen, die niet opgehaald worden door de eigenaar, tegen een redelijke prijs.. misschien een idee? |
Briefje ophangen bij de supermarkt anders, heb ik ook gedaan en heb goedkoop 'n goeie fiets. :)
|
Citaat:
heb aangifte gedaan.. Andrhalf uur wachten om 5 minuten aangifte te doen :/ |
Citaat:
|
Citaat:
Maar dat was niet, dus voor niks eigenlijk.. Ze vroegen vanalles, ik wist alleen de kleur en dat er fietstassen opzaten, maar meerk ed, weet ik het :p |
Citaat:
|
Probeer 't 'ns @ de domeinen.
|
Citaat:
Maar dan moet je gaan biede :s op een fiets :s |
Goed zoeken op straat en vooral in bosjes/bij t kanaal, daar willen nog wel eens gedumpte fietsen liggen. Heb je er twee of drie dan kun je daar meestal wel één goede hele van bouwen. :)
|
Citaat:
|
als je aangifte hebt gedaan krijg je een keer een oproep voor een kijkdag en dan mag je een fiets uitzoeken die de politie heeft ingenomen, dacht ik.
t kan alleen n tijdje duren voordat je zon oproep krijgt. |
Citaat:
|
Citaat:
Als niemand aangifte doet, dan lijkt het probleem kleiner en gaat men nóg minder aan diefstal doen. |
Citaat:
|
Citaat:
maar als ik ergens heen ga wil ik de fiets direct mee kunnen nemen, en niet wachten tot de biedtijd verloopt oid.. Citaat:
dat is niet hier, volgens mij alleen in Tilburg trouwens.. |
zoek maar op in goudengids of telefoonboek
maar 't fietske verkoopt 2dehands fietsen kweet alleen niet hoe et daar heet |
Citaat:
On topic: ik heb helaas geen fiets in de aan bieding. |
Citaat:
|
Citaat:
Dus heeft aangifte weinig zin |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zeg het toch
ga naar het station. je loopt daar een kwartier rond en je vind vanzelf een fiets die goed rijd en niet op slot staat. jij hebt hem niet gestolen. meestal heeft hij een lekke band dan zetje er een nieuw voorwiel op van een andere fiets die ook niet op slot staat. die fietsen zijn of gedumt door de mensen (reed niet lekker had een betere fiets zit niet meer in eindhoven op school en dergelijke) of ze hadden hem gejat vonden het niet een fijne fiets of vond een betere fiets en dan dumpen ze hem op het station. elke dag ga ik op zoek naar fietsen en ik houd dan de beste nu heb ik er een stuk of 5 op het station staan in Breda |
Citaat:
Ben trouwens ook op zoek naar een goedkope fiets (ook eindhoven) en heb dr op marktplaats.nl al verschillende gezien die in aanmerking komen. |
Citaat:
|
Het erge is; het was eigenlijk mijn fiets. :(
|
Citaat:
|
ik heb er nog wel een paar staan op het station in breda die ik nu wil verkopen 30 euro.
ondhoud wel het zijn geen dure gazelle fietsen ofzo. ze fietsen maar meer ook niet |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Op marktplaats staan ook fietsen in vwaard en niet zo heeel duur.
|
Citaat:
(Heei, ik ken jou, teminste je fotoboek foto's) |
Hmzzzz jammer dat ik toch echt in Groningen woon :(
Ik heb namelijk nog een goede fiets liggen die ik wel verkopen wil. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:06. |