![]() |
drugs en muziek
hoe denken jullie daarover?
Ik kan als ik geblowt heb veel meer muziek luisteren als normaal. In een zatte bui ook wel. Met pillen luister ik liever electronische muziek. Met paddo's heb ik liever niet te lang muziek. Wat ik vooral dan luister is IDM |
gewoon wat er in mn winamp staat
korn is extra mooi als je stoned bent, maar soms vind ik t beangstigende muziek dan :p dus ehm meestal gewoon metallica of whatever winamp vind dat ik moet horen afgelopen zaterdagmiddag trouwens tribute to metallica op mtv (ofzo) <3 <3 <3 |
ik heb ook als ik bijvoorbeeld blow en drink dat ik dan lam wordt, terwijl als ik op een drum n bass feestje sta, dat ik dan zwaar actief kan zijn
|
katje: ja heb ik ook gezien dope shizzle
+ ezblade zo'n topic bestaat al kutje |
chill muziek, Goa is ook relaxed
ambient zooi DnB goeie psychedelische 70's rock :) bladieblabladiebla is al zo vaak geweest :p |
Citaat:
ik heb wel gekeken, maar vast niet goed genoeg |
Muziek onder invloed is extreem lekker.. kan er helemaal op in gaan, en vergeet t dan maar dat je me voorlopig van me plek krijgt dan..
Als ik stoned ben luister ik alle muziek maar t meest toch wel drum&bass of psy..maar als ik muziek wil luistere moet ik ook luistere anders word ik gek.. als ik pille op heb tsja t liefst hardcore.. |
Goa/psy doet het altijd goed, en de meeste electro ook wel. Metal of iets dergelijks heb ik meestal niet zo'n zin in.
|
goa en psy vind ik flink vervelend worden, zeker op kraakfeestjes!
maar het ligt eraan welke drugs je op doelt, merk snel dat ik aandacht verlies voor de muziek zodra ik het minder gaaf vind, juist als je wilt trippen moet je de juiste platen draaien wil je echte emoties losmaken De meeste drugs zijn geweldig in combinatie met (electronische) muziek, met name noise, industrial, idm,dnb, tekno, lounge/downbeat,ambient ik heb het persoonlijk niet zo op gabber-hardcore (ook darkcore,terror), gaat heel snel irriteren en bovendien ga ik sneller uit mijn plaat op powernoise dan de nieuwe single van Nosferatu.. stoned en/of dronken zou ik voor hardcore of metal gaan, dat dringt tenminste goed door :d |
goa doet het goed als je de tijd hebt.
Drum and bass doet het altijd goed, maar als ik zit te computeren dan gaat het snel vervelen. En gewoon rustige, zweverige muziek dat vind ik fijn. Maar op zijn tijd kan Atari Teenage Riot ook wel goed zijn of andere noise en aanverwanten |
ik wil bijna altijd muziek horen, maar als ik stoned ben kan ik ook uren voor me uit staren en ik ben vaak te vaag om muziek aan te gaan zitten. Mad World is een leuke. Sommige Reggae en ik luister nu speedcore ;)
|
Citaat:
|
Gewoon the Doors. Punt uit.
|
Infected mushroom :D
|
Citaat:
|
dit is net zoals het voorgaande: een vet kuttopic
|
Als ik dronken ben dringt de muziek toch niet echt tot me door, maar al ben ik stoned of waus kan ik maar weinig soorten muziek verdragen (dat verschilt, maar ska of hardcore is meestal wel ok dan)
|
Jep, iedereen ze eigen favo band of stoner band. Kan je niks aan veranderen ofzo. En als je over muziek wilt lullen, ut muziek forum. Duh!
|
Als ik stoned heb, luister ik nog steeds mijn alledaagse muziek...hip-hop, reggae en andere dergelijke relaxte liedjes.
Als ik een pilletje op heb, luister ik graag naar elektronische muziek..van die vage sounds, echt super relaxt. Met paddo's luister ik ook niet zo graag muziek, kan er wel even naar luisteren, maar dan moet je gewoon trippen op je omgeving, niet gaan sound spacen. |
blowen --> GOA (y) :D
paddo's --> Electro en beetje rustige zooi (triphop) Salvia --> GOA (vooral Shpongle & The Orb) Zuipen --> Alles waar je op kan knallen?? :p |
Muziek is erg belangerijk!
ik verschil van mood en alcohol is dat vaak vooral HC of punk of iets dergelijks en als ik stoned ben heb ik weer zin in drum n bass of hiphop bijv. Muziek luister ik zo enzo hele dag achter elkaar door dus in die opzicht veranderd dat niet. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno tekno
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 en breackore, elektro enzo :p |
Gewoon tha motherfucking reggae, en ja eigenlijk alles wat lekker klinkt. Vind dan bijna alles leuk, van Ub40 tot masters of hardcore. :)
|
gitaar spelen wil dan voor geen meter, maar muziek luisteren is dan wel mooi. Dj Shadow of Massive Attack ofzo.
|
Citaat:
Al die sub's van subcategorien. k'zal d'r nie meer over zeikuh |
Psytrance en goa? wat is het verschil dan?
|
Citaat:
Goa meestal wat eenvoudiger in opbouw is en psycho is gewoon geflipt en heeft vaak ingewikkelde en onnavolgbare stukjes erin zitten. |
Citaat:
ACIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIID! Das pas echte tripmuziek (y) |
Hip-Hop
Beatbox Obie Trice Razhel |
luister toch alleen maar ska
|
Citaat:
zeehond shaddap goa is chiiilll |
Citaat:
|
ik wilkde ook zoiets postemn amar toen dacht ik lama hagnuh ik heb ander
|
Citaat:
|
Citaat:
en wat is er mis met trance? hehe vroegah noemde we dat altijd mellow, weet je nog? |
mellow is uit de gabber tijd
|
Jazz, Blues, ambient...
dingetjes als Royksopp - She's So The Voodoo Dogs, Massive Attack, soms Fluke, LemonJelly (- Space Walk) etc Stoned trouwens. |
100% -> Brant Bjork,Earthlings?
|
o man bjork is zo lelijk dat doet zelfs pijn als ik ernaar luister
|
bjork is toch die zweedse knotten-miep?
ken ik niks van eerlijk gezegd |
juh das een btje een raar wijf volgus mij
|
|
dudes, Bjork is cool, aaight.
En de clips van haar muziek zijn echt fuckin' meesterlijk. Michael Gondry ownage. |
wajooo fuck in clips zag ze er niet zo ernstig uit (of ik lette niet zo op, was toch kutmuziek)
|
maarrrrja kan ze ook niks aan doen
ik vind dat lifestyle topic over kledingstijlen die er niet uitzien ook fucking overdreven. VOlgens mij word daar alles lelijk gevonden en vet veel mensen zijn gewoon geboren met dat uiterlijk. En ieder zun smaak gvd.. |
Maar op zich, Bjork, en dan een topic over drugs en muziek. WTF?
Dat is net zoiets als een topic openen over muziek en vlees, en het dan over Moby gaan hebben verdomme... Kom on, gimme some stoners! :P |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:47. |