![]() |
I'm with her
Gister voor het eerst op tv, Net 5 20.00
Met Christopher van Gilmore Girls in de hoofdrol :) Heeft iemand het gezien? En wat vonden we ervan? Ik vond het relax :p |
ja ik heb het gezien.. tis het zeker waard om op mijn lijstje van te volgen series te komen.. alleen erger ik me aan die vriend van die gast (Christopher dus :)) maar daar kom ik wel overheen :)
|
Jaah, kvond t ook leuk.. en ik dacht al telkens; waar ken ik die vent toch van?? maar nu weet ik t dus :)
|
aaah tis dus christopher.... ik zat me ook al af te vragen wie t nou was. Ik vind hem eigenlijk wel schattig. En ja, ik heb besloten deze serie trouw te gaan volgen :)
|
Dáár ken ik hem van..
en ja, dit wordt een serie die ik ga volgen als de humor zo blijft :D |
Ik heb de pilot ook gezien. Het lijkt me best een leuk idee voor een komische serie. Een megaster(neem ik aan dat ze moet voorstelen) met een 'average Joe' leraar. :)
En die vriend van die leraar kan volgens mij ook wel voor wat humor zorgen, al krijg ik het idee dat hij me misschien snel op de zenuwen zal werken omdat hij iets té zal zijn. |
Citaat:
|
CHRISTOPHER!!! jaa k dacht al wie is dat = leu vooral die vriend van die leraar en die zus
|
heb m net bekeken(had opgenomen) en ik vindt t echt vet leuk!!!
heeft een beetje dezelfde sfeer als Gilmore Girls, of komt dat nou omdat hij daar ook in speelt.... |
heb alleen de laatste 5-10 minuten gezien, maar ben wel van plan het volgende week helemaal te gaan kijken.
|
Hm, ik vond het niet zo goed eigenlijk. Op zich vind ik het een leuk idee voor een romantische komedie, maar de uitwerking vond ik wat minder. Ik weet niet precies waardoor het kwam, maar het script had wel iets sterker gekund.
Ook zagen die buitenscènes er erg nep uit. Maar ik geef het nog een kans ;) 'Christopher' vond ik wel leuk (y) Hier speelt ie het gevoelige mannetje, terwijl ie in de GG echt zo'n smooth-guy is. Waar is dat mens van, btw? Zij komt me ook zo bekend voor..? |
Citaat:
Ik vond het wel grappig, en aangezien t toch maar een half uur duurt kan ik t best wel gaan volgen. |
Citaat:
maar goed, ik heb het gezien, leuk gedaan. Ik zal er niet de tv voor aanzetten, maar goed het komt na Boston Public en Gilmore Girls dus dan bekijk ik dat ook... best leuk! |
Ja, ik vond 't leuk!
|
Citaat:
|
ik heb de eerste 10 minuten gezien en ik vond er echt helemaal niets aan.
ik irriteerde me vooral aan dat stomme gelach van het 'publiek'. :nono: |
bijna allemaal GG mensen. :)
Ik vond het leuk. :) Nu hebben we dus een inleidend stukje gehad, was wel grappig. Maar ik ben benieuwd hoe het dan verder gaat. En of het dan niet alleen maar ehm zeg maar uitgemolken wordt. |
Ik heb het gezien, en ik vond het wel leuk op zich. En aangezien het toch na GG komt, denk ik dat ik het wel vaker ga kijken :)
|
hah?? que?? na GG?? GG komt op zondag tog om 18.00 uur ofzo?? hoe kan het dan om 20.00 uur komen??
|
Citaat:
|
Hmm. Met Chris van GG in de hoofdrol? Ik ga zeker kijken deze zondag!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:06. |