LittleStar3 |
05-01-2004 20:01 |
Citaat:
xStefjuhx schreef op 05-01-2004 @ 15:10:
Twee weken geleden ben ik best wel ziek geweest. Waarschijnlijk was het het virus was heerste in Nederland (griep, koorts, veel spierpijn enz) en ik voelde me goed ziek. Eersgisteren kreeg ik weer pijn in mn keel en nu ben ik opnieuw ziek, maar dan een stuk minder erg (alleen verkouden).
Is het normaal dat als je best wel ziek bent geweest dat je dan twee weken later weer (zo) ziek wordt? Ik dacht altijd dat het niet kon omdat je dan genoeg afweerstoffen in je lichaam hebt door de vorige keer ziek zijn.
|
Dat had ik ook, ik heb de laatste schoolweek plat in bed gelegen met griep, daarna weer rustig aan gaan rondlopen, en 2de kerstdag was ik weer hardstikke beroerd, moe, futloos en heb ik 's middag nog 2 uur liggen slapen! Ook hoor ik van meer mensen om me heen (die ook griep hebben gehad) dat ze precies hetzelfde hebben.
P.s.
Ik moest vorige week toch naar de huisarts dus heb ik er meteen maar ff naar gevraagd, ik vond het ook al zo raar dat ik me 2 weken na de griep nog zo (n) voelde. Maar volgens de huisarts is dat niet zo vreemd omdat griep je hele lichaam aantast. Gewoon rustig aan dingen doen, maar vooral niet de hele dag in je bed gaan liggen, want daar duurt het alleen maar langer van.
|