![]() |
shoenen laten slingeren
waar laat je je schoenen yhuis als je ze uitdoet
in de hal of in de kamer of ergens anders |
waar ik ze uitdoe
|
shoenen?
|
In de hal op de mat bij de voordeur, in de kamer, half onder de salontafel geschoven of onder mijn bed.
|
In de hal bij de voordeur, of anders in m'n eigen kamer.
Zelden in de rest van het huis. |
op mijn kamer, of als ik ze in de kamer uitdoe, naast de stoel
Als ik mijn schoenen in de hal zet bij die van mn vader worden die van ons altijd weggezet in de bijkeuken en dan denk ik 'waarom wij niet en hij wel!?' :mad: |
voor of achterdeur
of onder mn bed voetbalschoenen altijd op zolder, ver van een verwarmingsbron oid |
Mijn schoenen staan altijd op mn kamer, in een aparte lade onder mijn bed. Pak altijd 's ochtend de schoenen die ik die dag aan doe en als ik 's middags thuis kom ofzo zet ik ze beneden in de hal op de grond of ik de schoenenkast.
Interressant hé :p |
In de bijkeuken.
|
Hal.
|
sC hoenen:p
bij de deurmat |
Meestal in de gang, soms op de plek waar ik ze uitdoe :o Maar dan zet ik ze meestal wel weg (y)
|
In mijn kamer onder mijn bed of ik mijn kast.
|
help! Ik weet niet waar mn schoenen zijn
Help ik weet neit waar mn schoenen zijn en mn jas is zoek en mn tas is zoek waar zijn ze nou gebleven (sorry, kvk gekeken :o ) |
onder de verwarming of op de deurmat.
|
In de hal, staan ze prima. Behalve als er veel bezoek is, want dan struikel ik erover.
|
Onder de verwarming dicht bij de voordeur.
|
In de hal
|
Mijn broer schopt ze altijd zo uit dat ze onderaan de trap liggen en ik dus onderuit ga.. ik zet de mijne altijd netjes weg, behalve in mijn kamer.. maar dan schop ik ze nog wel aan de kant
|
ergens in huis, maar heb vandeweek mijn kamer opgeruimd en al mijn schoenen staan nu netjes op een rij in een hoekje van mijn kamer :)
|
De meeste staan onder mijn bed maar ik zie nu ook 3 paar door mijn kamer slingeren..
|
daar waar ik ze uitdoe (= in de keuken, onder een tafel, onder de computerkast, op mijn kamer op een willekeurige plaats etc.)
|
In mn kamer, waar ik ze uitdoe.
|
Citaat:
|
Standaard: Waar ik ze uitdoe....
|
In de schoenenkast.
|
In de hal, onder de kapstok.
|
Citaat:
|
Bij de deur.
|
Ze liggen verspreid door m'n kamer.
|
Waar ik ze ook uitdoe, op de een of andere manier lijken ze altijd in de weg te liggen..
|
Bij ons in de gang is zo weinig ruimte om ze fatsoenlijk op te bergen, dat ik ze meestal onder tafel in de zithoek gooi. Niemand die ze in de weg liggen :)
|
Onder de tafel, maar meestal gaat m'n moeder dan over d'r toeren, dus dan maar netjes in de gang.
|
Ik laat ze echt óveral slingeren.. maar ze horen eigenlijk in de gang, of op mn kamer.
|
Bij de kapstok.
|
In de gangkast. :)
|
In de hal. (y)
|
Citaat:
|
op het moment ben ik mijn schoenen kwijt, maar meestal liggen ze onder de computer.
Ik loop dan wel al 3 dagen op heeeele oude schoenen moet toch maar eens gaan zoeken |
Ik schop ze altijd uit in de gang en mijn moeder zet ze dan altijd op de trap of in de kast.
|
In de gang of anders tegen de bank op mijn kamer aan. :cool:
|
Als ik ze beneden uitdoe leg ik ze tegen de tafel in de woonkamer aan, omdat ik ze daar ook uitdoe. :P
Verder doe ik ze alleen boven uit |
Ik laat ze overal slingeren: in de gang, in de keuken, onder de tafel, bij de computer, boven etc. Tot ergernis van m'n ouders
|
bij de deur
|
in het schoenenkastje
|
In de gang onder de trap of gewoon ergens op mijn kamer. (y)
|
Tot ik ga slapen onder de salontafel en daarna in de gang, douche of boven
|
meestal in de woonkamer onder de kleine tavel... of soms in de gang of bij de achterdeur wil ook nog wel is voorkomen... owja in de keuken bij het muurtje van de openhaart is ook wel een standaart plekje...
|
ik laat ze of in de hal of in de huiskamer onder de kleine tafel slingeren.
|
waar is ze uitdoe blijven ze liggen.
Oftewel ik ben ze altijd kwijt |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:55. |