![]() |
Heb jij al iemand betrapt op roken op een perron?
Specifieker: heb jij al iemand zien roken op een overkapt perron (etc.)?
Ik heb vandaag menig station gezien, maar niemand (op een verboden plaats) zien roken. For the record: dat is verboden sinds 1 januari van dit prille jaar. |
ik heb nog niet met de trein gereisd dit jaar
|
Nee, maar ik ben sinds 1 januari nog niet op het station geweest
|
Citaat:
|
ik denk dan doe het dan ook goed en verbied het helemaal maar dat is een andere kwestie.
nee ik heb nog niet iemand gezien maar ben dan ook nog niet echt op het station geweest.. |
Ja, maar ik woon in België :p :)
|
Citaat:
|
Ik ben ook nog niet met de trein geweest dit jaar (waarschijnlijk vrijdag), maar ik vind het echt een onzinregel. Kom op hé, veruit de meeste perrons zijn buiten, dáár mag je toch wel roken??? (maar op overdekte perrons mogen ze het van mij nog wel verbieden)
Maar goed, misschien was dit een beeteje offtopic. |
3 mensen, eentje stak zelfs gewoon zijn sigaret nog op nadat net 2 sec geleden de oproep was geweest dat het niet meer mocht... stelletje egoisten :mad:
|
Citaat:
|
Ja, ik kende 1 van de personen ook nog en eerst wilden ze het ook nog in de trein doen(n)
*zucht* |
ik ga nooit met de trein
|
Citaat:
|
Ik kom nooit op het station....
|
Citaat:
|
Een paar, op CS. Denk dat het ook niet helemaal zal
stoppen ed, iig niet in een paar dagen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, toeristen (lijn schiphol). Die wisten dat nog niet :D
|
Citaat:
|
Citaat:
We hebben anders ook wel een duidelijke wetgeving :rolleyes: |
neeh , en ik zou het helemaal NIET erg vinden als ze het wel deden , laat die mensuh toch roken joh......
|
Ik heb sinds 1 januari al drie sigaren gerookt op stations, niet bij de pafpaal, dus ja, ik heb er wel iemand op betrapt :)
|
Citaat:
Het is een heel duidelijke wetgeven :P |
Citaat:
ik dacht dat je gestopt was :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, op 1 januari op een perron in Centraal Den Haag. Wat een ramp zeg.
|
Ik heb dus de topper meegemaakt!
Afgelopen vrijdag (2 januari) stond ik op het overdekte station in Heerlen (Limburg) te w8en op de trein.. Opeens komt er een conducteur de trap op naar het perron met in zijn mond een BRANDENDE sigaret...en hij bleef er ook nog mee staan waar het niet mocht..:Sbahbah Ze geven weer met1 het goede voorbeeld :nono: Stoute NS :mad: haha :evil: |
Ik ben twee keer héél kort op 't station geweest en toen lette ik dáár niet op ;)
|
Nope, nog niemand zien roken. Zowel Op Utrecht CS als op Vleuten nog niet. :D En al zou iemand roken op Utrecht CS, je merkt het niet. En ik geloof dat Vleuten een open station heeft..
|
Ik ga morgen express naar het station om daar een pakje gauloises te paffen :evil:
|
ja verschillende mensen :|
omdat ze "de paal" niet kunnen vinden. |
ja... mijn klasgenootje... omdat ze tog pas in februarie een boete krijgt rookt ze nog maar even door op perons tot februarie
|
Citaat:
|
Pff, let ik niet op.
|
Nee, ik ben nog niet op het station geweest.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
'k Heb dit jaar al een paar stations gehad, ook verschillende mensen zien roken. 'k Moet alleen ook toegeven dat ik niet heb gekeken waar het verboden gebied is en waar het wordt toegestaan.
|
Ja, al een paar keer gezien, maar ik kan me er niet druk om maken :)
|
Nope, nog geen poging gedaan ook.
|
ja. Op CS in Utrecht en in CS Leiden ook. ( 2 jan)
Ik had ook gehoord op de radio dat er een vechtpartij was geweest omdat een mens tegen een roker had gezegt dat dat niet mocht en toen sloeg die roker die mens in elkaar :s lekker bezig zijn we dan. |
Ik ben nog niet op het station geweest en ik kan boeiender dingen verzinnen. :o
|
Citaat:
hoezo betrapt eigenlijk? wat is dat voor trieste instelling? |
Nee.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:05. |