![]() |
convocatie nederlands
wie weet hoe je een convocatie (uitnodiging voor een vergadering) moet schrijven
|
http://www.vandale.nl/opzoeken/woord...ord=convocatie
con·vo·ca·tie (de ~ (v.), ~s) 1 bijeenroeping van een vergadering 2 convocatiebriefje Ethymologisch: con: samen (Lat.) vocare: roepen (Lat.) En nu wil ik verredomme een slotje! :mad: |
ik neem dat de TS bedoeld hoe je die uitnodiging dan schrijft.
Maar, hoe moeilijk kan dat zijn? Op zich hoeft er niet meer op te staan dan plaats, datum en tijd van de vergadering. Eventueel zou je het kunnen combineren met de agenda, en een lijst van genodigden. |
Hogeschool Gent
Departement Vertaalkunde Departementsraad Gent 7 november 2003 Aan: S. De Sutter G. Rooryck J. De Wolf E. Truyens S. Gevaert H. Vermeiren R. Godijns M. Vitácková A. Lodens A. Quintelier Onderwerp: toegankelijkheid en accommodatie gebouwen verbeteren Geacht vergaderlid Hierbij nodig ik u uit op de vergadering van de Departementsraad die wordt gehouden op: WOENSDAG 12 november aanstaande Aanvang: om 10.30 uur Einde: om 11.00 uur Plaats: lokaal C328 in de Nonnemeersstraat Hierbij vindt u de agenda voor deze vergadering. De bedoeling is om de toegankelijkheid en de accommodatie van de gebouwen te verbeteren in de Groot-Brittanniëlaan, de Abdisstraat en de Nonnemeersstraat (punten 5.1, 5.2 en 5.3). Ik reken erop dat u goed voorbereid naar de vergadering komt, zodat we binnen de beperkte vergadertijd tot degelijke oplossingen kunnen komen. Met vriendelijke groet Professor Doktor Godijns Voorzitter Toegevoegd: agenda Een voorbeeldje ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:07. |