![]() |
Enquete?
Heeft Jon deze enquette opgezet? Kunnen jullie er wat meer over vertellen? Want er werden ook dingen gevraagd over radiozenders...
|
Citaat:
|
Ik snap je post niet helemaal...
Volgens mij is het iig niet Jon die 'deze' enquete heeft opgezet. |
Toen ik op het forum kwam, kwam er een enquete in beeld... Er werden wat vragen gesteld waaronder over het forum.
|
Hoeveel forum je?
Gemiddeld ongeveer tussen de 10 en 12 uur per dag! :D |
Niks gezien. :/
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Maar wat is nut voor Simon om te weten welke radiozender wij het meest luisteren?
|
Deze enquete wordt gehouden om een iets beter beeld van de bezoekers te krijgen, zodat de site daar op aangepast kan worden indien nodig. Dingen als je favoriete radiozender kun je vatten onder het kopje 'belevingswereld'.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
het feit dat ik een popup blocker heb, helpt zeker niet? :p
|
Citaat:
Maar ik heb ook nog steeds niks gezien :/ |
Citaat:
|
Citaat:
[edit]4 keer. :mad:[/edit] [edit2]5 keer![/edit] Nu begint het toch een beetje vervelend te worden, jongens. ;) |
:(... ik ook niet (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
Offtopic: In de wiskunde kun je soms gebruik maken van "slim raden". Wist je dat dat voor het dagelijks leven soms ook geldt?... Zom,aar een opmerking tussendoor |
Lieverds. Ik heb dat ding nu al 9x gehad. :mad: :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
uhm..... IK WIL UM OOK :( (sorry voor de hoofdletters :evil: )
maarre, geef nou maar een link alsjeblieft ;) |
Citaat:
|
Als de kans 1 op 100 is, dan zou je toch denken dat veel van de vaste forummers hem toch al hebben gehad?! Maar nee hoor, ik ben weer eens enquete-loos...
|
Citaat:
|
Heb hem net gehad :)
|
Ik had net Mozilla Firebird geinstalleerd en toen ik voor de eerste keer met die browser het forum bezocht kreeg ik direct een enquete. Dat was overigens ook de eerste keer dan ik deze heb ingevuld.
|
Citaat:
|
En bedankt Yan :rolleyes:
Het adres van de enquete maak ik niet bekend omdat dat zorgt voor vervuiling in de resultaten. Resultaten van mensen die stiekem toch de URL hebben weten te achterhalen worden weggegooid, dus bespaar je de moeite. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:17. |