![]() |
kabelinternet, welke provider?
Niet al te duur, het liefst ADSL, liefst geen installatiekosten.
Kan iemand me ook uitleggen hoe de installatie van ADSL verloopt als je het zelf doet? :) |
Wanadoo Lite(ADSL), snelheid is zat voor de gewone gebruiker, de eerste 6 maanden 19,95 daarna 24,95. Geen datalimiet en geen installatiekosten (y)
|
Citaat:
Bij Demon loopt momenteel een actie waarbij je geen aansluit kosten betaalt. Er zijn 4 verschillende abo's, waarbij je zelf kan kiezen wat je 't meeste aanspreekt. Installatie is relatief eenvoudig, maar moet je wel zelf doen. Kwestie van een kabeltje verleggen, en het modem installeren. Heb je daar al enigszins ervaring mee of is dat geheel nieuw? |
Bedankt! Meer reacties mag altijd natuurlijk.
@Koen: Je hebt gelijk. Bedankt voor het wijzigen van de titel. (y) :) |
Ik heb zelf xs4all, ben er dik tevreden mee..
Demon is echter iets goekdoper.. Maar ik blijf mooi bij m'n xs4all.. Maar er zijn al tig topics over Kabel VS ADSL En ADSL, welke providers |
demon ownt alles ;p
|
Citaat:
Demon Basic vs XS4ALL basic, dan wint xs4all het.. De 8mbit verbinding van Demon is eigenlijk het enigste wat het 'm doet.. |
Citaat:
Ik zie dat het goedkoopste abbo bij Xs4all je 36,95euro per maand kost; en je krijgt dan welliswaar van hun 1024/320, maar je hebt een 5GB limiet. Bij Demon betaal je voor het meest goedkope abbo 19,95euro; en daar krijg je vervolgens 512/256 voor (FUP). Dan zou ik dus liever voor dat geld voor een FUP gaan. _____________ Als we kijken in de prijsrange van 50-55euro krijg je bij Xs4all: 2048/320 Bij Demon 2048/1024. Oftewel een upload met veel meer bewegingsvrijheid. Zeker als je soms met meerdere mensen tegelijk surft is het handig, of eens vlot wat wilt uploaden. |
Citaat:
je moet snelheid / prijs vergelijken demon ownt in alle opzichten welke aanbieder van het gare mxstream dan ook |
Citaat:
|
demon of xs4all
ik heb demon = (y) |
Citaat:
|
En als ik roep dat ik Wanadoo Lite neem, gaat iedereen dan roepen dat die slecht is?
:) |
dan gaan we roepen dat je moet kijken of demon beschikbaar is in jouw regio. 512/256 à 20euro/maand, 1024/512 à 40, 2048/1024 à 55 en 8192/1024 voor 65 euro per maand. gewoon het beste (y)
|
Citaat:
Ok, jij je zin, prijsvergelijking: Demon: 2048/1024 | 55,- xs4all: 2048/320 | 51,15 dus, ja.. demon snellere upload, maar ook iets duurder.. |
Maar die is traag en ik betaal aansluitkosten en kosten voor een usbmodem.
:o :) |
Citaat:
|
En hijs ook niet beschikbaar op dit adres.
:confused: :( :o |
Citaat:
|
XS4ALL levert gratis een 4 poorts router mee.
|
hm, das zeker wel relaxt, mocht je dat nog ni hebben. :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
XS4all heeft opver het algemeen door de gebruikers en co nsumentenelektronica goede commentaren.
Wanadoo lijkt me niet slecht, bedenk wel dat er vaak een limiet op die lites zit dus kijk goed naar de kleine lettertjes wat je precies mag |
-> Hardware
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:34. |