![]() |
Hoeveel uren per dag forum jij?
Gemiddeld, zo ongeveer?
Uren per dag dus? |
Verschilt, maar ongeveer 2 t/m 4 uurtjes per dag. :)
|
Eén tot twee uur
Valt mee, hè:o |
Veel, maar de tijd dat ik echt actief ben is minder. Ik heb het forum vaak ook aan staan als ik andere dingen doe.
|
Actief 1 a 2 uur. Soms ook niet.
Vaak heb ik wel een venster open, maar ben ik niet aan het forummen. |
te veel... maar het staat ook aan als ik op de pc ben... ik ben ongeveer 3 uur actief per dag denk ik...
|
Mwah... valt wel mee. Ik lees alleen de dingen die me leuk/interessant lijken, dus dan ben ik snel klaar ;)
Gemiddeld een uurtje per dag, denk ik. |
om en nabij, wat zal het zijn, 24 uur per dag.
|
ligt eraan.. meestal 's avonds wel een half uurtje, de rest van de tijd ligt het er maar aan wat ik de rest van de dag te doen heb.. varieert van de halve dag tot niks :)
|
uur of 1,5 actief. Ik heb ook vaak een venster open staan als ik iets anders aan het doen ben.
|
2 uur actief, maar vaak staat het ook aan terwijl ik iets anders doe
|
Citaat:
|
Dat wisselt heel erg... meestal 1 uurtje per dag. :)
|
een tot 2 uur doordeweeks
in het weekend/vakantie veel meer |
In totaal een klein uurtje ong. Meestal ga ik even snel tien minuutjes, ofzo. En dat dan ong 6 x per dag :P
|
Hij staat bijna de hele tijd aan, en af en toe post ik wat.
|
Citaat:
Verveel-momenten nog méér ;) :p |
ongeveer een uurtje
|
2 a 3 uur.
in het weekend praktisch niet of het moet kutweer zijn. |
1-1,5 uur denk ik. Het forumscherm staat meer uur aan, maar dan forum ik niet actief.
|
Citaat:
|
Half uur tot een uur.
|
Gemiddeld zo'n 2 tot 3 uur schat ik.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zo'n drie uur per dag. In het weekend en als ik niets anders te doen heb zal t veel meer zijn, dan blifj ik gewoon net zolang zoeken totdat ik weer iets interessants tegenkom.
|
Citaat:
|
Bar weinig, ben vandaag pas aangemeld. Als ik hier een maandje zit zal ik hier op terug komen.
|
Citaat:
|
Mwah, meestal zit ik wat te forummen, en tegelijk op andere fora/msn/sites enzo, dus dan ben ik niet echt actief bezig..
En de ene dag zit ik de hele dag te compu-en, de andere dag een half uurtje..verschilt nogal. Kan ik niet echt zeggen dus. |
Dat zeg ik niet. :o
|
Lang genoeg om er mn brood mee te verdienen als ik er geld voor zou krijgen :|
Ik denk eehm. 3-4 uur per dag ofzo |
30 a 60 minuten.. weinig he :p
|
1 a 2 uurtjes , maar niet zo actief
|
Rond de 3 uur per dag :confused: Ik weet het eigenlijk niet, volgens mij verschilt het per dag :o
|
3 uur soms 6 uur maar soms hele dag niet
|
ongeveer een uur per dag maar dat verscheelt meestal wel heel erg.
Ik lees meer, dan dat ik post, ff voor de wijsneuzen die nu gaan zeggen dat het aan het aantal posts niet te zien is dat ik er wel elke dag ongeveer ben. |
Citaat:
|
half uurtje gemiddeld denk ik
|
Citaat:
|
10 min in de week
|
3 uur pd
|
uurtje...
|
soms een uurtje of 4, maar soms ook helemaal niet :cool:
|
Meestal 1-2 uur doordeweeks, in het weekend zo'n 3, in de vakanties soms 4.
|
Als ik al forum dan is dat nooit meer dan 30 minuten.
|
Al 3 weken niet, geen i-net :(
Ben nu aan het werk en heb even i-net tot mijn beschikking dus vandaag wel wat langer dan normaal denk ik (normaal een uurtje ongeveer) |
2 tot 3 uur per dag
|
ach, n klein uurtje misschien...
|
Rond de 2 uur per dag. Ik weet het eigenlijk niet, volgens mij verschilt het per dag :o
in de vakanties meer in de weekeinden soms... ligt eraan of ik bij men vriend ben of niet... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:37. |