![]() |
wat vind jij nou het aller geilst?
gebefd worden, gepijpt worden, neuken, anale seks, zoenen etc...
nou, ik ben benieuwd! |
Zoenen lijkt me behoorlijk geil om een keer te doen... :p
|
neuken
|
Geen van bovenstaanden :D
Gekronkel en veel geluid :eek: Wow! :bloos: |
Citaat:
|
Gepijpt worden, neuken, anale seks en zoenen.
|
geil gemaakt worden en dan steeds net niets doen...
|
het geheel maakt het zo geil..
niet iets specifieks :) |
Ik heb weinig ervaring.
Maar eigenlijk trekt 'neuken' me niet zo. Dat wat onder 'voorspel' valt dan weer wel. Ofwel, vingeren en beffen lijkt me een stuk leuker dan 'het'. :cool: Oh ja, ik zou liever een meisje verwennen dan dat ze iets bij mij doet. |
heel hevig zoenen en zoekende handjes op je lichaam :bloos:
|
het moment dat je na het voorspel op het punt staat om bij haar naar binnen te gaan, elkaar een beteje plagen enzo...dat vind toch wel een van de opwindendste momenten:o
|
Zoenen,gekronkel,dirty talk,geluidjes (gehijg e.d.).
That usually does the trick. |
Citaat:
|
Een combinatie van alle gegeven antwoorden. :p
|
Citaat:
|
triootje met 2 meisjes?
|
Citaat:
|
neuken neuken neuken
|
Likken!!!!
|
Elkaar uitkleden...
|
Dat ophitsen van te voren... Het neuken op zich is bijzaak. :p
|
het lijkt me echt geil om gebeft te worden, alleen ja ik heb geen vaginale opening, dus ik hou het bij pijpen, en soft sm
|
neuken, pijpen, gebeft worden, zoenen. [anale seks]
In die volgorde, |
Citaat:
Maar het is voor mij toch het geheel dat het het doet hoor. De sfeer, het gevoel, de persoon uiteraard... En de handelingen. :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn vriendin beffen
|
niet perse het n... [ Jeetje, wat gaat dit typen moeizaam als je geinteresseerde oma achter je staat. ´wat ben je nu aan het doen, chatten? :/ ] ...euken, maar meer het ´voorspel´ (stom woord), het aanraken, strelen, uitkleden... vooral als je elkaar een tijdje niet gezien hebt en helemaal in die ander wil kruipen..
|
ARAGORN (viggo mortensen)!!!!!
|
Hem opwinden en dan gaan plagen, voorspel, strelen
|
Citaat:
Citaat:
Heej, pruimen. Toevallig doet het idee van gepijpt worden me niets. En afgetrokken worden doet me ook niets. En neuken, daar heb ik niet zo heel veel behoefte aan. Laat me raden, nu ben ik een alien? |
Citaat:
|
Neuken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Geil vind ik:
Het idee van een vriendin in een strakke jurk zonder onderbroek. Het zien van mijn pré-ejaculerende penis voor haar mond. Het voelen van haar bibsje en 'gevoeld worden' :p vind nog veel meer 'het allergeilst', maar dit is genoeg over mijn seksleven. |
dirty talk
bijten en gebeten worden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
edit: vandaag |
Citaat:
er is niet echt iets allergeilst... het is allemaal geil. Ow, en zijn stijve voelen als je aan het zoenen bent is ook wel geil :o |
elkaars kleding van het ;lijf afrukken en dan.... :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:31. |