![]() |
Craigs Brother...
K zie een aantal topics over bands, dus ik denk..laat ik maar eens meelopen. :cool:
Ik zie de laatste tijd weinig over Craigs Brother..Komt dat omdat ze uit elkaar zijn..of hebben jullie ze nooit gemogen...(of zijn ze gewoon te saai om je mening erover te verspreiden) Hebben jullie ook favoriete Songs? Mijn favoriete songs** Back and Forth Head in a cloud Homecoming Lost at sea One Potential En: Weet iemand hoeveel cd's ze hebben gemaakt..? De meeste sites zijn mij te onduidelijk |
waar gaat het over? ik ken die hele band niet
|
Tjah is een ehh.. punk? band.. de perfecte benaming van de term weet ik niet
maybe kan je wat van die nummers downen op kazaa ofsow. |
Ik weet t niet,
ik wilde alleen even posten dat ik ze leuk vind en niet saai. |
dope band maar al enige tijd uit elkaar du verder weinig zin om hier (Weer) een topic over te openen dunkt mij
|
2 cd's, lost at sea is de dope die ander is nogal gaar..
|
Coole band, en Set Free is een mooi nummer. :)
|
Hele vette band, vooral het nummer who am I doet me een beetje aan Lagwagon denken..
Vind het jammer dat ze uit elkaar zijn :/ |
Citaat:
|
ken die band niet... zijn ze goed... weetik veel.. ce ya wel op school of zo ... wtf... dit is vaag RANCID DA BEST!
|
ja helaas.. vette band :) homecoming is wel koel, maar zoals wim kok al zei, lost at sea is vetter :)
|
Citaat:
|
Citaat:
ghaha okdan..:) |
Homecoming vind ik ook vet.
'dear angie' ofzo viond ik een tijdje een van de beste punknummers van dat jaar. |
Citaat:
Ze zijn gaaf. Uiteraard. |
Jaja wel leuk. Luister het alleen niet echt meer.
|
Citaat:
Tuurlijk..daar is toch niks verkeerds aan. Ik vind niet automatisch alles leuk wat hij leuk vind. Maar je moet toch va iemand de info krijgen dat ze bestaan/bestonden. :) |
Wel c00le muziek alleen moet dr wel wat meer voor in de stemming zijn als bv Lagwagon :p
|
Und zijn jullie ooit nar n concert geweest van CB?
|
ik niet.. ik denk niet dat ze ooit in europa geweest zijn ook?
|
sjonge jonge.
band is al paar jaar uit elkaar. 2 cd's, homecoming is het coolst. all you need to know :) |
Citaat:
|
Citaat:
nee nooit live gezien trouwens... |
koele band.. goede cd's jammer dat ze uit elkaar zijn
|
Citaat:
:( |
Citaat:
|
Citaat:
|
bnack and forth vink een van de mooiste nummers die ik ken
verder is t wel ok als je meer wil horen van wat die zanger doet, moet je dingen van Ted Bond downloaden |
Citaat:
Citaat:
oh koel...thnc.. :) |
Citaat:
|
Citaat:
Ontopic: Misschien ken ik de band wel misschien ken ik de band niet.. Het ligt er vooral aan hoe hard jij aan de volume-knop draait... |
Citaat:
|
op de eerste cd Homecoming lijkt de zsang op die van joey cape ja, 2de cd lost at sea al veel minder, en hebben ze ook veel meer een eigen stijl gekregen
|
Ik erger me de tyfus aan die naam 'Graigs Brother'. Omfg van alle slechte bandnamen die er zijn .. (n)
|
suuuuper goede band
back and forth <--- my favorite |
lost at sea is zeker mijn favoriet..
en war.. volgens mij heet ie zo and I wonder how franklin felt in ''42 ghehe k''luister bijna nooit meer punk maarjah craigs brother blijft wel goed.. |
Citaat:
huhu...gha jij maar in de schoolopera zingen.. :o ;) |
Citaat:
:confused: |
Craig's Mother had ik mooier gevonden
|
Citaat:
Ik vond zijn stem eerst ook niet geweldig, maar door de wat rustigere nummers ben ik hem steeds meer gaan waarderen. Nu vind ik zijn stem eigenlijk altijd cool :D Citaat:
|
Citaat:
ach...ik vind hem eerlijk gezegd een van de beste die ik ken..zo lekker strak en vaak zuiver.. (y) |
Eigenlijk zouden we een stop met roken Joey voor het behoud van je longen + stem petitie moeten starten :D
|
Citaat:
:p |
Citaat:
:nono: |
Joey Cape's stem is gaaf.
Simpel. |
Citaat:
een van weinige punkzangers die ook met emotie kan zingen, en je hoort soms gewoon het cynisme van hem in zijn stem terug. mooi. |
Zo is dat Friso.
|
een van de weinige punkzangers met emotie? vink toch niet, dr zijn genoeg 'emotie-volle' punkzangers om het zo maar even te noemen
|
Citaat:
voorbeelden? |
strung out
fat mike van nofx zingt misschien met een weirde stem maar zit toch zeker emotie in ataris antifreeze craig's brother dus :P inspection 12 nufan pulley rise against |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:06. |