Dr HenDre |
05-01-2004 20:19 |
Citaat:
********** schreef op 05-01-2004 @ 21:13:
Nee, veel mensen (dwz niet iedereen)die hier hun vragen stellen zijn te lam om zelf een keer te zoeken.
Het is wel leuk en aardig dat je je zo stoer op probeert te stellen, maar het is niet goed voor je imago, wat je volgens mij wel denkt..
|
mn imago tegenover wie? Ik weet dat ik een imago heb wat meer naar slecht dreigt dan naar goed. Maar dat laat mij dus juist koud :) Ik vind dat als zo iemand met maar weinig verstand van computer hier een vraag stelt, dat jullie dan best wel zo aardig mogen zijn om haar/zijn vraag te beantwoorden en dan pas effe erop te wijzen dat diegene de volgende keer effe moet opletten dat er al sticky topics zijn daarover. Ik vind het gewoon lame dat iedereen in koor gaat zeggen dat je fout zit, het kost imo netzoveel moeite om gewoon te antwoorden.
En als je dat te veel moeite vind dan moet je gewoon niet reageren. Ik weet heus wel dat mijn imago hierdoor alleen maar slechter wordt bij jullie(de vaste S&M'ers) maar ja, ik geef daar dus nix om.
edit:
Het is anders als mensen zonder te zoeken vragen gaan stellen over "ingewikkelde" onderwerpen. Diegen zijn dan zelf in staatom te zoeken omdat zij over die kennis beschikken, maar er zijn zat mensen die niet eens weten hoej e op google kan vinden wat je zoekt. En die mensen mag je nix verwijten, diegene die het wel weten maar gwoon geen zin hebben mag je juist wel verwijten, maar de meeste mensen hier leggen er geen verschil tussen. Wat heel jammer is imo
|