![]() |
[tekening] puppy
Ik ben er vanavond eens voor gaan zitten en heb een puppytje getekend :) vond hem zelf wel aardig gelukt, alleen ben ik niet helemaal tevreden over de achterpoten..die staan te ver naar binnen ofzo..maar goed :)
http://www.webdeveloping.nl/upload/?1747053097 |
lief :o
|
Wel leuk, maar ook iets te makkelijk. Ik zeg niet dat ik het beter zou kunnen, maar je eigen stijl is niet echt duidelijk. Ik vind hem een beetje te gewoon.
|
Cute :) De ogen staan wel een beetje gek.
|
Neej sorry, ik vindt het niks, doet me denken aan Disney, end daar hou ik dus net niet van, maar goed, misschien dat als je m inkleurt dat hij dan leuker is.
|
Chi Hua Hua!!!
Ofzo... |
Is het een paard?
|
hij heeft wel die serial-killer blik
maar dat was vast niet je intentie |
Zijn ogen staan wat vreemd, maar voor de rest valt ie mee.
|
Citaat:
|
Hij lijkt meer op een konijn dan op een hond. :|
Maar dat kan dan ook weer mijn persoonlijke opvatting zijn. :D |
Oh ja hoor, en dit is kunst?
|
haha arm meisje, ze is pas 15, liever dit dan megan-taferelen
maar goed...probeer es wat kleur of andere (uitgebreidere) dingen te tekenen en post die dan |
Misschien is het leuk als je die gaat inkleuren met bijvoorbeeld photoshop.
|
:(
|
Citaat:
|
Not my cup of tea :s
|
heh crosseyed als een modderfukker :P 't hondjes linkeroog staat way too much naar links (vanuit zijn punt gezien)
Verder, mja heel waarscheinlijk nagetekend van een plaatje, aangezien alle lijnen, scheef of niet, 'Disney' zijn.. |
Ik heb de houding en oortjes idd afgekeken van een plaatje, maar ik heb de rest wel zelf getekend, het is dus echt geen disney, hoewel ik het er ook op vind lijken..
Ik heb ook nog niet echt een eigen stijl, ik teken meestal manga, maar ja.. En hij kijkt idd scheel ja! :D |
Ik vind de stijl niet echt mooi: van die ronde vormen zodat het er blij en leuk uitziet.
De linkerkant van zijn kop is te breed, zijn kop is helemaal niet symmetrisch. Zijn linkeroog is anders getekend dan zijn rechteroog, ik doel eigenlijk op het omhulsel. Zijn bek, poten en oren zijn scheef. Euhm...ik vind het dus niks. |
Sarah is lief en het hondje ook.
Who cares dat ze neit kan tekenen :P |
nou Sarah, ik vind hem hardstikke mooi hoor (Y)
en je hebt wel tekentalent (margje is gewoon onaardig :P) |
Post zelf dan wat Bloompje
wie kan er nou niet tekenen, ik teken normaal nooit van die knijterblije puppy's hij kijkt echt way to blij :| @ helene: dank, dank *buigt* :D |
Mwoah...
|
Citaat:
Ik vond hem toch liehief?! ik vind alleen dat je beter kunt, en zowiezo veel beter dan mij :P |
Dit komt me zo bekend voor... Nagetekend van een kleurplaat ofzo?
K vind m verder niet echt geweldig... |
Citaat:
|
ach ik vind em wel lief :)
maar niet echt my cup of tea |
Het lijkt beetje nagetekend...die ogen enzo.. zoals je ook op een kleurplaat ziet ofzo. Wel leuk getekend.
|
Citaat:
|
tja.. die "hond" doet me denken aan Bambi :s maar het kan ook aan mij liggen, en indd erg "disney" achtig, verder wel lieffig :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:00. |