![]() |
Pukkelpop 2004
Tot mijn grote spijt zag ik nog niks over Pukkelpop staan, kwa line-up het festival der festivals (er viel dan ook niks over te zeggen maar ja)
Ik lees op verschillende sites dat de Chemical Brothers binnenkort waarschijnlijk als eerste headliner bekend gemaakt gaat worden. Nu niet zo geweldig nieuws... |
de website is toch nog helemaal niet ge-update?
|
Ik ben de afgelopen 2 jaar geweest en dit jaar waarschijnlijk ook weer.
|
Citaat:
|
k wil weer eens veel te veel dit jaar
|
ik ben er 2 jaar geleden geweest maar ga dit jaar weer naar DOUR!!! is veel beter dan pukkelpop en goedkoper! en gezelliger...
|
vorig jaar was t leuk maar ikwas op vakantie
als mnijn bankrekening t toelaat ben ik er denk ook |
Citaat:
|
de namen voor pukkelpop komen altijd pas vrij laat
ik ga in ieder geval wel weer. |
ik ga denk ook wel, nog nooit geweest, maar ik hoor van veel mensen dat de sfeer leuker in dan nederlandse festivals (lowlands)
hopen dat ik dan niet naar school hoef enzo, en geld heb bands zullen toch wel goed zijn |
Citaat:
|
nou, dan ben je niet op pukkelpop geweest, ik heb daar weinig met bier en modder gooiende belgen gezien, dat doet me juist meer denken aan lowlands
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik ben nog nooit op een belgisch festival geweest. En dit jaar zal het van de line-up afhangen, maar ik denk toch dat het Lowlands wordt :) Als ik geld heb tenminste, en andere mensen kan vinden die geld hebben.. |
ben vorig jaar op pukkelpop geweest, was echt heel erg leuk en de sfeer vond ik ook heel goed, maar ik heb niet echt iets om het mee te vergelijken, ben nooit naar een ander festival geweest... misschien ga ik dit jaar weer :)
|
Vorig jaar Lowlands gedaan, dat jaar daarvoor Pukkelpop. In 2002 was de line-up gewoon veel beter van PP en als dat dit jaar weer het geval is ga ik naar PP. Ik vond Lowlands wel erg geweldig hoor, het is allemaal wat meer aangekleed en geregeld, ik vind PP iets meer back to basics.
|
Citaat:
moet je toch eens doen, naar een belgisch festival... is een aanrader ;) en iemand die zei dat belgen boeren zijn die met modder en bier gooien, nooit wat van gemerkt :D |
Citaat:
|
Citaat:
en geen nep alternatieve kut mensen |
Pukkelpop is vervroegd.
19,20,21. Dus helaas tegelijkertijd met Lowlands. |
Citaat:
|
Citaat:
maar goed, bij mij hangt het echt af van de line-up, waar de betere bands komen. vorig jaar lowlands gedaan, omdat ik niet naar belgie mocht (maar ik wou wel liever naar PP). Vond Lowlands wel gezellig, maar de bands trokken me veel minder. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
wat was dat verschrikkelijk, wakker worden en je tent blijkt te drijven |
Citaat:
En ik denk dat k dit jaar wel weer naar PP ga, vorig jaar super bevallen, veel gaver dan lola edit: oh en dat kutweer was dit jaar ook wel, op verschillende plekken. AL mijn kleren waren nat, in mn tas stond 5 cm water. maar het was na een paar uur alleen maar heel erg grappig, en t geeft toch een band, zoveel verzopen mensen (y) |
Citaat:
|
mmm de eerste geruchten (redelijk teleurstellend):
Chemical Brothers Greenday Beasty Boys Social Distortion Ice Cube Tiësto Danko Jones Elbow White Stripes |
Citaat:
white stripes. chemical brothers. beasty boys. (Y) |
Citaat:
|
ja maar tiësto... :nono:
de rest klinkt idd wel cool... |
Citaat:
maar was wel leuk (y) |
Je kunt nu je top 5 doorgeven op de site, je schijnt dan een sticker te krijgen, vorig jaar niks gekregen, Vlaems tuygh.
Je moet alles invullen in drukletters, dat zijn hoofdletters. |
ik heb gestemd.
1. radiohead 2. explosions in the sky 3. the strokes 4. british sea power 5. the thermals omdat werchter me tot nu toe een beetje tegenvalt, misschien toch maar weer pukkelpop dit jaar. |
1. Yellowcard
2. Rise Against 3. Thursday 4. Million Dead 5. The Hives Zoiets had ik ingevuld geloof ik. |
Citaat:
1. dEUS 2. Soulwax 3. The Strokes 4. British Sea Power 5. Groep Jezus (en eigenlijk nog Blur, The Rolling Stones, Franz Ferdinand en Das Pop maar plaatsgebrek) |
Citaat:
|
Greenday Beasty Boys Social Distortion dat is wel gaaf |
als greenday komt...dan ga ik zelfs geld jatten als ik het niet had voor een kaartje..wauw!!
imke is blij :) |
Citaat:
En ook een leuk groepje: album integraal af te halen van: http://www.groepjezus.com |
Citaat:
Vooral Ice Cube wil ik graag eens live zien, kvind het echt een coole gast :cool: |
thursday en Scissor Sisters staan op Pukkelpop:
http://www.stinkylittlegods.be/forum...pic.php?t=2991 |
Thursday!
Ja. Gaan. Denk ik zo. |
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Vette bands tot nu toe!
..ik ga even stemmen. edit: wat een drama ik krijg geen sticker :*( 1Rise Against 2BoySetsFire 3Emery 4Glasseater 5Atreyu |
bij geruchten gevoegd:
- White Stripes - Thursday - Scissor Sisters :cool: - Funerall Dress - Lambchop |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:18. |