![]() |
A new nose adepten
Check out Look what I did.
waanzinnige muziek. metalcore, pop. hardcore. gefreakte shit. in 1. http://www.ihatelookwhatidid.com/ |
Hardcore? Nu-metal meets een slap Blood Brothers aftreksel.
|
Citaat:
blijf in je old school hoek. |
Hahaha. Alsof ik enkel oldschool hc luister. Bullshit. Dit is gewoon fuckin troep.
En oja hardcore (invloeden) is niet hier en daar een akkoordje zus of zo doen. Dat moge duidelijk zijn. Ok Old Man Gloom gaat weer op. later. |
Citaat:
haha daarom hou ik zo van dit forum he. Old man gloom is trouwens wel fucking cool. Probeer cave-in tenminste uit, uit respect voor hun werk bij old man gloom;) |
Klinkt op zich wel aardig, maar ik vind die stem vervelend.
|
ik luister cave in.
|
Dude ik ken Cave-In. Ken de platen. Heb ze gezien. Ik vind t niets.
En iedereen weet dat Old Man Gloom vooral Nate en Aaron van respectievelijk Jesuit/Converge en Isis/Hydrahead Recs zijn. Oorspronkelijk een project van alleen Aaron zelfs. |
Klinkt aardig. (y)
|
Niet te geloven...
|
over converge side-projects gesproken : THE END OF THE FUCKING UNIVERSE !!! (y)
|
ik luister nu...
gaat een beetje nu-metal kant op ja, echter ok (y) cupid full of eros 6.8 |
Citaat:
|
STFU....
En nose: Wat is dat voor sideproject? |
hee nog best aan te horen! valt me mee :p maar al het geschreeuw is toch niet echt mijn ding..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
heb ze alleen opriotfest gezein. op die site staat geen kut :( |
Citaat:
|
Ik heb Keelhaul toevallig gister geluisterd en ik moet zeggen dat ik t wel dig. Ik ga eens verder checken.
|
Citaat:
ik wou alleen maar zeggen, dat er medewerking van cave-in leden waren, dat je misschien nog een x sympathie voor die band kreeg. ik kap er ook mee. |
Sympathie?? Waar slaat dat nou op. Ik vind hun muziek niet leuk.....klaar.
|
Citaat:
|
Goede zaak. Het proberen te overtuigen van mensen die de band kennen, op basis van een optreden en t beluisteren van enkele albums, en die band niet cool vinden is sowieso een beetje raar. Vind je ook niet?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
http://www.ihatelookwhatidid.com/images/7791883.jpg
waarom? klinkt verder als shite maar ik hou niet zo van die nu-metal sound. zang klinkt soms als alien ant farm, en daar hou ik ook niet van. |
Citaat:
en ik geloof dat ik ook die 'nu-metal sound' niet zo heel erg lekker vind... |
bah, stomme band.
|
Dat plaatjes is dan wel weer dubieus moet ik zeggen, zo niet een beetje jammer.
Maar de wat stevigere stukjes vind ik nog steeds best luisterbaar. |
ja klopt. het begin doet me een beetje denken aan dingen van evergreen terrace
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:59. |