![]() |
Windstil
De wind speelt ermee,
Ik weet het zeker, denk ik, Spelen met mij, Waaiend in mijn hoofd, Neem je mij mee op reis? Of laat je me weer neer, Vallend op het huis, Waar ik al jaren woon, Het lege huis van jou en mij, Verzoenen kan niet meer, Je aandacht leidt me af, Van de wereld en de rest, Was het maar windstil, Met een mooie koude fles, Zuchtend lichte wijn, O was ik maar weer klein... ------ Ook ik ben de frivole dagen doorgekomen... Eentje over aandacht die je niet wil hebben, Omdat het je toch niets brengt... Wat vinden jullie er van? Dank u... Tataa :) |
Citaat:
denk ik weglaten is beter, volgens mij Citaat:
Citaat:
Citaat:
------ Ook ik ben de frivole dagen doorgekomen... Eentje over aandacht die je niet wil hebben, Omdat het je toch niets brengt... Wat vinden jullie er van? Dank u... Tataa :) [/B][/QUOTE] |
Over je eerste commentaar:
Je doet zelf ook een bewering waarvan je zeker bent dat ie klopt maar zeker weten doe je het niet! Ik denk dat je zeker weet dat je iets niet zeker denkt te weten, denk ik....toch?:) Over je tweede commentaar: Dan moet je het gewoon goed lezen...hihi Maar das mijn mening....denk ik... :p Nog meer comments? Tataa! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:05. |