![]() |
[Biologie] Proefwerken Biologie voor jou
Hallo,
Ik had vorige proefwerkweek een proefwerk biologie, en ik was klaar met het proefwerk, en toen bedacht ik me dat alle proefwerken bio dezelfde structuur hebben en allemaal wel vragen uit de D(iagnositsche)-toets bevatten, die staat achter aan elk hoofdstuk. Nu is mijn vraag zijn er bij jullie op school in klas 4/5 met het boek Biologie voor jouw B1 vwo ook van die proefwerken die altijd hetzelfde uiterlijk hebben? groeten |
Mijn leraar maakt de proefwerken altijd zelf.
Mijn antwoord is daarom als volgt: 'nee'. |
Wij hadden in de onderbouw biologie voor jou, maar die Repetities die idd op die van het boek leken waren zo makkelijk dat elke fout van de vaak 100 vragen -0,5 punt was en er zat nog een wat moeilijker zelfgemaakt gedeelte bij!
|
jah :o volgens mij komen ze uit een of ander boek :D
zit nu in de 5e, boek biologie voor jou bio2 deel 1 |
Biologie leraren zijn wat dat betreft altijd maar lui.
En die biologie voor jouw proefwerken kunnen best pittig zijn, veel vragen, weinig tijd, kleine fout marge. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ook mijn lerares bedenkt alles zelf enzo :S
|
m'n zus heeft het boek Biologie voor jou en die zegt dat de proefwerken idd altijd het zelfde zijn als de diagnostische toets in het boek
|
Ik heb ook de methode Biologie voor jou. De stof begrijpen en de Diagnostische toets maken, en je haalt een voldoende.
|
wij krijgen bij een toets altijd oude examensommen .......
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Onze proefwerken worden altijd in de eindexamen structuur gemaakt wanty DUH ik doe eindexamen!!! Hij haalt dan van die dingen uit heel oude exames. Vroeger in de brugklas en bij verzorging kregen we meestal wel D-toetsen ja maar die waren oook makkie :D
|
Bij ons zien ze er altijd hetzelfde uit:
- 40 goed/fout vragen - 10 open vragen Ze lijken meestal niet erg op de DT... |
Citaat:
|
De vragen kwamen altijd uit allelei boeken, maar helaas niet uit Biologie voor jou
|
Ja ik heb ook het boek Biologie voor jou. En wij krijgen ook dezelfde structuur vragen als de D-toets. Maar ik vind persoonlijk de D-toets héél wat makkelijker.
En de rep over Genetica(erfelijkheid) was super moeilijk bij ons. |
Ik heb dat boek ook, maar mijn lerares maakt ze altijd zelf. Is dan ook een flink rommeltje..:D
|
Bij mij is het absoluut hetzelfde. Iedere keer krijg ik dezelfde struktuur. De docent haalt de vragen van een cdtje. Die wil ik eigenlijk graag hebben. ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nee, was dat maar zo!
heb wel dat boek, maar doe geen vwo maar havo. maar we mochten willen dat het net zulke vragen als uit de D-toets waren. xxx |
jah wij hebben dat ook...
altijd een blok met open vragen en de rest meerkeuze of goed/ fout vragen. k zit btw in de 4e |
wij hebben altijd van die lastige inzicht proefwerke,, daarin komt miss 1 van de 15 vrage iets van letterlijke theorie in voor :(..
t lijkt iig echt niet op de D-toetsen |
een topic van ruim 2 jaar geleden!! FOEI FOEI FOEI!
|
Citaat:
|
jaah me zus had die boeken ook ma nooit toetsen daaover
altijd gaat het net weer ergens anders over dan normaal :O leeraren zijn gemeen . ze vinde zichzelf helemaal te gek als iemand een lage cijver haal |
Citaat:
In ieder geval is het niet nodig om daarvoor een drie jaar oud topic voor te uppen; meer succes bij je volgende examen biologie (en ook op Nederlands, want ik vermoed dat die leraar je ook slechte punten gegeven heeft). |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:09. |