![]() |
Proud to be fout feest
Ik kan me herinneren dat dit een tijdje terug ook al op het forum stond... Maar dat topic kan ik niet meer terugvinden.
Ik heb dus zaterdag zo'n proud to be fout feestje. Nu heb ik wel een aantal ideeen, maar die zijn nogal standaard. Zijn hier nog erg creatieve mensen die een onwijs leuk idee hebben? |
Dat topic kan ik ook zo niet vinden. Maar misschien heb je iets aan dit topic:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=711288 - veel inspiratie heb ik op dit moment namelijk niet - |
Geweldig zo'n feest!!! Lachen gegarandeerd!!!
Mijn creatie: Net zwart topje met leuk wit bloesje, haar netjes met bloempje erin, eronder zo'n gigantische hawai broek in de meest onmogelijke kleuren en veel bloemen, uiteraard wel een korte broek. Een zwarte sok en een witte sok; liefst een tot aan de knieen en de ander net tot aan de enkel. Onwijs fout!! :nono: :D |
Ga als fantasiedier; bontmuts op je kop, luipaardenprint topje, zebrabroek en fluffy schoenen/beenwarmers.
Nogal standaard he.. |
Ga als kakker, da's pas fout :p
|
Citaat:
Hmm alvast bedankt, maar nog meer ideeen que typetjes ofzo?? |
een bikini topje bestaande uit 2 schelpen en een touwtje...
|
Citaat:
|
ik vind die feesten echt fout.
|
Citaat:
Het ziet er sowieso niet uit. ;) |
- Reefteef (gabberin mag ook :) vergeet de kleine ronde snoepjes niet, die je de hele avond als pillen naar binnen werkt)
- wc-juffrouw (bloemetjesjurk, sjaaltje om je hoofd en wc-borstel in je hand) - anita (tijgerprint rokje, opgepushte tieten, veel (nep)gouden sieraden en getoupeerd haar....altijd leuk als je blond bent :)) |
had ook al 't idee van gabber ja... maarja, kom niet zo snel aan lonsdale, ga normaal gesproken niet met die mensen om :rolleyes: :p
|
Citaat:
|
ga verkleed als mij! (y)
|
Ik ga even een kijkje wagen in jouw fotoboek...
:eek: TE fout... :rolleyes: :p |
wij hadden een Goud of Fout feestje...maarja, goud is eignelijk ook hartstikke Fout
|
stom thema voor een feest
|
Ik ging als reefteef (of iedergeval mijn versie daarvan).
Blij rokje, 2 verschillende felgekleurde sokken, felpaars met groene adidas gympen, felpaars met groen truitje met psychedelische print, 2 knotjes in m''n haar met van die frutselige paarse elastieken eromheen, en natuurlijk een lolly in m'n bek en een blikje red bull in m'n hand. |
http://forum.scholieren.com/showthre...ighlight=proud
kijk eens in dit topic, precies hetzelfde. (bij zoekfunctie op proud zoeken..dus heel hard heb je niet gezocht) |
Citaat:
|
Ga met krulspelden in je haar, en dan zo'n fout netje er overheen... voor de rest van de outfit heb ik niet echt suggesties, maar ik schat dat je haar dan wel fout genoeg is :)
|
Gatver waarom worden er toch altijd 10 van dezelfde topics geopend.
|
eene trainingsbroek en een vaal tshirt :cool:
|
Tsjonge. De koek is wel op hè, met al die proud to be fout-feestjes? :rolleyes: Dan denk je dat mensen met frisse ideeën 2004 ingaan, kom je tóch nog bedrogen uit...
|
Inderdaad kap es met die kut proud to be fout feesten, ik ken zat feesten waar de mensen zou fout als wat zijn, en proud ook, maar het zelf niet doorhebben :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Op het Proud to be Fout feest waar ik met oud&nieuw was, liepen er mensen in bruidsjurk rond...en er waren mensen super netjes gekleed, terwijl 't in 'n rock café was. (dat was overigens ook aan de muziek te merken: Venga Boys i.p.v. Metallica ed.)
|
|
Citaat:
was jij daar ook dan? |
Bedankt voor de tips, kan ik wel wat mee... !!
oja, voor alle commentaar-mensen: ik verzin zulke feestjes niet, dus... |
Nee maar je gaat er wel heen, dus je support wel de 'proud to be fout' community.
|
wat jij wilt :rolleyes: :p
|
Citaat:
|
Citaat:
(eerste keer dat ik die smiley gebruik!) |
Lekker vriendelijk allemaal
|
Kindje, ga d'r lekker heen! Have fun! Doe iets geks, maak je haar los!
|
hoezo sarcastisch ;)
maar goed, ik laat de pret niet drukken hoor :rolleyes: :p |
Dat was geen sarkasme ik streef ernaar om me zo min mogelijk van sarkasme te bedienen.
|
Goed, goed.
Weltrusten! |
Nite. :)
Kijk ik ben een groot voorstander van persiflages en satires. Maar te vaak gebeurt het onder het mom van: 'ik ben al achterlijk, dus laat ik even _nog_ achterlijker doen zodat m'n oorspronkelijke staat van achterlijkheid niet meer zo opvalt'. Welk een makkelijker manier om je zelfbeeld op te krikken dan en (fictieve) ander te kakken te zetten? Overigens no offence aan ansjeboown hoor ik geloof heus wel dat je daar heen kan gaan, (dan al niet onder invloed van grote hoeveelheden alcohol :D) en het alsnog harstikke naar je zin kan hebben! (again: geen sarkasme) |
Citaat:
Wel 5 euro entree jongens, inschrijven kan bij mij :) |
Citaat:
ohmogniemeerspammen. Eh, trek een trainings broek aan! (y) |
Citaat:
Yeah Baby.. , zullen we dan gelijk een grote bier en smirnoff pot doen :)? Hmm, ik zie je fotoboek, felix de housecat zei je? heb je innercity liveset al ? :cool: |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:03. |