![]() |
Avril fans?
Zijn er ook andere jongeren die ook fan van Avril Lavigne zijn? Best wel eenzaam zo alleen fan te zijn van haar... of ben ik soms gek? Maar ja, vind je Avril ook cool... Zet het please hieronder neer, krijg ik toch een beetje steun...
|
ik dacht ook al dat ik de enige was :)
fijn dat er meer zijn |
Ik ben psyched over Avril Lavigne. Pas nog een eerste pers van haar debuut lp op ebay gekocht. Op groene marble en limited tot 200! Toen was ik echt blij :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
btw:
voor alle hippe avril kidz My biggest fuck you letter. Beste hippe avril kids. Ik loop me al een tijdje te irriteren aan jullie zogenaamde elitair gedraag. Dat is eigelijk wel gek want jullie leeftijd is tussen de 12 en 16. Ik draai al een tijdje mee in deze scene en ben altijd openmindend geweest. Maar het word tijd dat er wat lui op een plaats worden gezet. Hoe halen jullie het in je hoofd hier zo wijs te doen over een scene die jullie niet eens goed kennen of iets creatiefs insteken jullie zitten 24 met je kut achter internet. een beetje achter hypes aan lopen of andere mensen aftezeiken wat ze wel of niet moeten luisteren. Dan heb ik het vooral over die 17 jarige avril fans. Ga good charlotte luisteren. Word avril fan als je geleefd heb. Damn ga eens naar shows, maak een zine stop je kleegeld in een label doe iets. Maar ga hiet niet de elite uithangen op internet. en bands in een hokje duwen wat wel of geen AvRiL PuNk is. En als jullie al op shows komen gaan jullie zeuren dat r te hard gedanst word. Ja logisch als je dat nog nooit hebt gezien. Of jullie staan timide in een hoekje. Dat heb ik het vooral over de heiniken music hall. Oz vol maar het gaat nooit los. Want anders gaan de Ebay shirts kapot. Zo get alive in 2004. Word tijd dat de A weer terug komt in de Avril. Dan blijven de kutlui weer thuis. Oja als je aangesproken voelt gaat het over jou. |
Hey eindelijk, duurde niet echt lang voordat ik reacties kreeg, wat voor een debuutalbum was dat dan? Ik heb alleen een hele kamer vol hangen met Avril, ik heb haar DVD en natuurlijk CD, wilde naar haar concert op 17 Maart vorig jaar, maar natuurlijk die was ook alweer uitverkocht...
|
Citaat:
|
ik ben wel naar haar concert geweest
omg, het was zo gaaf:) beste concert ooit, echt!!! jammer dat je er niet bij kon zijn! |
Ehm ik weet niet of je het weet maar Avril is ook jonger dan jou!
Ik ben geen Avril Kid maar ben sinds het begin al fan, een van de weinigen trouwens! Ze verklaren me allemaal voor gek, maar dat boeit me niet, ik begin nu trouwens pas met leven! Ik ben dit jaar voor het eerst naar Lowlands geweest, en weet je waar ik pas echt van baal, van die ouwe lui die zeuren over ons! Ga later je eigen poepluier verschonen als je in het bejaardenhuis zit! Dus houd maar op met zeuren en laat mij aub mn gang gaan, ik ben deze topic uiteindelijk toch begonnen en als ik geen echte Avrilfan was had ik dat dus echt niet gedaan! |
Citaat:
|
:d
|
Citaat:
you go girl! :) (y) |
Citaat:
|
Ik heb echt weken zitten janken dat ik niet heenkon, echt zo erg! Als troost had mn moeder mij maar een Lowlandskaartje gekocht! Dus ik heb nu een groot concert gezien echt zo kicken!
|
Citaat:
|
Citaat:
:| |
Citaat:
|
Citaat:
wat vetttt! maar nee, avril was heel erg gaaf. ik kende al haar liedjes, en zong heel hard mee enzo:) en volgens mij keek ze me heel eventjes aan, ooooh, dat was zo gaaf :eek: |
hahaha, toen ik vorig jaar voor het eerst met een netkous op school kwam was het pas lachen, allemaal van die sneue lui: ga je soms vissen? hahaha
|
Citaat:
o o o ik ben toch zo jaloers op jou wil ik ook (y) |
Citaat:
haha. een kennis van mij moest avril interviewen. STOER HE |
Citaat:
|
jep mijn mama en papa zijn lief! 107, euro voor een lowlands kaartje! en nog 100,- Euro zakgeld mee gekregen!, mn t-shirt heb ik nu ook aan, en mn bandje blijft ook veilig om mn arm!
|
Citaat:
jij bent niet de enige die jaloers op me is hoor, heel veel mensen bij me in de straat ook |
Nope, mijn homie Niels is pas een rebel, ik heb echt zoveel respect voor hem! Hij eet geen vlees, draagt geen leer, doet mee aan demonstraties en is een van de coolste lui die ik ken, alleen mn pa vind dat 'ie rare kleding draagt, maar dat is juist kicken!
|
nu begin ik me af te vragen wie wie nou in de zeik neemt :D
|
Citaat:
|
jij anderen Escapism, zeur niet zo! wannabe cool!
|
Citaat:
|
Ik heb wel foto's van anderen gekregen ik heb ze allemaal nog! maar wou zo graag dat ik erbij was, hebben jullie trouwens de DVD ook al gezien, die is zo kicken!
|
:(
|
Citaat:
:confused: |
Citaat:
|
Citaat:
|
niets hij moet gewoon niet zo zeuren, we moeten toch zelf weten wie of wanneer we iemand leuk vinden, of moeten we eerst een leeftijdsgoedkeuring van papa Escapism krijgen, *proest*
|
jij, jij anarchist!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind het stukje dat ze sk8 ook super, ik ben nu al een jaar bezig, maar durf de Ollie nog steeds niet, me is scheiterd op sk8board... :(
|
this keeps getting better and better :D(y)
|
Citaat:
|
Citaat:
go for it girl! |
ben ik al mee bezig, klik hier
Maar ja, hij is nog lang niet af, maar als je mij een prive bericht stuurt met je e-mailadres stuur ik het zo naar je toe... |
Avril is KRIEG!!!! :evil:
heb je die paint van haar wel eens gezien :s |
Avril drumde toch bij Nirvana?
|
paint?
|
Citaat:
|
nee, ik weet niet of je het weet maar, Nirvana is al een tijdje dood en Avril is nog maar 19...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:29. |