![]() |
criminele jongeren horen in strafkampen te worden opgevoed!
de straffen zijn veel te soft in Nederland ik vind dat alle criminele jongeren zoals probleem allochtonen in de grote steden keihard moeten worden aangepakt!! in straf en opvoedkampen en daar o.a waarden en normen leren en natuurlijk dwangarbeid verichten zoals in de gulag archipel!
http://www.ddh.nl/duurzaam/landbouw/...r/werkver6.jpg |
o.
|
juist ja...
Wat versta jij onder criminele jongeren? En denk je niet dat het in die strafkampen alleen maar erger wordt omdat die kinderen dan gaan denken dat de hele wereld zo is en dat ze zich ook wel als die bewakers kunnen gaan gedragen als ze vrij zijn? dat plaatje erbij doet het hem :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
hmmmm ennnn................
daar gaan we weer....... |
niet lief :nono: :p
|
niceman ben je nu al trug , was je bijna vergeten :(
|
Citaat:
Wel leuk dat jij zo precies mijn thuissituatie weet te schetsen |
deja vu
|
Citaat:
|
Het moet werl strenger, maar dit likt me een beetje overdreven. Dat ze overal afkomen met een paar uurtjes werk bij buro halt vindt ik niet goed.
|
Citaat:
|
Ik vraag me nog steeds af wat je onder crimineel verstaat...
Vuurwerk afsteken op 30 december? een oma niet helpen met oversteken? Een pand kraken? Drugs gebruiken op straat? Openbaar dronkenschap? Ruiten doorgooien? Allochtoon zijn? |
Nou. Dat is ook wel weer een paardemiddel. Bovendien
betwijfel ik of het wel zo goed zal helpen, maar goed. En wanneer trek je de grens idd, wanneer is iemand crimineel 'genoeg' om daarheen te moeten? |
Citaat:
hypocriet |
Citaat:
Verder vind ik dat ondernemers die hun werknemers uitbuiten netzogoed criminelen. |
Nu ben je helemaal doorgeslagen. :p
Dwangarbeid? :| |
Citaat:
en zo behandel je niet alle mensen gelijk hypocriete kutcommunist |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind het wel zielig voor jou trouwens, dat je in deze wereld geboren bent... Hoe moet jij het in gods naam nog volhouden tot je 80ste is zo'n maatschappij... Wel cool dat je in geheime inlichtingenrapporten kun kijken(Y) :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
maar nog een vraagje: Waarom zou je die jongeren in een strafkamp doen?
Misschien krijg je ze wel zover dat ze mensen gaan vermoorden, wat uiteindelijk toch jouw doel is... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
www.vnu.info |
Citaat:
|
Citaat:
|
volgens mij doe jij dit gwn voor de lol , en probeer jij mensen kwaad te maken
|
ARGGG!!!
wat doe je dan in godsnaam op een forum! Je opent topics maar discusseren... Ho maar... Beetje dom lopen schelden en dreigen. Pff... jij bent echt een goede leider! Ik ben echt helemaal verbluft! :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
maar jij ziet het van een andere kant , en GELOOFT het grote propagandaproject van Stalin...... |
Citaat:
Alle basisdingen kun jij niet. De interessante dingen LEZEN. Een beetje goed SCHRIJVEN. Sorry hoor maar hoezo zeg jij dat mensen niet veel kunnen... loser |
Tuurlijk jongen, alle criminele jongeren in een strafkamp. En wanneer ben je volgens jou een criminele jongere? En dan gaan we het zeker allemaal doen zoals in de goede oude tijd als in de Sovjet-Unie, lijkt me een goed idee! Daar was alles immers zo goed.
:rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het communisme is trouwens ook hypocriet het kan ALLEEN beginnen en leven in een Kapitalistisch land , whahahah |
Citaat:
|
waar is dat andere topic gebleven?
|
Lenin was btw ook zeer kapitalistisch , Jouw Grote Leider , KAPITALISTISCH , tenminste dat moet jouw grote leider wel zijn want dat heeft stalin de mensen die zijn propoganda geloven altijd gevonden , terwijl hij hem uit de weg gewerkt heeft......
|
Citaat:
|
we moeten even w8en op onze grote vriend niceman , hij is argumenten aant zoeken die er niet zijn , en dan komt hij erachter dat hij maar gaat schelden.......
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:17. |