![]() |
Wat vind jij verbazingwekkend?
|
het leven in zijn algemeenheid, en mensen in het bijzonder
|
Bepaalde dingen.
|
Ik probeer mij over niets te verbazen en me over alles te verwonderen.
In de praktijk vind ik natuurlijk zó veel dingen verbazingwekkend dat het geen doen zou zijn om het allemaal in dit topic te zetten. |
Het is toch wel fascinerend dat wij allemaal eigenlijk uit kleine ruimteschepen bestaan.
|
ik 'verbaas' me over het feit dat alles in de wereld geld kost op één of andere manier...
|
mensen
|
dat mensen zich af en toe zo stom kunnen gedragen als ze verliefd zijn
|
Intelligentie.
|
Citaat:
|
Echt heel veel. (y)
|
Kung fu mannen :cool: (y)
|
verbazingwekkende dingen :o
|
Mensen, en dan met name de handelingen van sommigen.
|
Die gloednieuwe Sprinter-treinen van de NS. Een openbaring.
|
Citaat:
|
Bijna alles wel....
|
ik verbaas me over het menselijke lichaam
Als je alleen al naar de cel kijkt.. hoe weet de cel nou wanneer uit welke gen een RNA moet worden gemaakt? En hoe weet een cel nou wanneer er een foutje in de DNA zit enz enz |
Deze wereld in zijn algemeenheid. Het bestaan van dit alles.
|
ik vind het erg verbazing wekkend dat wij (zover we weten) de enige planeet zijn met levende wezens....waarom wij? ik bedoel wij hebben zogenaamd een goed leefklimaat, maar op andere planeten zouden de soorten mensen dan anders meoten zijn, je past je aan aan je omgeving...nouja te lang verhaal.. i9k hoop dat iemand me begrijpt
|
Citaat:
we kennen de telescoop pas 500 jaar En we kunnen pas sinds een paar jaar heel erg ver de ruimte in kijken geef ze nog tijd |
dat een meisje uit mijn klas altijd een zo laag danwel zo doorschijnend shirt draagt dat dr bh zichtbaar is (n)
|
Citaat:
"nou er is 50 procent kans, of ze zijn er wel, of ze zijn er niet! en als ze er dan zijn, dan zijn ze of dommer dan wij, dan wil ik niks met ze te maken hebben, of ze zijn slimmer, en dan vinden ze ons eerder!" :D |
Citaat:
word at theo :cool: |
Domheid van sommige mensen.....
|
de argumentering van "the big boss" van de forumpolitie
*nee jullie mogen niet het onderzoek naar de maker van de krant doen - waarom niet * godverdomme ik zei: nee, en ik wil geen maar of waarom's horen pff :rolleyes: je wordt er zo moe van we wilde die opdracht :mad: |
Citaat:
Hoe het menselijk lichaam in elkaar zit, knap bedacht enzo ;) Hetzelfde geldt voor dieren. En dat de wereld is geworden zoals hij nu is. |
Citaat:
|
Citaat:
Er is een man en die denkt dat wij bestaan uit hoog intelligente wezens in ruimteschepen. Elke cel is een schip ofzo. Nou en die wezens runnen alles en spreken met elkaar via "onze" mond. Nou ja zoiets :D Hij heeft een sekte (euh, geloofsgemeendschap) opgezet, dus als je lid wilt worden, dan ben je de eerste :D En ik verbaas me soms over het te kort komen en de domheid van mensen. Wil niet zeggen dat ik niet dom ben, maar er zijn altijd mensen die NOG dommer zijn :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarom een cubaanse regering de beste en gratis gezondheidszorg en onderwijs voor kinderen kunnen zorgen ondanks alle asociale handelsancties van Amerika en het uiteenvallen van de Sovjetunie als belangrijkste handelspartner van Cuba.
Fidel je verdient een pluim! |
mensen die denken dat ze een god, verlosser of jezus zijn
|
Citaat:
Daarbij verbaas ik me over heel veel dingen.. |
sommige mensen
|
Citaat:
Goh, zo kan ik ook nog wel iets verzinnen :| |
Citaat:
|
Citaat:
|
Niceman.
|
Citaat:
|
Dat ik een 8,9 had voor economie :bloos:
|
Dat zoveel mensen toch op groenlinks of sp stemmen.
|
Mensen met krullen die hun haar laten straighten.
Meisjes met korte rokjes in de winter :confused: En zo. |
-Dat sommige mensen zo weinig principes lijken te hebben
-Dat er nog mensen SP stemmen -Dat er nog communisten bestaan -Dat ik nog geen Beheerder hier ben |
Citaat:
of groenlinks he |
Wawl.
|
Citaat:
|
over het feit dat er überhaupt 'bestaan' is, d.w.z. dit universum e.d.
ik kan er geen reden voor bedenken, eerlijk gezegd. |
Dat ik nog niet ga slapen, terwijl ik morgen erg vroeg weer op moet :rolleyes:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:38. |