![]() |
kauwgom kauwen?
wat vinden jullie daarvan? gewoon normaal, stoer of aso... en wanneer doe je het? uit gewoonte? of om de vieze smaak van koffie of een sigaret weg te werken?
|
ligt er aan hoe de kauwgom wordt gekauwd.. als het op zo'n asociale manier is, dan heb ik liever dat ze geen kauwgom eten :/
zelf eet ik vrij beschaafd mijn kauwgom :p |
ik doe het wellens om mijn adem beetje te "verfrissen"
en omdat ik het lekker vind :) |
normaal :)
soms alleen met de opzet om vieze smaakjes weg te 'werken' maar ook omdat ik anders snoep ga eten ofzo, en suikervrije kauwgom is de oplossing (y) alleen na 3 pakjes heb je het ook wel weer gehad |
ik eet echt 1-2 pakkjes weg in een week.. doe t vaak om een smaak weg te werken die achter is gebleve, meestal van t roken...of om ff wat in me mond te hebbe
|
mwa, soms na iets goors of gewoon als k t bij me heb ,maar k ben geen frequent gebruiker, af en toe savonds bij het wachten op de metro wel relaxed,maar verder...
|
Ik doe dat niet, want in kauwgum zit suiker of aspartaam en beide zijn slecht voor de gezondheid.
|
Ik kauw om mensen te imponeren met mijn coolheid. :cool:
|
Citaat:
|
Staat aso, liever pepermunt of smint....
Of van die dingen die je op je tong legt.. |
kauw bijna nooit kauwgom, voel me dan net een koe en vind het niet echt lekker
|
Citaat:
|
Ligt eraan hoe kauwgom gekauwd wordt. Als iemand daar staat met z'n handen in z'n zakken steunend tegen een muur en z'n mond half open bij het kauwen dan is het aso ja. Maar als iemand gewoon loopt/stat kauwegom kauwen met z'n mond dicht dan vind ik het normaal. Zelf kauw ik weleens kauwgom om om niet naar het eten te ruiken wat ik net op heb (vooral uien, bah)
|
Zonder te smakken. :nono:
|
Ik vind het bij anderen meestal ranzig en asociaal, maar ik vind het zelf wel lekker :o
|
Als het niet overduidelijk te zien is, (mond dicht, niet
overdreven kauwen enz), valt dat asociale best mee imho. Ik neem een kauwgompje als ik een vieze smaak oid in m'n mond heb... Iig niet uit gewoonte. :) En smakken is uit den boze natuurlijk. ;) |
1/2 pakjes per week
Om de slechte smaak weg te krijgen en uit gewoonte :) |
meestal 4 pakjes per week :o ik vind het altijd fijn om op iets te kunnen kauwen
|
Ik doe het nooit, het staat een beetje asociaal...
|
omdat het leip is, duh :rolleyes:
|
verfrissing
en het is lekker! |
Als ik gegeten heb en ik kan m'n tanden daarna niet poetsen. :o
|
Uit verslaving. :o Verder niet op een of andere manier geloof ik.. Gewoon vanaf dat ik ontbeten heb totdat ik naar bed ga bij wijze van spreken... :D
|
Ik kauw bijna nooit kauwgom, maar als ik het doe dan is het vanwege de frisheid en omdat het lekker is. :)
|
Ik kauw best vaak kauwgom, en meestal is dat uit verveling of verslaving of gewoonte oid :o Maar ook vaak genoeg om gewoon ff een ranzige smaak uit mn mond weg te werken.
|
Als je een beetje beschaafd kan kauwen, vind ik het prima. Anders staat het zo asociaal.
|
volgens een vriendin van me kauw ik mijn kauwgom net als Britney Spears :o
vrij walgelijk dus (n) maar ik ben er verslaafd aan, dus ik doe m'n best om netjes te kauwen :o |
ik heb tegenwoordig van die vage velletjes die je in je mond doet en waar eenmintsmaak aanzit. Is lekkerder dan kauwgom
|
Citaat:
Wel € 1,25 per doosje van 24. :eek: |
Ik kauw eigenlijk niet zo vaak kauwgom. Ik hou er niet zo van, ik heb liever een pepermuntje.
|
Citaat:
kauwgom is duurder:) want daar heb je er 12 voor 1 euro ofzo? Das 8 cent:) |
Citaat:
Maar met 1 kauwgompje doe je langer dan 1 zo'n velletje :o |
Citaat:
Ik was al zo trots op mn rekensommetje:P |
Normaal, om een frisse smaak in je mond te krijgen. Ik pak elke dag een kauwgumpje en bij het uitgaan pak ik er ook een paar.
|
Bijna altijd in de les heb ik kauwgum :| Echt gewoon standaard geworden.
Ik bewaar trouwens die verpakkingen van Sportlife, heb er inmiddels meer dan 300, had ze ooit geteld maar ben het vergeten :bloos: Echt walgelijk. |
Citaat:
|
Ik kauw haast nooit kauwgom, heel soms heb ik er zin in en dan neem ik kauwgom.
|
ik eet het om mijn adem te verfrissen of tegen stress,als alternatief voor nagels bijten
|
Citaat:
Ik eet echt vaak kauwgom, in de les bijna altijd... zolang je niet asociaal gaat smakken maakt het toch niet uit :) |
ik eet zelden kauwgom
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kauw het wel vrij veel... Vooral omdat ik niet van nasmaak van eten hou.
Tis eigenlijk wel asociaal ja :bloos: |
Ben kauwgom verslaafd maar volgens mij eet ik het gewoon heb er iig nog nooit klachten over gehad :D
|
hubba bubba, en lekkah bellen blazen (y) :o
|
Citaat:
|
Citaat:
en die bellen oee <3 |
Kauwgom kauwen is voor mij doodnormaal, gewoon voor een frisse smaak.
En het kan asociaal zijn, maar dat hangt er maar net vanaf hoe je ermee omgaat... |
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:51. |