![]() |
Gek van mijn ex!
Wordt helemaal gek van hem!! Hij heeft het 4 weken geleden uitgemaakt, omdat hij zei dat ik 'te lief' voor hem was. Na 2 weken had hij alweer een ander wijf, maar dat is nu sinds een week uit. Hij zei dat hij alleen maar met dat wijf nam om mij jaloers te maken en omdat hij me terug wil. (heeft hij gesmst) Verder zat hij de hele tijd te smsen van: I love you, i miss you, i want you, mag ik langs komen ---> that kind of shit.
Nou ik helemaal blij (had altijd nog wel gevoelens voor hem) komt hij later op msn zegt ie: sorry maar ik heb geen 'gevoelens' meer voor je, hoe lullig het ook klinkt. Dat vond ik dus nogal vaag, en hij stuurde de hele tijd nog smsjes en wilde ook nog elke avond langskomen, en naar de bios enzo. Hij heeft zelfs oud en nieuw bij mij thuis gevierd.... ik snap er echt niks van!!! Wat wil hij nou?? :rolleyes: |
afkappen die jongen, met hem kan je helemaal niks, hij houdt je aan het lijntje.
|
Of hij iz een ontzettende klootzak die misbruik van je maakt of hij wil je terug maar wil dat eigenlijk niet toegeven....
Aan jou de keuze... |
Jongens zijn stom. Deze jongen is ook stom.
Een ezel stoot zich niet tweemaal aan dezelfde... |
Dit mannetje moet je links laten liggen. (y)
|
niks meer van je laten horen... duidelijk iemand die je wilt gebruiken lijkt mij....
|
Overduidelijk iemand die in zijn lusten voorzien wil worden zonder rekening te houden met de gevoelens van anderen.
|
Ik raad je aan om hem een koekje van eigen deeg geven :evil:
|
Citaat:
|
Citaat:
stap over op oude verlepte mannen. suc6 verzekerd (vooral als ze in belgië wonen) |
Citaat:
|
Hij wil stoer doen tegenover z'n vrienden en/of hij wil een meisje (jou) achter de hand houden om mee te zoenen als hij even niemand anders wil krijgen. Vergeten die handel.
|
Vergeet hem
|
Nare gast!
|
Negeren die man!
Heb zelf een ex die maar blijft smeken om sex.. Ik voel nog steeds dingen voor hem die na 6 maanden wel over moeten zijn... Maar ik kap het af, want het maakt alleen mezelf kapot. Zelfde voor jou denk ik. |
Citaat:
|
Citaat:
maar laat hem alsjeblieft lekker doodvallen. zoek gewoon een jongen die wél normaal kan doen :) |
Citaat:
|
Nooit meer aanspreken, blokken op msn, wissen in je tel. Weg ermee!
|
Hm, lijkt een klein beetje op mijn verhaal en mij adviseerden ze om het af te kappen. Zou ik, als ik jou was, dus ook doen. Die jongen houdt je dan aan het lijntje :s
|
Tsja ik snap dat ook wel, maar ik ben nog steeds verliefd op hem (n) Dus dat maakt de dingen direct zo moeilijk. (het afkappen)
Omdat je verstand zegt: weg ermee! Maar je hart zegt: ik wil m terug!! |
Ik heb hetzelfde. Alleen tussen mij en mijn ex is het al uit sinds Oktober 2002. Heb nu al weer 14 maanden een nieuwe vriend. Krijg regelmatig smsjes van hem dat hij me mist en dat hij snel weer eens wat van me wil horen. In Augustus 2003 heb ik hem gesproken en hij vertelde dat hij me miste en me terug wou. Hij kon niet zonder me en wou dat het allemaal anders was gelopen. Ik deed toen heel afstotelijk en op de smsjes reageer ik niet. Ik heb al gezegd dat ik hem niet meer wil, maar hij blijft doorgaat. Duzz gewoon blijven negeren. Als je ziet dat hij belt niet opnemen. Ik hoop dat je er snel vanaf bent... :)
|
Mijn ex is ook lekker bezig de laatste tijd. Eigenlijk al sinds dat het uit is, maar de laatste tijd vaker. Hij maakt veel complimentjes die eigenlijk niet meer kunnen, zegt dat hij me mist en dat hij nog vaak denkt aan de tijd dat we iets hadden samen. Ook leest hij vaak mn brieven door en dat vertelt hij dan uitgebreid aan mij :s, terwijl ik al bijna 10 maanden een andere vriend heb.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:23. |