![]() |
Vertel hier je ervaringen met online geld verdienen!
Hoeveel heb je er inmiddels al mee verdient? Ben je er gauw mee gestopt? Is het nep?
Zelf zit ik nu een paar weken bij moneymiljonair en heb al een tientje :D Bij andere programma's gaat het wel erg langzaam vindt ik... |
60 euro aan VVV bonnen :)
|
Het zoveelste onderwerp over het online verdienen van geld. Uit de reacties op soortgelijke topics kan je volgens mij genoeg meningen/ervaringen van gebruikers vinden.
|
t leek misschien leuk om hier een groot topic over te openen :p
|
Citaat:
|
Citaat:
Met Euroclix heb ik wel eens 10 euro verdiend. Offtopic: het is al weer een tijdje geleden dat een dusdanig topic is geopend, dus er is niet mis mee. |
Heb ooit meer dan 250 gulden gewonnen met een drietal enquetes invullen.
|
intomart kende ik nog niet heb me zojuist aangemeld.. wel vul ik voor tns nipo in al een jaartje of 1,5 en heb er al ong voor 70 euro aan bonnen plus een hele hoop airmiles mee verdiend :)
en ik doe mee met euroclix en heb bijna mn eerste 10 euro!!! |
10 euro met euroclix en nu bijna 40 euro aan VVV bonnen met intomart
|
Ik heb nu 11 euro bij Intomart en nog wat kleine beetjes bij andere bedrijven waar je enquetes moet invullen.
|
Citaat:
Verder bij Intomart 8 keer in de maand zo'n lijstje met tv programma's invullen (= 2 euro per maand + bonus als je een half jaar achter elkaar meedoet). En verder een paar enquetes. Zo kom ik op 40 euro bij Intomart. |
Euroclix eerst 10 euro, ben toen gestopt maar nu weer bezig.. over een half jaar vast wel weer 10 euro :P
Euh, verder beheer ik mp3/adult sites, telt dat ook :)? |
Het is mij niet echt duidelijk hoe je bijv bij intomart geld kan verdienen, kan iemand het me in t kort uitleggen?
|
Citaat:
(minimaal) 8x in de maand geef je aan welke tv-programma's je de dag ervoor vanaf 17.00 uur gezien hebt en geef je ze een cijfer. Over 3 programma's (of minder, als je d'r minder hebt gezien) krijg je vervolgens nog een vragenlijst waarbij je aan moet geven of je het leuk, gezellig, interessant enz vond. Voor 8 van die vragenlijsten krijg je 2 euro. En als je een half jaar meedoet krijg je nog een paar euro extra (geen idee hoeveel). ook zijn er nog loterijen, maar daarbij heb ik nog nooit gewonnen. |
Citaat:
Heb me maar gelijk aangemeld :p |
ik ook ik doe overal aan mee en als blijkt dat je er te weinig mee verdiend dan kap ik gewoon op een gegeven moment maar over t algemeen vind ik het neit zon probleem om ff op zon link te klikken voor een aantal cent.. een keer ind e zoveel tijd bekijk ik mn saldo en als t echt niet opschiet wegens te weinig mail kap ik.. maar euroclix werkt echt hartstikke goed hoor veel mail namelijk!! ben benieuwd bij deze.... en nipo werkt t beste vind ik alleen moet je ff t programma installeren op je pc....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik krijg nooit mail van euroclix terwijl ik wel ben aangemeld :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
25 euro in 11 dagen.
gaat goed :) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik verkoop namelijk ringtones via mijn website (www punt danitones punt nl) en per verkochte ringtone ontvang ik 50 of 60 cent. Dus reken maar uit. |
Citaat:
|
Daniël...hoe meld je je aan voor zo'n soortgelijke website als waar jij zit? :p
|
Citaat:
|
Citaat:
er bestaat ook een andere site http://www.mobilemoney.nl/ |
Hey,
Ik heb me laatst aangemeld bij intomart, toen stond er dat ze aan het vernieuwen waren. Maar 3weken later heb ik nog niks gehoord :S Hebben jullie nog sites die goed verdienen ?? Groeten Patrick |
Citaat:
|
Same here, medio februari kwam als antwoord.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:46. |