![]() |
wie heeft er ook een hekel aan nep punk??
reageer hier op!!
alvast bedankt |
en wat definieer jij dan als nep-punk?
|
dit wordt leuk :D
|
gaat j niks aan
|
Citaat:
|
punk die je op de markt koopt?
|
haha.
de leeftijd in combinatie met de nick, en dan ook nog zijn hotmail :o |
vet, na die ene hardcore-topic van newday word dit weer het 'leuke flametopic' waar ik het voor doe hier :D
|
ondercover-acties....
|
om je vraag even te beantwoorden, ja beste tim we haten je, sorry...
|
Tim, mag ik je iets zeggen jongen.
Ik snap dat je het goed bedoelt. Maar wij zijn allemaal hier al een beetje overheen. Het leven wordt een stuk leuker als je inziet dat bands als Sum 41, Blink 182, Good Charlotte, nieuwe Rancid, Mest, etc. niet in de categorie punk(rock) vallen. Succes, en blijf maar geloven in anarchie. |
nep-punkers zijn eigelijk stiekem politie agenten die het dreigende anarchistische gevaar willen voorkomen, door de eenheid in de scene te verneuken... (y)
|
ik niet hoor, ik hou van nep punk maar echte punk blehhg daar moet ik niks van hebben
prutser |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja! Ik heb ook zo'n ontzettende hekel aan die nep-punk! Ik zei gisteren nog tegen m'n buurvrouw, ik zeg: die nep-punk hè, wat heb ik daar een hekel aan! Zegt zij: ja, dat heb ik dus ook. Vertelde ze dat ze door de C1000 had gelopen en had ze die nep-punk gehoord hè, nouja! En dit en dat en zus en zo! Dus ik zeg: meid, trek het je niet zo aan, ik bedoel, het is ook maar nep-punk, moet je niet zo serieus nemen. En zij bleef tieren hè, nouja, zo'n typ is het ook wel hoor. Vorige week ook, liep ik zelf door de C1000, zie ik daar...
Waarom zit hier nog geen slotje op? |
Neppunkers zijn cool, die kan je tenminste nog iets bij leren :o ..
|
nuanceren verpest zo'n flame-topic toch best wel eigenlijk... ;)
|
Oh ik kan eindelijk op zon topic reageren!!...normaal ben ik altijd te laat want dan is tie al gesloten..:( maar nu nog iets verzinnen... :|
|
DOOD AAN DE NEP PUNX!!!!!!!!!!
trouwens, kan ik van iemand de nieuwe blink 182 lenen? :D :rolleyes: |
Kheb wel een hekel aan die nieuwe generatie punkers, van die kinderen van 14/15/16 die dan denken dat ze cool zijn en echt punk zijn en ondertussen alleen naar skatepunk luisteren.
Kortom aan skatepunk heb k fucking hekel |
Citaat:
ja die zuigen echt |
Citaat:
:o |
Citaat:
Heb dan een hekel aan skatepunkers...je hebt best goeie skatepunk..Millencolin..ehm...vast nog meer. |
Citaat:
verder kan punk me weinig boeien maar deze topics blijven koel |
Citaat:
dank je wel man dat had ik nodig (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Heey niet spotten met Skatepunk jah, er zit best wel wat bij dat wel goed is, vind ik dan he..
|
Citaat:
maar dan ook echt een paar maar |
Citaat:
als je het serieus meent.. (y) |
Citaat:
Okay maar jij bent de veteraan.. |
Citaat:
|
Citaat:
leg me dat eens uit. |
Citaat:
|
Citaat:
zijn daar richtlijnen voor? hoe kwalificeer je je als veteraan? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en pennywise kwam niet in me op. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:p |
Citaat:
:D Maar ik kende offspring al toen ze... ach laat maar da's toch niks om trots op te zijn |
Citaat:
wacht ff does that make sense? :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
slap gezwets.. :\ minder bier drinken... hoewel, misschien dat meer juist de oplossing is. |
Citaat:
Citaat:
|
Ik haat ook punk die nep is
Even als ik pop haat die nep is Klassieke muziek die nep is Metal die nep is Alles dat nep is eigenlijk ;) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:40. |