![]() |
Dubai
Hebbe jullie gehoord/gezien van dat ze in Dubai dichtbij dat 7sterrenhotel een eiland maken in de vorm van een Palmboom met akelig grote huizen [wat oa David Beckham heeft gekocht] en dat ze ook nog eens een eilandengroepje maken dat 'The world' heet, en deruit komt te zien als de wereld..
en dan kun je een eigen eilandje vormen [dat onderdeel is dan van die vorm] en mag je zelf weten hoe het eruit ziet wie wil er met mij sparen om zo'n eilandje te kopen? :D |
Ik wil wel met je sparen, en dan vragen we een bijdrage van de 38.241 forummers die er zijn. :o
|
ik spaar wel mee , hoeveel :D
Help EspumaX de winter door , stort op giro 1234 |
Citaat:
EspumaX kan niet zonder een huisje in Dubai. Wees solidair met uw medemens. Help en stort op girorekening 1234, t.n.v Samenwerkende Forumorganisaties, Amsterdam. :p |
ja en omdat jullie zo lief zijn met jullie donaties,
richt ik daarna een wedstrijd op.. dan mogen jullie tekeningen maken over hoe ik mijn eilandje in moet richten, en de winnaar mag een weekendje overnachten :D wat ben ik toch lief :cool: |
lol :D
dan mogen sylph en ik wel keer langskomen he wij helpen nu zo goed mee :rolleyes: :cool: :D |
Ik kom wel een keer langs; jij bent volgens mij vrij makkelijk te scoren.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zo goed? :o ;) |
Dubai is booming !
|
Citaat:
tis maar hoe je t bekijkt :o |
Ja, ik heb het gehoord en gezien.
Zag er grappig uit, maar eh, wat heb je daar verder? Behalve prachtige stranden, grote huizen, dure merken, palmbomen.. * AAAAAAAAAAAAAAAAH EEEN SPIN * - ben zo terug - |
Vervolg; maar je hebt er geen cultuur, dat zou je toch wel missen. Gewoon een hoop rijke miljonairs die een vakantiehuisje daar hebben...
|
Ja, goed idee.
|
Citaat:
|
Oeh Dubai, daar wil ik een keer heen. Ik wil wel mee sparen hoor :p
Kunen we dan ook meteen naar Abu Dhabi gaan :o Ik vind het eiland-resort idee een beetje overdreven eigenlijk. Alsof dat 7-sterrenhotel niet genoeg was. |
Citaat:
betwijfel het ;) |
Citaat:
al heb je er niks aan om vast te wonen, toch wil ik er graag een keertje heen :) |
Citaat:
|
Dat is wel erg leuk idee, maar helaas alleen weggelegd voor de elite.
|
Mijn "schoon" ouders gaan regelmatig naar Dubai. HOop dat ik een keertje meemag :D
Heb wel al plaatjes gezien van die ster, t wordt toch t volgende wereldwonder oid? |
Bah
Wat een decadentie allemaal. Waarom steken die drie prinsen van dubai hun miljarden in een eiland inplaats van in hun "zielige palestijnse broeders". :nono: :nono: |
|
En dan Time Sharen zeker :D
|
mwa, ik neem genoegen met een klein maar ambachtelijk huisje in het pitoreske centrum
|
Gadver Dubai, is geen zak te zien. Geef mij maar een huisje in Italië. (y)
|
--> Onzin
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:09. |