![]() |
Waar Stem Jij Op (ook als je niet 18 bent)
Op welke partij zou jij stemmen??
ikke de VVD denk ik omdat die het meest meegaan met mijn ideeen (denk ik maak geen poll want dan krijg ik allemaal gezeik) :rolleyes: |
He.... nou maak je me aan het twijfelen tussen SP,Groenlinks en PVDA.:o
Ik denk toch dat ik voor SP zou gaan. :) |
Maar misschien krijg je toch gezeik omdat dergerlijke topics dagelijks op andere deelfora verschijnen :)
|
SP.. tis dat me zus vmiddag zei na een opmerking van mij 'jij moet op SP stemmen'.. maar anderes zouk t ni wete :rolleyes:
|
Citaat:
dan verwijder ik hem wel als ik allemaal gezeik krijg , ik kom eigenlijk alleen op onzin en DK dusse dat weet ik allemaal niet..... |
groen! (belgië)
of gewoon ongeldig want iedereen zgt hetzelfde, gaat dezelfde beloften niet nakomen en zijn allemaal trots op de verkeerde dingen :/ |
Citaat:
|
Groenlinks :)
of vvd |
Citaat:
|
Citaat:
dat zijn bijna de tegenovergestelden :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
bij ons thuis en volgens mij familie doen ze allemaal vvd stemmen hmmz misschien een paar cda of pvda....
|
VVD of CDA.
|
Citaat:
|
ik ben blij dat ik me daar nu niet druk om hoef te maken want ik weet het op dit moment echt niet!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ben te lui om nu te gaan argumenteren..... |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou SP of PvdA stemmen. Uiteraard beschouw ik die grafiek als ronduit belachelijk. Citaat:
|
dat is vast geen compliment :o
wie is dat?! maar, zoals ik al zei, als ik de 1 niet doe, dan volg ik mijn vader :) |
ik heb geen idee.... ik heb me niet verdiept in de plannen enzo.. en zolang ik dat niet doe zou ik ook niet gaan stemmen (kijk wel naar die plannen met de verkiezingen)
|
Is al zo vaak geweest :| .
D66 |
groen links
niet dat ik mag stemmen.. maar toch |
SP of PvdA... :)
|
GroenLinks
In ieder geval NOOIT op christelijke partijen (voorbeeld: klote-CDA met zijn BakEllende)... |
Sp
|
VVD
solide financieel beleid vooruitziende blik (die mis ik bij bijv. groenlinks en pvda) (en het CDA is een christelijke partij. ik ben overtuig(en)d atheist, dus 'de bede terug in de troonrede' vind ik achterlijke verspilling van politieke moeite...) |
Citaat:
|
D66
|
Citaat:
Ik zelf ga voor de VVD of het CDA. |
Red de solidairiteit
Vote rood Stem voor, Stem SP |
Citaat:
|
Citaat:
trouwens hij is niet alleen politiek incorect zo moet je dus GEEN grafiek tekenen, titel boven subtitles links en onder assen aangegeven lineaal en potlood, wetenswaardigheden erbij stippen, vloeiende lijn (behalve bij de aex e.d.) conclusie en baseren op feiten |
Citaat:
|
Citaat:
|
D66
|
Citaat:
maar daar doelden ze deze keer niet op :p ik zou hoogstwaarschijnlijk VVD stemmen, maar als het echt zover is dan verdiep ik me er toch wel wat beter in (sites lezen etc.):) |
jah ik was er voor de verkiezingen wel in verdiept enzo maar nu ebt het weer weg maar , wat is nou toch zo'n groot verschil aan vvd en d66 , volgens mij is d66 iets meer links en kleiner of niet?
|
Citaat:
|
Citaat:
(voor de meeste mensen :D) |
Groenlinks, denk ik.
|
Citaat:
ow wacht ik stem toch maar voor P(artij)v(oor)d(e)D(ieren) :rolleyes: of beter LPF :eek: |
GroenLinks.
|
Citaat:
[edit] Dit is trouwens sarcasme. |
Er is eigenlijk geen enkele partij waar ik 100% achter sta.
Maar als ik mocht stemmen zou ik VVD stemmen. Eventueel CDA of D66. |
Lpf
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:45. |