![]() |
psychogologie naar hbo-propedeuse
Hoi allemaal,
Ik heb vijf jaar op vwo gezeten, maar door een ziekte ben ik overgestapt naar 5 havo. Dit jaar ga ik ws. slagen en ga ik sph doen. Ik wil miss. na mijn propedeuse alsnog op universitair niveau psychologie gaan doen. Maar hoe gaat dit? Is dit goed te doen? Ik heb als profiel e & m met wisk a 1,2 en biologie is dit voldoende? Ook vraag ik me af waar ik dan het beste naar toe kan, ben nu in Enschede en Maastricht gaan kijken. Alvast bedankt! Groetjes, Sanne |
Ha sorry voor de spelfout in het kopje, haha beetje blond vandaag! Voor de nog blonderdjes onder ons; het is na hbo- propedeuse
|
Je hebt ook HBO Psychologie hoor...
|
Topictitel zo wel goed?
|
ja dankje :-)
Ja weet ik, maar dat is toch alleen propedeuse op hbo-niveau? |
Citaat:
lovetear zit nu in t eerste jaar van toegepaste psychologie in deventer. stuur hem anders ff een pm. |
Citaat:
|
Maar als ik dat zou doen die toegepaste psychologie, kan ik daarna zo doorstromen naar uni? En is wiskunde dan geen probleem?
|
Citaat:
|
Citaat:
maar ik heb wiskunde B1 (op havo niveau) en dat is precies goed voor de universiteit. verder krijg je ook geschiedenispsychologie, economie e.d. vakken die je op de universiteit krijgt. je kan gewoon na je propedeuse (mits je die in 1 jaar haalt) doorstromen naar de universiteit. |
Okee dankjewel, ik heb wisk a1,2 op havo niveau, maar las idd dat je een pluspakket krijgt, waardoor je wisk. al kunt doen, zodat je geen extra cursus meer hoeft te doen, voordat je na de uni kunt.
|
Nou ja voor sph en psychologie maakt het niet uit wat voor profiel je hebt en met je sph propedeuse moet je als het goed is daarna gewoon psychologie kunnen gaan doen. Hoe dat verder in z'n werk gaat weet ik niet, maar je kan het denk ik het beste aan je decaan vragen en anders op de hogeschool of de universiteit.
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:38. |