![]() |
Ballen :(
Ik vroeg mij af of nog meer jongens er last van hadden.. maar mijn ballen gaan onder het seksen soms ineens weg enzo. is dit wel normaal ?!?!?!
xxx anoniempje |
Citaat:
|
blijf je bezig
afkoelban |
ze veranderen zowiso wel eens van vorm ja
weet niet hoe dat precies zit |
Waar gaan ze heen dan?
|
Citaat:
Maar ik heb geen idee wat het is. |
Wah?
|
Wegtrekken heb ik nog nooit van gehoord. Wat wel vaak zo is is dat tijdens een erectie de boel zo strak getrokken wordt dat je ballen kleiner lijken, maar zo klein zijn ze nou eenmaal, hebben gewoon wat overtolig vel :D
|
soms kunnen ze terug schieten in het lieskanaal doordar er druk op komt. Komt wel vaker voor, imo niks ernstigs
|
ja, dat kan.
dit kan worden uitgelegd met behulp van stringtheorie. |
Citaat:
|
Tijdens (of voor) de geboorte zitten de ballen in een ruimte onder de penis (niet de balzak zelf).
Op latere leeftijd en bv tijdens de sex kunnen je ballen terugschieten naar die plek en dat is denk ik wat je voelt. Normaal? Ja. Prettig? Niet echt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Tsjah..ik he da wel es..is dat ook as je verkeerd op het zadel van je fiets springt?? Dan hek ook wel es ut gevoel dak wat mis..maar komt altijd weer terug :D
|
kutgevoel
|
Citaat:
|
Heb ik ook vaak hoor...
loop dan vaak uren te zoeken.. en dan zitte ze gwoon in de tuin, en das weer so'n plek waar je ze niet verwacht :rolleyes: |
Ja is vervelend als ze vertrekken :(
Ze willen ook wel een keer vakantie, ik raad aan dat je ze vastplakt met plakband ofzo hopelijk rollen ze dan er niet meer af :p |
Citaat:
Citaat:
|
je moet ook nie met je ballen in de vagina neuken...als je dat voor elkaar krijgt tenminste...plompzakker ;)
|
Ik heb dat ook vaak dat 1 van de ballen ineens weg is.
Mn vriendin wil hem altijd terugduwen maar lukt meestal niet :) |
Citaat:
:D |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik kan me, als dit serieus is, voorstellen dat het toch een beetje verontrustend is als je ineens je bal(len) kwijt bent. Misschien bedoelde de TS het niet serieus, maar het is een bestaand 'probleem' niks ernstigs though. |
Misschien ben je wel zo saai in bed dat ze naar de kroeg zijn gegaan
|
Citaat:
:D |
Ok en nu misschien een serieus antwoord:
Ballen die wegtrekken, niks vreemds aan, idd zoals boven al geschreven, bij geboorte en bij kinderen zitten de ballen nog "veilig" verborgen in een ruimte net boven de scrotum. Opweg naar adolecentie (groot woord voor klein kind van 4 à 6 jarige leeftijd) komen de ballen naar beneden en krijg je wat bij de al wat volwassenere jongens te zien is als een balzak, met daarin de 2 ballen (lijkt me overduidelijk). Nu is het volgende, je ballen kunnen inderdaad wegtrekken, een van de meest voorkomende situaties waarbij dat gebeurd is bij de sex. Let eens op wanneer je bijna komt als man zijnde, dan gaat je balzak strakker staan, dit om de ballen op hun plaats te houden tijdens het ejaculeren en denk ook wel om de druk wat op te bouwen (:p). Na het klaarkomen zullen de ballen rustig terugzakken op hun plek. Dit wegtrekken kan ook onder andere omstandigheden, bijv. wanneer je aan het zwemmen/douchen ben, of wanneer het koud is. |
10 a 12 jarige leeftijd? Joh, als op je zesde je ballen nog niet zijn ingedaald dan moet je er geopereerd aan worden :nono:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ze groeien wel als een jongen een jaar of 12 is, daarvoor zijn het echt nog balletjes en dan worden het ballen. |
Sjeesus, klinkt hardstikke eng.
Nooit gehad, gelukkig |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:16. |