![]() |
Sex and the City
Where did it go? :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Godver ze kunnen toch niet zomaar stoppen ?
Midden in een seizoen echt typisch net5 :nono: Nu kunnen we met zijn alle genieten van trauma 24/7 jeej een herhaling :rolleyes: Hopelijk gaan ze over een tijdje weer verder waar ze zijn gebleven. |
|
JA ze hebben ook mijn dinsdag avond verpest (n)
|
idd.. dinsdagavond was de mooiste tv avond!
Grrrrrrrrr.... ik schrok me dood om 21.25! :mad: |
hmmm okee n beetje jammer is t wel.. maarrrr als nu eens in plaats van sex and the city EVERWOOD terug komt... oeh dan kan mijn dinsdagavond niet meer stuk!!! :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja ja!!
|
Ik mis sex & the city
Voornamelijk Jerry/smith Jerrod :o |
klote net5 ook altijd :(
|
Citaat:
oke sex and the city is best leuk als je een avondje niks beters te doen heb, maar everwood.. daar blijf ik nou voor thuis!! :D |
Hmpf. Ik mis het ook. :(
|
zelfs IK mis het en ik ben een jongetje :s
|
Citaat:
|
Citaat:
:mad: SatC is het enige programma waar ik voor thuis blijf, ik ga binnekort ff de dvds aanschaffen want zolang kan ik niet zonder hoooooor!!! :( |
Citaat:
Maar het gaat hier over Sex&the city dus open maar een eigen topic over everwood als je wilt . Er zullen vast nog meer mensen zijn die het kunnen waarderen :rolleyes: . |
Citaat:
*heeft Season 1 op dvd* , maar ooit krijg ik ze allemaal :) :cool: |
Citaat:
|
Net5 doet maar stom met al die programma´s steeds. Gilmore Girls werd ook al midden in het seizoen afgebroken, en nu Sex and the City. En ze verwisselen de hele tijd tijdstippen waarop programma´s komen, waardoor ik vanalles mis (n)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:40. |