![]() |
wie zit er in een band?
Dus.. :)
Wie zit er in een band? En wat speel je daarin? En wat voor muziek spelen jullie? En spelen jullie eigen muziek of coveren jullie? Om zelf maar vast te beginnen: Ik zing in een bandje en we spelen een beetje pop/rock! :) Als hier al een topic over was.. Sorry, maar ik was ff te lui om te zoeken.. :o |
Ik drum in bandje ja, met sigur op bass trouwens.
Soort van emo/hardcore met brute breakdowns :p. |
Gitaar in Reflushed. Moet iets van Pungk voorstellen.
www.reflushed.sucks.nl |
|
ik speel bas in The Clichés.
en ben bezig met 't opzetten van 'n rock'n'roll meets oude misfits meets punk achtig bandje. (y) |
ik zing/gil/schreeuw in "none the less"... we zijn nog niet zo lang bezig... hardcore trouwens :)
|
Ik ben Zanger/Gitarist in Float A Ziggy , de website komt er al aan!
Wij spelen Hardrock/Stonerrock/Metal/Grunge combo's , en je kunt ons 31 januari en 7 februari bezichtigen in Emmeloord, de 2e overigens op the metalbattle in de klos. |
Ik drum in Playroll.
www.playroll.net of www.playroll.nl We hebben de publieksprijs gewonnen bij de Grote Prijs van Nederland. |
Ik schreeuw in Pharmacon
www.pharmacon.tk De 16e release van de nieuwe demo (http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=711850) |
|
Eigenlijk mag ik niet bevestigend reageren op je vraag...maar doe het toch...:P
Ik ga in een band spelen, ik ga bass spelen, de naam van de band is nog onbekend (iets van After Work of Unknown Artist) en open dit topic over een jaar nog maar 's, dan kan ik zonder schaamtegevoel hier op reageren :). |
Citaat:
|
|
Ik ben gevraagd om te bassen in de band van een stel jongens die ik ken...maar eigenlijk is het nog geen band, want de drummer heeft nog nooit een drumstel aangeraakt. En ze hebben mij gevraagd omdat ik wel een bas heb en de originele 'bassist' niet...dus.
|
Ik speel bas in een ska/punk bandje genaamd Snooze
Site is op dit moment bijna klaar :) www.snoozeweb.tk Mocht ie het niet doen, komt dat door dat .tk gebeuren....das kut namelijk |
speel gitaar in '' stagnant '' hardcore
|
Speel gitaar in een tot op heden naamloos( we denken hard na. haha) thrash/fastcore bandje.
En binnekort gitaar in een Kid Dynamite/In My Eyes achtig bandje als alles goed gaat. |
Zing in een soort van technisch deathcore bandje.
Meshuggah meets nog wat. waar ce-el-wan geen deel meer van uitmaakt :( |
Citaat:
|
speel in golden receiver, aanklootbandje, zonder zang
verder in een band zonder naam, omdat we net overnieuw zijn begonnen met gewijzigde bezetting beide stijlen zijn rock/funk/ectect |
Citaat:
|
ik zit in een band ( :rolleyes: ) met nighttime bird en ander tuig..
ik speel gitaar maar absoluut niet lead want daar ben ik te stom voor. wat voor muziek we maken boeit niet, we doen het voor het geld. het is de bedoeling dat we ruig gaan noisen, maar tot nu toe is het ehm.. ja beetje Lawn achtig. |
forumband!
|
pelauz
leftoversss, kzing |
Citaat:
vonden em zelf wel ok en tis toch voor de lol bandje eigenlijk naast die andere band, alleen dan zonder zanger en percussionist.. eigenlijk dingen doen die we in dat andere bandje niet kwijt kunnen tis verder niet echt serieus en de naam mja, is ook niet echt vast iets.. |
En in de toekomst wil ik nog een superzware band doen. Met 2 bassisten, 2 gitaristen, drummer, sample/geluidseffect dude. En gewoon rare muziek maken ala Old Man Gloom, Isis, Converge, Tragedy en Neurosis. Een soort mix daarvan.
Dus als er iemand is die zware, herhalende, hypnotiserende, doomachtige en bovenal stemmingsrijke kankerherrie wil spelen. :D |
Citaat:
|
Citaat:
Count me in :p |
Hahaha het moeilijkste obstakel is al overwonnen :D
|
Citaat:
|
Ik zeg let's do this shit hahaha. Ik ben(nog!) geen goede gitarist, maar een zware basisriff kan ik neerleggen. hahaha
|
i en dfirso in ene duiet ... lijket met vet
|
Citaat:
ik wou dat ik in leftovers zat |
justien
|
juistem
|
Citaat:
|
Nog net geen 2 jaar.
|
Zelfs ik speel nog langer
|
hip.
pretty much the same here. |
bijna 3 jaar dan :)
|
Citaat:
Ik speel wel vrij intensief overigens(aka elke dag). |
Citaat:
|
Ik speel vanalles. Thuis weinig core(tenzij er nieuwe nummers moeten komen voor de band). Beetje blues nu(is toch de basis van praktisch alle rockmuziek dus) en wat emogelul hahaha.
|
awesome.
skatepunk hier (van die hoge octaafjes enzo :)). speel laatste tijd ook vaak jazz, tis geweldig :) |
Citaat:
|
welke -kutmuziek- wordt er door jou gespeeld dan?
|
Je neemt dat woord ook weer vlotjes over he, sneu weer.
Ik speel geen kutmuziek, punt. En ik heb het al uitgelegd, dus leer maar lezen. |
|
Wat flauw zeg. Zeg gewoon wat je graag speelt als je alleen op je kamertje cool zit te zijn.
|
sjonge jonge, even de aanhalingstekens vervangen door - dingesen aangezien de toetsenbord settings wat messed up zijn.
kutmuziek was alsnog sarcastisch bedoel :o wat voor muziek speel je dan? :cool: // Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:19. |