![]() |
Op welke subfora heb je nog nooit wat gepost?
- Seksualiteit
- Populaire Wetenschappen :) |
Zoveel.
|
Op zoveel niet, kan het niet bijhouden.
|
op de kantine
:rolleyes: |
Citaat:
|
N&A
D&A F&L Mystiek Op sex 1 post :p Sport Alles van computers en techniek En alles van de huiswerkfora |
teveel niet
|
Citaat:
|
Sport
A&N Dansen op papier Populaire wetenschappen Ik weet het niet precies, maar deze 4 volgens mij |
Admin en MO. :o
Serieus. Ik heb nog nooit op KO gepost. |
De huiswerkvakken met uitzondering van Algemene vakken en Economische vakken.
ARTistiek. Dansen op Papier. Letteren (of één post ofzo, kan ook) Toneel & Cultuur Populaire wetenschappen. Volgens mij heb ik op Onzin en Sport allebei ook hooguit 2 posts ofzo. |
Citaat:
|
Alle schooldingen
beleidszaken enzo seksualiteit letteren |
Citaat:
|
Citaat:
|
Flora & Fauna
Vraag & Aanbod Werk, Geld & Recht Toneel & Cultuur Lichaam & Gezondheid Lifestyle Films & TV Muziek Nachtleven & Festivals Hardware Populaire Wetenschappen Creatieve vakken Klassieke Oudheid Admin en MO |
Nieuws & Achtergronden
Werk, Geld & Werk Drugs & Alcohol Filosofie & Levensbeschouwing Nachtleven & Festivals Op sommige fora zijn mijn posts op een hand te tellen maar goed, ik heb er gepost. |
Flora & Fauna
Mystiek Alle Kunstfora Al die technische fora over computers Beleidszaken En op vakken die met wiskunde te maken hebben :o |
is er nog iets anders dan De Kantine dan?
|
maargoed, ff serieus :p
Lifestyle, homoforum. elke vent die daar post is een chocoprins. |
Mystiek nog niet uit mezelf, alleen d.m.v. een verplaatsing.
|
Nieuws & Achtergronden
Letteren Toneel & Cultuur Seksualiteit Muziek Nachtleven & Festivals Games Software & Multimedia Hardware Populaire Wetenschappen Economische vakken Moderne talen |
huiswerkfora
muziek Nieuws en achtergronden :o Filosofie en Levensbeschouwing Psychologie 1x populaire wetenschappen ARTistiek Dansen op Papier Letteren Toneel & Cultuur |
Citaat:
:D die laatste moet recht zijn werk, geld & recht |
Citaat:
On topic: Hardware Seksualiteit Toneel & Cultuur De fora over schoolvakken |
Contact gezocht
Flora en Fauna Vraag en Aanbod ARtistiek Dansen op Papier Letteren Toneel & Cultuur F&L L&G L&R Mystiek Psychologie Seksualiteit Nachtleven en Festivals Klassieke Oudheid Moderne talen |
Ik heb overal al eens gepost omwille het plaatsen van slotjes.
|
Citaat:
|
hmmz, dat zijn er iig veel:p
|
Citaat:
|
Ik post alleen maar op DK, dus dan kan je wel nagaan waar ik nog nooit heb gepost. ;)
|
Alles van Computers en techniek en de huiswerkfora.
|
Filosofie en Levensbeschouwing
Seksualiteit Nachtleven en Festivals Hardware Populaire Wetenschappen |
Alle vak-fora
Hardware Populaire Wetenschappen Nachtleven & Festifals Seksualiteit Psychologie Drugs & Alcohol Alle creatieve-fora Werk, Geld & Recht Vraag & Aanbod School & Studie Hoewel het best wel kan zijn dat ik op sommige wel heb gepost. :) |
Klassieke Oudheid en Admin.
De rest wel |
toneel & cultuur
Sport alle deelfora die bij computers&techniek horen de meeste huiswerkfora edit: en natuurlijk de fora waar ik niet kán komen, en ik weet niet zeker of ik ooit op beleidszaken heb gepost. |
Dansen op Papier
ARTistiek Populaire wetenschappen |
N&A
T&C Seks Sport Games PW AV CV EV ExV Zoiets. |
Contact gezocht
School en Studie Vraag en Aanbod Geld, Werk en Recht Letteren Dansen op Papier Drugs en Alcohol Nachtleven en festivals Software en Multimedia Hardware Meldpunt en Mededelingen En alle vakken. |
Citaat:
|
Allemaal van Letteren....
|
Die technische troep...
|
Citaat:
|
de schoolvakken
games dop software/hardware pop wetenschappen |
De meeste, ik hang altijd beetje op dezelfde rond (lees: DK)
|
Kerst forum.
|
Geen idee.. iig bij computers en techniek nog nooit.
|
dansen op papier :|
ofzo |
Populaire Wetenschappen
en de huiswerk forums enzo :) |
ARTistiek
Muziek Sport Medewerkersoverleg en verder misschien een huiswerkforum maar dat weet ik niet meer dacht ik zo :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:46. |