![]() |
eerste hardcore concert
Tja dat was alweer een aantal jaartjes geleden:
Bands: Backfire! Discipline (toen waren ze nog hardcore) MM Woofer Tent: Jc de Bunker in Gemert [als je het niet eens bent met de wijzigingen pm me maar dan gooi ik hem wel dicht.] |
|
even denken
eerst HARDCORE concert> European Hardcore Party 4 (2000) ik ging voor de dropkick murphys |
Sick Of It All is de eerste hc band die ik live gezien heb @ deco 2001.
Jippie. |
Behoord Human Alert tot hardcore? Dan heb ik ze iets van 1998/9 ofzo gezien in de Tagrijn een keer.
Eigenlijk weet ik de helft van de bands die ik gezien heb al neit meer :| |
voor zover ik weet raised fist in effenaar vorig jaar of 2 jaar terug weet ik niet meer
|
eh volgens mij was dat eh Last Breath Denied ofzo. wel dope riffs maar wat een gebler (n)
|
ik was bij oil toen ik 12 was, telt dat?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(in het nederlands: komen ze uit den haag) |
Citaat:
hoewel ze binnenkort meedoen aan een bandjeswedstrijd hier in haarlem |
Citaat:
:D:D:D:D:D:::DD:D: |
pff eerste hardcore gig herinner ik me echt niet meer..
zal wel stonecold geweest zijn ofzo (n) voor zover dat dan weer hardcore is, bla. |
Ik vind dit een beetje bekrompen zo, ik zie de reden neit om het in dit topic alleen over hc te hebben krijg je zometeen ook eerste rock/ska/punk enz concert topics, word een beetje veel dus ik maak hem algemeen en verwijder loze zooi.
|
Citaat:
hmm nou ja het is mijn ding niet :D |
Citaat:
|
the firefighters en antcow op schoolfeestjes
|
Angela, volgens mij kun je dan álle voorgaande replys verwijderen ;)
|
Citaat:
maar ontopic. mijn eerste show was denk ik Blink 182 de Bouncing Souls en een duitste punkband geen idee meer hoe het heet.. in de 013 4/5 jaar geleden ofzo? |
ok dan moet ik het wijzigen.
mijn eerste concert waar ik echt echt echt echt heen wilde was solid harmony of shaggy, beide in nighttown want mama werkte daar en ik mocht dus waar lekker niemand anders mocht staan. overigens heeft shaggy de hele avond naar me geknipoogd ik was 8 of 9 ofzo. :p NIET LACHEN. |
eerste concert : doofus (toen nog lokale poppunk band)
|
1e concert:
dauwpop 1998. met : heideroosjes Skik De Dijk Caz en: Gorefest! die laatste band vond ik zo vet dat ik gelijk maar een aantal cd's van ze heb aangeschaft. |
the smashing pumpkins, ahoy '95
|
Citaat:
hail friso voor mijn tijd :( |
Festival Mundial 2001
Heideroosjes |
Pff.
Ik heb echt géén idee. :bloos: Zal wel iets van 'van dik hout' of 'blof'geweest zijn oid. Want die kwamen toen altijd bij ons in de buurt in een zaaltje. |
Citaat:
ehm eerste echte concert was k's choice toen was ik 14 ofzo, ik wist duidelijk niet what's up, etc. |
Citaat:
maar goed mijn eerste was micheal jackson volgens mij |
Geen idee m'n eerste concert. Geen flauw idee.
Eerste hardcore: Uppercut. Jaar of 3 geleden. |
Eerste Hardcore:
Op lowlands toen met die vans warped tour in 1998 en los concert, zou het niet weten. 1999 geloof ik. disabuse+concrete, maar disabuse kwam niet. |
Oh nee ik heb SOIA en Good Riddance ea nog eerder gezien dan Uppercut. Maargoed bij UC ging t lampje branden.
|
Citaat:
mocht je bij hem in bed slapen? |
Citaat:
|
mijn eerste concert:
Gothic Meets Fantasy (onderdeel van Novemberrain in Zwolle) met: Morning Sengir To Elysium Flowing Tears Trail of Tears. |
NO DOUBT! :D
statenhallen in 96 (volgens mij) |
Citaat:
|
normaal '97 :cool:
|
Heideroosjes paar jaar terug in de Vera
|
undeclinable ambuscade in doornroosje, 14 was ik geloof ik
|
Pink Floyd...
In de Kuip... Helemaal vooraan... In 1994... Oldskool!! :cool: |
Ja, eerste concert is het nu opeens inplaats van hardcore show :)
Nou, volgens mij was dat de Heideroosjes ofzo een keer in 96/97 ofzo in de Tagrijn. :) |
wat zijn er veel mensen die als eerste concert naar de Heideroosjes zijn geweest...
@Pruttelpot: gefeliciteerd |
Citaat:
Heideroosjes denk ik. Eind 2000 ofzo
en daarna ehhh.. eh eh, Sick of it All in de Melkweg.. 2001? |
eerste concert was van 3 local bandjes in de xinix, nieuwendijk, 2001
daarna machine head+illnino in 013, ook 2001 |
Citaat:
http://www.highlanda.com/images/shaggy.jpg |
eerste concert?
korn in 1999 ofzo eerste punk? vans warped tour geen idee welk jaar eerste hc? biohazard, tivoli, weet niet welk jaar.. met raging speedhorn in ieder geval |
oh en eerste hc,
als shelter hc is; shelter in de gvh in... 2002 denk ik |
hmm, mijn eerste concert, de backstreet boys, en ja het was best leuk. :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:57. |