![]() |
[videobestand] .avi
Ik heb laatst een bestand gedownload in .avi formaat, maar ik kan het niet afspelen. Het bestand heet "blabla (Divx Dvd Rip).avi". Ik heb zelf de nieuwste kazaa lite codec pack en als speler gebruik ik windows media player 6.4.09.1128 of ik gebruik de bijgeleverde bsplayer. Ik heb het bestand via kazaa gedownload, als dat iets uitmaakt? Weet iemand hoe ik het wel kan afspelen? Alvast bedankt.
|
ja, het bestand doet het gewoon niet..
Je hebt nl de juiste drivers, en 2 verschillende spelers geprobeerd.. gebeurt vaak, niks nieuws.. |
download GsPot en je ziet of hij kapot is
|
AviPlayer ofzo, dat zit toch standaard bij KazaaLite?
Doet ie het daarmee? |
Ik heb nu ook een avi die het niet doet! :mad:
En ik heb het van nieuwsgroep gedownload, dus ik snap niet wat er corrupt kan zijn. Zal wel wat fout zijn gegaan tijdens uitpakken ofzo? Of tijdens recovery dmv par-files? AviPreview werkt idd dus ook niet :( Het loopt gewoon vast zonder een verdere melding, helaas... |
Voor jullie beiden: controleer met Gspot welke codec hij gebruikt. Weet je zeker dat je deze codec hebt in je systeem?
Probeer ook eens VLC: http://www.tweakers.net/meuktracker/5351 Voordeel van dit prog is dat hij interne codecs gebruikt, en dus niet afhankelijk is van de codecs op je systeem. Als het met VLC wel werkt hebt je een codecprobleem. Indien het niet werkt dan is je AVI verrot. Jammer. |
Hey bedankt! Hiermee doet ie het wel!
Misschien dat er een foutje in het begin van de film zat. Mocht dat het geval zijn, kan je 'm proberen te openen met VirtualDub, en de eerste paar scenes eraf knippen. Misschien dat ie het dan wel doet? Hoewel VirtualDub ook niet zo goed overweg kan met gare files, geloof ik :( |
Het is al opgelost. Ik dacht dat ik de nieuwste codec pack had, maar dat was dus niet zo. Nu werkt het goed. Bedankt :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:56. |