![]() |
grassprietjes en zonnespiegeling
(nog een raar gedicht :))
fluister fluister hoor je mijn zachte woorden in je oor? grassprietjes in je haar groen vermengd met blonde, bruine haren de zon schijnt in je ogen weerspiegelt zoete dromen en gedachten Het regent nu al dagen; ik wikkel mij in warmte. Stapels dekens en verlangens verdrijven mij met lichte dwang naar onbereikbare zomerdromen. grassprietjes en zonnespiegeling |
lief, grassprietjes hehe inde stralende zon liggen ..... ach ja komt wel weer BOEHOE.
rot winter grrr je kan ook niks sorry heb nu even geen zin om echt kritiek te geven, rotbui |
hoor/woorden/oor: leuk gedaan! Ik vind het een leuk, vlot & vrolijk geschreven gedicht; taalkundig gezien ook nog eens erg goed! De beeldspraak is erg goed, en het is leuk dat je titel in de laatste regel herhaald wordt.
|
dank je wel :) twijfelde er zelf een beetje over, wist niet goed wat ik er van vond... :S > positieve reacties zijn dan des te fijner om te krijgen :)
|
Niet raar, gewoon Mooi. Brengt een fijn gevoel over, door het mooie woordgebruik.
|
Citaat:
maar hoe vaker ik m lees, hoe minder raar ik m vind, eigenlijk... |
Alles is al gezegd, maar ik wilde toch even laten weten dat ik het heb gelezen en dat ik het net zo mooi vond. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:50. |