![]() |
[color] mooi meissie!!
toen ik deze schets zag moest ik hem gewoon kleuren...kwer instant verliefd op haar! hehe...damn!!
hijs vrij simpel, ff snel tussen het huiswerk door mee bezig gewees..von hem wel grappig zo! :D pencils: Khary colors: ikke dus! :D http://picserver.student.utwente.nl/...picserver.jpeg c&c graag!! |
:eek:
|
ik zei hardop: "woooo"
dat is een compliment ik zou echt niet weten wat beter kan.. beetje saaie achtergrond :eek: (y)(y)(y) |
ow....dank u!!..hehe...vi\on ehm zelf ook wel geslaagd...en de BG..ja...doek nog wel ff alsk weer tijd heb! :D
|
Hij is nog een beetje plat, wat meer contrast zou mooi zijn.
|
't is haast alsof d'r iets niet klopt met d'r rechterpols. maar voor de rest: mucho respecto (Y)(Y)(Y)(Y)(Y)
|
Super! (y)
|
Okee, ze is niet mijn type...te uhmm, grieks :o...maarruh, sjit wel vet getekend én gekleurd!
|
mja lekker wijf ;)
maar goed, inkleuren opzich netjes, maar had wel iets meer contrast gezien ja wat Captain N zegt. verder vind ik die witte streep over haar voorste been en dan die kuit beetje raar, ik snap wat je probeerd, maar et komt niet echt natuurlijk over verder heeft ze rare blik trouwens, een oog normaal en een (voor ons) naar rechts? |
hmm, mja vind 't zelf je slechtste kleuren :( veel te plat, en weer wit als highlight toon.. hardstikke fout helaas.. 've seen you do way better!
Oh en dat oog waar AM 't over heb, haar rechteroog: verkeerde iris gekleurd :P |
Citaat:
|
hehe...hey WISH!...ja je heb ook gelijk!!!.....was ook gewoon ff tussendoor gedaan, techniek zuigt egt hard....maar von het geheel wel grappig lijken en trouwens kep geen wit als highlight kleur gebruikt hoor. beetje geelig...maar je ziet het nie egt! :D hehe
maar iig bedankt voor de crits! :D hehe...I'll do better next time! :P |
Citaat:
|
heeel erg mooi, voor wat ik er van kan zien, want mijn pc is half kapot en mijn beeld is helemaal vervormd
|
Ik vindt hem heel mooi getekjend, al zijn de kleuren wat saai. En ik mis een 8ergrond :) Maar verder (y)
|
supermooi!
(y) |
d'r voet is zo groot :o
:p nee supercool. de tekening en de kleuren. (y) |
Beetje jammer van haar ogen, verder heel erg mooi! (y)
|
dank u allen voor de recaties, maar achteraf gezien is ie egt bets heel kut magoe! hehe! :D iig bedankt voor alle recaties! :D
volgende keer beter!! :D |
het lijkt wel of ze geen slipje aan heeft, of ben ik nu pervers?
|
Erg tof gedaan, de houding en het perspectief zit er goed in. Ook cool dat de schetslijnen er nog in aanwezig zijn (y) geeft een leuk speels effect...
|
Ik vraag me af of mensen de eerste post wel eens lezen.
|
pff inderdaad, reageer dan gewoon niet
|
Ik vind em mooi! simplistisch maar mooi! alhoewel et contrast iets meer had kunnen zijn :)
|
ik vraag me nog steeds af of ze een slip aan heeft
|
Cewl! Ennuh ik vraag me ook af of ze een slipje aanheeft?! Haha!
|
Citaat:
|
Der voet is iets te groot, e haar linkerpols (aan de rechterkant :P) staat niet 100% dunkt me,
Maar je krijgt volle credits voor het inkleuren.. (Y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:39. |