![]() |
Raving Nightmare - The Prophecy Unfolds
georganiseerd door Underground House Movement
zaterdag 8 mei 2004 21:00 - 07:00 MECC Maastricht Maastricht Line up volgt.. |
Dit word wederom erg fijn!
|
Hip© ;)
|
In me achtertuin trouwens :D
|
Citaat:
|
Haha ...
Nou ja slapen tijdens Raving lijkt me niet zo'n strak plan toch? ;) En 's ochtends meetal nog "afteren" als ik me goed voel :D |
enigste dj's waarvan ik 100% ben dat ze komen zijn....vince, endymion en paul & ruffian...J.D.A. werd nog aan gewerkt...
|
Sinds wanneer is ruffian een dj :eek:
|
Citaat:
nou draaien kan die wel :p maar komt natuurlijk gewoon als schreeuwlelijkerd daar.. |
Line up staat op uhm...
Niet echt bijzonder, alleen daisy, vince, darkraver, promo !!! Maar goed, ben er toch wel :) |
Area 1 Future zone : Hardcore
The Viper, Daisy (Fr), Nosferatu, Vince, Kristof ( , The Vinyl Junk, Panic, Tommyknocker (It), Promo, Mc Da Mouth of Madness Endymion (live) , Evil Activities (live) Area 2 Early Zone: Old Skool – House Classics – Rave - Jumpstyle Darkraver, Waxweazle, Rob & Mc Joe, Delirium (USA), Buzz Fuzz, Paul Elstak & Mc Ruffian, Lady Dana, Raverunner, Mc Violence (Ger) Area 3 Chill out Merchandising market, DJ room and store, food and snacks and more… |
Dank :) was te lui :P
|
daisy.... :kwijl:
:p |
Citaat:
|
Citaat:
paul elstak is ook een schatje :bloos: |
Dat is mij allemaal een beetje te ver weg..
maar genoeg leuke feestje in de buurt hier .. |
Citaat:
Ja sorry...stond wel in de planning, maar had vrijdag een beetje doorgehaald...kreeg het niet meer geregeld om ook nog richting de Carte te komen :( |
Niet op elke foto toch?
:confused: |
die onderste foto en dan dat rechter grietje...... BWEUEUHHHHHH (n)
|
oja,
Raving Nightmare - The Prophecy Unfolds Feest: Raving Nightmare Datum: 8 mei 2004 Organisatie: Underground House Movement Lokatie: MECC Maastricht Stad: Maastricht De voorbereidingen voor het eerste en daarmee ook het grootste indoor hardcore event ooit georganiseerd in het Zuiden van Nederland zijn al in volle gang! 18.000 m2 zullen in gebruik worden genomen op zaterdag 8 Mei 2004! Verdeeld over 2 aparte areas zullen 24 nationale en internationale dj´s/acts hun opwachting maken. Techniek Een speciaal aangepast en nieuw geluidssysteem zal vanaf de beide zeer indrukwekkende podia´s de decibel´s laten horen die we gewend zijn te horen. Op het gebied van licht en laser is een zeer uniek ontwerp te verwachten. Meer info over alle techniek zal een week voor het evenement op http://www.ravingnightmare.com te vinden zijn. Tevens zal dan de complete plattegrond, met daarop alle info die je nodig hebt, te vinden zijn. Line up Aan de toch al indrukwekkende line up in beide area´s zullen nog 2 namen worden toegevoegd. Deze mystery guest´s zullen op de avond bekend worden gemaakt. Ook zal er een unieke battle worden uitgevoerd tussen 2 artiesten. Deze namen zullen in de week voor het evenement via onze site bekend worden gemaakt. The official Anthem – release Op dit moment wordt er hard gewerkt aan het officiele Anthem van dit evenement. Deze wordt geproduceerd door The Viper & Tommyknocker. Het is voor de eerste keer dat deze 2 top producers samen aan een track werken. De plaat zal in de eerste week van Mei uitkomen op het Italiaanse Traxtorm label en zal ook een exclusieve remix bevatten van Tha Playah. Vervoer Er zullen extra treinen rijden op deze dag. Vanuit Maastricht Centraal, sluiten er extra treinen aan die vervolgens vertrekken naar Maastricht-Randwyck. Vanaf dit station staat de (loop) route aangegeven naar de entree van het Mecc. Ook zullen er pendelbussen rijden tussen het Mecc en Maastricht Centraal. Kijk op http://www.ns.nl voor de extra info. Radiocommercial The Prophecy Unfolds Sinds kort is de radio commercial te beluisteren op http://www.ravingnightmare.com. Ook kan je hier Wallpapers downloaden. Hou de site in de gaten voor meer info en news betreffende dit evenement. |
Tsja wat zal ik zeggen...
Supervet!!! Al was het alleen al om het feit dat ik hier al heel lang op gewacht had ;) Daisy gemist als dj, wel nog ff op de foto en wat staan lullen met 'r... Promo was wederom mijn held! Darkie, Vince, Rob & Joe ook (y) De rest van de film ben ik kwijt ;) |
Citaat:
:eek: |
|
Citaat:
|
Haha ja ok dan :D
Haha heb ik dat gedaan? :eek: Boh... |
Citaat:
|
ow was jij die kale gast die naar naar beneden flikkerde en de subwoof 'uit' zette ?? :P
|
Ik viel wel ja :D...maar de subwoof uitzette? :|
|
Citaat:
ja jij flikkerde naar beneden en toen was de bass opeens helemaal weg, alleen uit de gewone kwam nog een heel klein beetje bass hehe :D |
Citaat:
jezus JP, wat ben je een prutser :P had je soms ook het geluid op Bass Sequence gemold?? ;) |
Citaat:
|
*vanaf nu iedereen weer ontopic!*
|
Uhm ontopic ?
Poeh... gaat zeker nooit naar dit soort feesten? En dat is niet lullig bedoeld, maar dan is er geen ontopic ;) |
ik vind het nog ontopic. wat ik daar allemaal gezien heb op RN :eek:
|
Citaat:
ik stond blijkbaar weer net op 1 plek waar geen enkele ruzies waren enzo....enigste wat ik heb gezien was die kale gek die naar beneden donderde :P |
Wij ( toch Jas? ) hebben ook geen ruzies gezien :D
Denk dat ze meer doelde op afgedraaide koppen en idd mensen die van boxen op hun plaat vallen ;) |
Citaat:
ps...mooie sig (y) kapotnaaien, optjenkere, alles kapot :) |
ik heb ook geen ruzies gezien, maar wel genoeg rare mensen :D en dan doel ik vooral op die gek die op de boxen stond te springen :D:D en die aap met zn vlaggetjesbretels :|
|
Citaat:
Thanks ;) Ook Tochwelleuk of Muil Houwe zit erin ( kut muziek ). @Ella, dat bedoelde ik. |
Citaat:
ahhhh ja nu je het zegt :P |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:57. |