![]() |
boeken over eetprobleem?
Hejhej,
weet dr misschien iemand een boek dat over iemand met een eetprobleem gaat...maakt niet uit of t goed is voor school of niet, t mag zelfs een kinderboek zijn..zolang t maar over dit onderwerp gaat!!! Liefs, Ca |
maanmeisje en iets met strijd, weet niet meer precies hoe t heet, de hoofdpersoon heet Anne (mijn strijd?) succes!!
|
Ja, Maanmeisje van Kjersti Scheen. Vond ik altijd een heel mooi boek.
|
Honger naar begrip - Sofie Loots
Door de hel van anorexia - Martine de Vries Wie niet eten wil is gek - Valérie Valère In het rijk der schimmen - Marya Hornbacher Het liefste meisje van de wereld - Steve Donaldson Van gewicht ontdaan - Geneviève Brisac Stille Strijd - Sylvia Antonis :) |
De meidenziekte van Tom Pauka..
en er was er nog 1 van een duitse schrijver.. :confused: .. ik denk na :D |
Stille strijd
Maanmeisje |
dun van marian abeelen (geloof dat zij de schrijfster is)
|
Heel erg bedankt voor jullie reacties!!!
Ik ga snel een x naar de bib om er een paar te halen!! Kus, Ca |
"Dun, dunner, dunst" Ik ben vergeten van wie het is :bloos:
|
Jaap Spaans is dat geloof ik.
|
Citaat:
Een hand vol zwarte stenen Plectrude De hemel is geen huis (+ vervolg of boek dat ervoor kwam) Schat in Miëza Ik weet geen schrijvers meer, sorry. :x Ik weet trouwens niet naar welke bieb je gaat, maar in de Centrale hier (= Den Haag), heb je op elke verdieping een stel computers waarin je kan vinden welke boeken over een bepaald onderwerp aanwezig zijn ed. Want er zijn ontzettend veel boeken over eetproblemen. (in verschillende talen en in verschillende soorten ed.) |
't nieuwste boek van hanneke groenteman
|
Moïra Müller - 'Moïra, 16 jaar en genezen van anorexia'
|
Woensdag weegdag. Weet de schrijfer niet meer. Heel doen boek, maar wel mooi
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn lichaam, mijn vijand - van weet niet meer..
Is echt hee mooi boek hoor!! Vond ik dan.. :) |
Van gewicht ontdaan. Erg confronterend!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:31. |