![]() |
Hoe vind je de sfeer op dit moment op het forum?
Omdat er nogal wat mensen klagen over het forum zou ik wel eens willen weten wat iedereen nou echt van het forum vind. Stem even, en motiveer je antwoord! :)
edit, met dank aan Tofke: het hele Scholieren.com forum dus... |
Het forum? Dus het hele scholieren.com forum bedoel je?
|
zo, wat zou ik nou gestemd hebben:D
|
Citaat:
|
geen mening.
|
Op dit moment matig, over t algemeen goed
|
Redelijk tot goed denk ik :confused:
|
Goed, want anders zou ik hier niet regelmatig terugkomen.
|
ik vind de sfeer maar saai
|
Gespannen.
|
Citaat:
|
Doch politiek correct.
|
och, goed hoor :)
|
redelijk, heb betere tijden en slechtere tijden meegemaakt, en dan ben ik hier nog niet zo lang
|
Redelijk. :)
|
Op bepaalde delen wordt wat te veel geflamed.
De topics waar ik om dubbel lig komen wat minder. Máár verder goed |
Redelijk, moest ik geen barstende koppijn hebben (en dat geel helpt niet echt) zou het natuurlijk stukken beter zijn ;) :)
|
Goed, anders zou ik hier niet meer komen.
|
Ik heb goed gestemd. Vind het wel gezellig hier, maar zou het NOG leuker vinden als er meer (nieuwe, interessante) topics komen ;)
|
wat een onzinnig topic...je doet net of het forum je echte leven is, waar een sfeer hangt :o
|
Redelijk :)
|
Sfeer? Ik proef niet eens zoiets als een sfeer, daarmee bedoelend, een overheersend algemeen gevoel. (n)
|
Citaat:
Ik vind het de laatste tijd een beetje saai, nouja.. niet dat je een forum erg spannend kan noemen |
Geen mening, dat heb ik mooi gestemd. :D
Een mooi Hart van Nederland antwoord. :p |
ik heb goed gestemd. Ik snap echt niet waar mensen over zeiken allemaal...
Boeiend dat een topic niet binnen 1 uur wordt gesloten, kom op, als mensen zich daar al druk om maken, het is máár een forum... De 2 FB'ers die er nu zitten doen het prima, bemoeien zich redelijk met het forum, maar zijn niet overheersend aanwezig. Een jaar terug, toen ging het kut met DK, maar op dit moment zie ik geen vuiltje aan de lucht. [edit] het hele forum... Dat is ook prima |
huh :confesed:
|
Racistisch. :eek:
|
Redelijk. Ik vind het de laatste tijd een beetje saai, maar ik denk dat dat meer aan mijzelf ligt.
|
Ik vind het hier sfeervol. of dat een positief iets is moet je maar aan de virtuele lijve ondervinden.
|
Citaat:
|
Goed, zoals altijd.
|
goed :)
|
Redelijk goed.....
|
Sommige deelforums erg goed, andere minder. Heb daarom op redelijk gestemd
|
Wilde redelijk stemmen, maar per ongeluk matig gestemd :o
Verschilt per fora natuurlijk, al vind ik psych de laatste tijd wat minder. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb op goed gestemd, maar dan heb ik alleen gekeken naar de fora waar ik vaak kom en regelmatig post/lees
|
Citaat:
|
meestal wel goed hoor maar sinds de kerstvakantie af en toe een btje ja weet niet net alsof mensen het gewoon perse willen verpesten voor anderen btje kinderachtig op dit moment dus matig maar ja hoop dat nu iedereen weer naar school gaat het wel weer gewoon goed word
|
redelijk
|
Prima, hoor, anders was ik hier allang weg.
|
is wel ok , anders was ik allang weg
|
Als de sfeer mij niet aanstond, was ik allang weg geweest :P
|
Bagger, het wordt steeds minder hier, tijd dat ik eens op FOK! ga kijken.
|
T hangt er denk ik ook vanaf welke toppics je leest ;)
In t algemeen vind ik het best gezellig hier :) |
Ik heb geen idee. :confused:
|
redelijk
|
prima eigenlijk
daarom maar redelijk gedaan, komt ik zit met koppijn voor de compu en moet zo eerst nog zwemmen en dan pas na 3en thuis en btje saai weekend en kheb nie egt errug boeiende topics tegen gekomen, dus dan word het n btje boring, maar wel goe eig:) wel best |
Ik vind de sfeer op dit forum goed. Alleen zouden vervelende personen van mij iets actiever gebanned mogen worden.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:43. |