![]() |
Is dit hoffelijk of gewoon onzin?
Ik heb sinds kort met een meisje, ze woont 2,5 uur bij me vandaan. We zijn tot nu toe alleen een keer naar de bios geweest. Ze komt waarschijnlijk binnekort bij me slapen. Nu is er een kans dat ze op een matras bij mij op de kamer komt, of in een gewoon bed in een andere kamer. Dat hangt ervan af of mn broer thuiskomt of niet. Maar nou kwam mn moeder met de opmerking, dat het heel hoffelijk zou zijn dat als ze op een matrasje bij mij op de kamer zou slapen, ik zelf op de matras zou gaan slapen, en zij dus in mn bed.
Op een matras slapen is geen ramp natuurlijk, maar ik vraag me af of dit weleens door iemand is gedaan/iemands partner dit weleens heeft gedaan. Kheb zelf het idee dat het een beetje onzin is, maar ben ik nou gewoon lomp? |
Citaat:
|
Citaat:
maar daar gaat het niet om, ff ontopic plz, ongeacht of we nou gescheiden blijven slapen of niet. |
natuurlijk ga jij op het matras liggen... jij hebt haar toch uitgenodigd? veel beter is dat ze bij jou in bed kruipt(y)
|
Je gast gun je normaliter gesproken het beste; dat is hoffelijk ja. :o
Ik zou me zelfs kapot schamen als ik zelf in een lekker bed lig, en m'n gast op een klote kamping matrasje. |
Ik neem aan dat het gaat over een gewoon bedden matras ipv zo'n foutgekleurd matje?
In beiden gevallen bied je haar uiteraard het bed aan waar ze uiteraard niet op zal willen liggen. Conclusie: jouw beddenmatras (eventueel naast het andere matras) op de grond. |
Mijn ex liet mij op zijn ***camping matje slapen en ik moet zeggen dat ik daar niet al te blij mee was. Vond het nogal lomp.
Laat dat meisje dus gewoon op jouw matras slapen. Waarschijnlijk zal ze inderdaad zeggen dat ze wel op het matras wil slapen en dus kun je misschien het beste gewoon op het matras gaan liggen en dan zeggen dat zij in je bed slaapt. :p |
Mijn vriendje slaapt altijd op een matrasje hier ( uit hoofelijkheid) omdat we niet genoeg ruimte hebben in mijn 1 persoonsbed.
|
Citaat:
|
Ik denk dat dit veelal voor liefdesrelaties geldt, want ik laat mijn zuip- en uitgaanvrienden niet in mijn bed slapen mochten ze komen logeren.
|
'tuurlijk is dat hoffelijk, zelfs bijna normaal. Waarom zou het onzin zijn?
Daarbij, als zij in jouw bed slaapt dan gaat jouw bed lekker naar haar ruiken (y) |
Ja lijkt me wel ok ja
|
Citaat:
|
Je moet haar in je bed laten slapen. Is niet meer dan normaal lijkt me...
|
Ik vind het wel hoffelijk :D :)
Maar als ik vaker zou komen logeren bij een vriendje en hij geeft me gewoon een goed liggend matras, dan hoef ik echt niet iedere keer in z'n bed te slapen. Maar voor zo'n eerste keer dat ze komt slapen staat het iig erg aardig, :) |
et is wel een normale matras, niet echt een klote ding ofzo.
maar ok, bedankt mensen! Ik zal mijn bed afstaan totdat ik dr zelf bij in kruip :p ik weet dat ik vaak nogal lomp kan zijn, dus ik wou hier ff een lompe actie voorkomen. Bedankt (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
het is natuurlijk hoffelijk maar ook een beetje onzin, want als je elkaar leuk vindt dan moet je natuurlijk ook lekker naast elkaar gaan liggen. Dus of allebei op de grond, of samen in een bed. Ik beveel twee matrassen op de grond aan overigens!
greetz |
Citaat:
Maar ONTOPIC: Je bent toch wel gastvrij en sociaal. Dan biedt je iig aan dat ze in jou bed kan slapen als het bed van je broer niet vrij is. Waarschijnlijk zal ze zeggen dat ze wel op de grond wil. Maar dat sta jij natuurlijk niet toe |
Dat lijkt me niet meer dan normaal.
|
Citaat:
Wat zijn mensen toch heerlijk voorspelbaar :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Edit: oh laat maar, ik ben een beetje traag van begrip. :o |
Ja, nou, voor een eerste keer is wel zo netjes ja.
Maar als zij nu er geen problemen mee blijkt te hebben en goed slaapt op een matje en jij doet er geen oog op dicht moet zij zich ook maar opofferen hoor. |
Citaat:
|
Tuurlijk ga jij dan op dat matrasje liggen.. en zij in jouw bed. Damn dat doe ik voor al mijn gasten...
|
Citaat:
|
Natuurlijk bied jij gewoon je bed aan!
Lijkt mij vrij logisch! En ook natuurlijk zal ze eerst weigeren (als het een beetje lief en net meisjes is), maar jij zou dan ook kunnen zeggen, goed, ik pak mijn matras van m'n bed en leg hem naast de jouwe. (Wat trouwens een nicht van mij gedaan heeft, is haar bed weg gedaan en er een matras bij gekocht. Als ze alleen is slaapt ze dus op 2 matrassen en anders slapen ze allebei naast elkaar elk op een 'eigen' matras..) |
Citaat:
maar als het toch alleen in bed wordt dan zorg je dat zij lekker in jouw bed kan liggen, dat lijkt me logisch ja. |
Citaat:
Maar ik zou het ook wel hoffelijk vinden als je aan zou bieden dat zij in jou bed gaat slapen. Denk dat ze dat wel heel leuk vindt! |
Het zou niet eens in mijn hoofd opkomen dat mijn vriend "op de grond" zou gaan slapen voor me, dus ik zou heel verrast zijn en t erg leuk vinden als 'ie het zomaar aan zou bieden :)
(niet dat het hoeft :p want hij heeft lekker een 2 persoons bed, en als hij hier slaapt liggen we samen op de grond omdat mijn bed te klein is .. (y) ) |
mijn vriend doet zelfs als ik daar slaap dan legt ie zn matras naast mij op de grond :D
zo kan 't ook kun je beter van de een naar de annder zeg maar ghehe.. |
Citaat:
|
ow tja nou ik zou 't wel schattig vinden als hij 't zou aanbieden maar uiteindelijk slaap ik gewoon op de grond hoor ik hoef niet perse in zijn bed.
mja das kut dan als ze niet naast elkaar passen.... of je bouwt je eigen stapelbed.. gooit haar matras onder je beed > en klaar :D nee geintje |
Ik zou het niet aanbieden als je het niet uit jezelf doet en dus meent. Als je zo lomp bent dat je niet inziet dat het lomp is zou ik haar ook niet een verkeerd beeld voorhouden.
|
ik slaap bij me vriend altijd op een soort van matras iets op de grond... ik vind het wel best eigelijk... hoef niet in zijn bed te slapen....
hier thuis 2 matrassen naast elkaar das egt veel beter :D |
Citaat:
|
Gast, het is toch zo logisch als wat?
Heb jij geen meelevingsgevoel ofzo? Empathie? Als jij bij iemand slaapt en je moet op een klote bed slapen terwijl je vriend op een asociaal lekker bed ligt dan zou jij het toch ook fijn vinden als hij tenminste aanbood om te ruilen? Dat heet gastvrijheid. Als het goed is heb je geleerd dat je je gasten altijd de eerste keus enzo moet geven. Maar kennelijk niet. |
Citaat:
Ik vond het wél nuttig. |
Tuurlijk moet jij op t matras slapen en zij in bed. Zo hoort t ;)
|
Nu hoor je het van een vrouw!
Doe het nou gewoon en stop met het zoeken naar antwoorden hier want het is gewoon overduidelijk duidelijk dat het zo hoort en ik kan niet begrijpen dat je dit niet zelf had kunnen bedenken. Het zou uit het hart moeten komen en je had zoiezo kunnen bedenken dat het fijner voor haar was. Als je haar niet eens een fijner bed gunt, doordat ze het wel eens als ouderwetse onzin had kunnen opvatten dan is er wat mis met je. |
Ik vind het op zich ook wel netjes om haar dan gewoon in je bed te laten slapen en dat jij dan gewoon op het matras gaat liggen ...eigenlijk :)
|
Gewoon hoffelijk. Ofwel samen in bed, dat gaat natuurlijk ook. Heb ik ook al gedaan met 2 vriendinnen van me, we hadden niets met elkaar maar als je gewoon naast elkaar slaapt en je handjes thuishoudt is er toch geen enkel probleem? :confused: Maar altijd haar haar zin geven, dus als ze alleen in bed wilt, fine, dan slaap jij maar op je matrasje op de grond... Ik zou er in die twee gevallen geen enkel probleem mee gehad hebben om hun in m'n bed te laten slapen en ik in m'n zeteltje...
|
Citaat:
|
ligt er natuurlijk aan welk iets beter ligt.....:D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:45. |