![]() |
Trashfest 6
The 27th and 28th of March:
Strong Intention (usa) Anodyne (usa) Dead Stop (bel) Chainsaw (jap) Antidote (nl) Malkovich (nl) Mihoen (nl) The 244 GL (ger) Makiladoras (nl) Zann (ger) Shikari (nl) Fleas and Lice (nl) Highscore (ger) Vals (nl) Krush (nl) LD 50 (nl) Tumult (ger) Humus (nl) Entrance 6 Euro for each day (10 Euro for two days) Het Podium, Schutstraat 43, 7902 KK, Hoogeveen For reservations call ++(0)528 275355 For info e-mail: xbizkidx@hotmail.com Sleepingplaces and Vegan food are available! Meer mensen die nu al van plan zijn te gaan ? |
sja dr zitten wel wat leuke bands bij ja! (die grotendeels dik gedrukt zijn ja).
Ik zie nog wel. |
Mihoen, Makiladoras, Shikari, Fleas and Lice, Vals en Humus zijn natuurlijk wel ubervet
|
De zwartgedrukte bands zijn erg cool idd. Ik ben er misschien wel.
|
Heej Martin.
Tuurlijk ga ik heen, dat wil ik echt niet missen. Super vette bands, en hopelijk veel publiek. (Sorry dat we 6 december niet mee gaan) |
Marius ? Gokje! ;)
Vet, tot dan! En ja, jammer van 6 december, http://playroll.fabchannel.com kan je 't live kijken en later ook streamen! |
Yep, ik ben eindelijk ook maar eens lid geworden!
Zie je dan wel en succes 6 dec. (y) |
Oh klinkt aardig alleen hoogeveen........ :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kan ik ook eens trui aan de vegan food :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik zou er wel graag heen gaan, mihoen is gaaf. maar moet nog maar kijken of dat met vervoer te regelen is; indien mogelijk ben ik er zeker bij. |
|
Krush!!! Vet! Humus is ook gaaf!
maar waar ligt hoogeveen ergens?? |
Citaat:
ik ben present |
Citaat:
|
ik denk.... dat ik ook wel kom.. heel misschien he!
|
ken alleen mihoen, dus neen afwezig
|
Vieze krakkersmuziek denk dat ook wel ff kom Deadstop en Antidote naturlich
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dead stop, malkovich, Vals (uit mijn hometown:P), en Mihoen vind ik wel moeite waard.
In Maart.... nou, dan heb ik nog niets te doen. Maar waar de fuck en hoe de fuck kom ik in Fucking' Hoogeveen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
De vraag is niet hoe kom ik er heen, dat lukt meestal wel, maar meer hoe kom ik weer thuis...
|
Humus! alkmaarse trots :D
|
http://www.hoogeveen.nl/plaatjes/map_eng.gif
daar ligt het dus. en het podium is plusminus 20 minuten lopen vanaf het station. |
Citaat:
|
hoogeveen is mijn ex-hometown :D
|
tis een festival achtig gebeuren dus.
|
Citaat:
|
Citaat:
blijf je gewoon oldskool bij mij pitten + rap opnemen :D |
27e is ook Op Volle Snoeren in Arnhem dus dan ga ik daar heen :)
|
jammer, ik dacht dat je dingen mocht trashen
|
Op volle snoeren spreekt mij meer aan:
-Regurgitate -Inhume -Rompeprop -Cliteater -Prostitute Disfigurement -Agathocles -Leng Tch'e -Grobar -F.u.b.a.r. -Gruesome Stuff Relish |
trashfest 6
27-28 mrt te Hoogeveen
10 euro, slaapplaatsen aanwezig, veganrotzooi en de volgende bands: Line-up Saturday the 27th of March: bands: Anodyne (usa) Zann (ger) Shikari (nl) Malkovich (nl) Dead Stop (bel) Chainsaw (jap) The 244 GL (ger) Highscore (ger) Humus (nl) after the bands: SATURDAYNIGHT 80’s DISCO DJ’s Op, Marc-o & Da Moshmachina Sunday the 28th of March: bands: Antidote (nl) Mihoen (nl) Makiladoras (nl) Fleas and Lice (nl) Vals (nl) Krush (nl) LD 50 (nl) Tumult (ger) |
ghehe, waar heb je die slaaplaatsen vandaan dan.
|
de grond
|
|
hier verder graag :)
|
het podium is wel een vette zaal
|
ooit geweest ?
valt behoorlijk tegen namelijk |
die slaapplaatsen is gewoon in een zaaltje neem ik aan?
eigen luchtbed meenemen? of gewoon ergens neerstorten? |
edit: ik heb besloten om niet te gaan....ga liever naar groezrock en kan het niet beide doen.
|
Citaat:
Waarom kom je niet gast ?! Weet je hoe vet Trashfest iedere keer is ?! |
Citaat:
got no cash dude |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:32. |