![]() |
Wat heb je aan? [Eventueel foto's]
Bruine hoodie,
Lichte spijkerbroek, bruine riem, Chuck's. |
blauwe col
blauwe jogginbroek ik ben ziek en boos :mad: |
Citaat:
|
Donkerblauwe joggingbroek (ja nog steeds) van H&M
Bruine pluistrui van CoraKemperman |
Donkerblauwe joggingbroek H20
Lichtblauwe hockeysokken Appelgroene sloffen Benetton Lichtgroen t-shirt Diesel Lichtblauw vestje H&M |
Oh ik heb een 15 jaar oude mesh cap op! :cool:
|
spijkerbroek van replay
rood shritje van h*m blauw vestje van only een klote humeur en een definitieve hekel aan mannen |
Citaat:
|
Citaat:
Als jij me kan vertellen wat lekkerder is dan een bak ijs en een doos chocola, ben jij die ene uitzondering ;) |
bruine wijde broek
wit truitje met v hals nikes ondergoed sokken |
Citaat:
|
Citaat:
wat ik aanheb: zwarte broek met malliot eronder (dunne broek) zwart truitje zwart truitje eroverheen skateschoenen |
Ik wou iets nieuws, dus ik ben even naar de h&m gegaan:
blauw geruit rokje h&m zwart truitje met een diepe v-hals h&m zwarte 55 den panty zwarte suede afzaklaarzen. |
T-shirt met zwarte rand, ringspun ding
Dieselbroek Longsleeve met kraag / rugby |
nieuwe babouchka-laarsjes!
http://picserver.student.utwente.nl/...picserver.jpeg |
Citaat:
dsl55 broek eerstedebesteshirtinm'nkast. (geloof oud quiksilver ding ofzo.) groenblauw/bruin streepjestrui (divided) |
Leuk rokje, ~Sjeherazade~ (zo goed?)
Zwarte nette broek Benneton Zwart hemdje met roze stipjes en kanten randje aan bovenkant H&M Zwart strak shirtje met 3/4 mouwtjes. Zwarte sokken Zwarte betty-boop string Zwarte bh. Goh wat kleurrijk :| Ohja, voor de afwisseling een gebroken witte sjaal :D |
Citaat:
Citaat:
|
Beige broek
Zwart overhemd/bloes (hoe je het wilt noemen) Hemelsblauw topje Rode sokken met witte streepjes :bloos: Snoopy-ondergoed :cool: |
Citaat:
|
joggingsbroek
witte trui. mn haar aan het uitbleken. |
een spijkerbroek, met daaroverheen een zwarte rok, en een zwart shirtje met 3/4 mouwen
|
donkerblauwe jeans met witte riem en een simpel zwart truitje met van die 3/4 mouwen van open 32
|
donkerbruine kuitlaarzen met punten, ziengs
donkerblauwe spijkerbroek, only rode clipriem, h&m rode trui, RL gestreepte sjaal, v&d |
witte sokken
zwarte wijde soort skatebroek laten we maar zeggen snoopyhemd :cool: een blauw vestje |
2-day naar sgool:
blauwe/vale diesel zwart shirt lange mouw zwarte riem h&m bruine schoenen ( soort laarsjes) zwarte tas, h&m lange bruine jas met bontje. op het moment, na douchen: zwarte t-shirt blauwe trainings broek |
Lichtblauwe (skate) spijker broek
Zwarte Coltrui Sokken |
indian rose spykerbroek
donkergroen hemdje van de HenM dr over heen een ligtgroen polootje van de america today en daarover n donkerblauw shirt met lange mouwe en n hele diepe V-hals en witte vetertjes |
versleten all stars
zwarte ribbroek energy zwarte lang sleeves benneton rose clipriem rose polo rl |
Donkerblauwe coltrui
Spijkerbroek Grijze sokken |
zwart boothalsshirt
kort grijs ribrokje rode panty met een zwarte kanten panty erover afgeknipt als legging.. zwarte ballerina's |
lichtblauwe spijkerbroek
zwart truitje met v hals.. zwart truitje met witte hoofdjes..ook met v hals En lekkere warme beenwarmers :) |
dit dus,......
http://members.chello.nl/w.vandenber...aardag2003.htm helaas ontbreekt het bier op dit moment..... (n) |
zwarte broek
oranje/roze shirtje ondergoed vans |
Zwarte wijde ribbroek
wit shirtje zwart vest met capuchon zwarte sjaal ehm rood snoopie ondergoed :bloos: |
Mijn blauwe (gebleekte) spijkebroek en een rood/bordeaux vestje erop. En mijn laarzen.
|
Grijze pantalonachtige broek
hel-blauw/groen gestreept poloshirtje met lange mouwen zwart shirtje lange mouwen eronder gestreepte teensokken vans gympjes grote oorringen |
Citaat:
maar ontopic: spijkerbroek m'n vans ska tops Voodoo glow skulls shirt en worker overhemd pet van shorty's |
Geruite broek Replay
Witte slimfit blouse TopMan Zwart strak T-shirt met letters van vilt Zara Witte All Stars |
donkerblauwe th polo met donkerblauwe th trui erover :o
oude dieselbroek onderbroek sokken ben ziek en kom vandaag toch niet buiten,vandaar |
een grijze, wijde pyama broek :o
een wit singletje met een roze badjas :D ik ben ookal ziek :( :bloos: |
Lichte heupspijkerbroek Indian Rose
roze hemdje H&M wit shirtje met wijde hals H&M bruine leren riem bruine suede laarsjes Hilfiger roze/wit kralenkettinkje, armband met roze balletjes, haar in rommelknotje, lichte make-up, geurtje Allure. |
Citaat:
|
Witte longsleeve, Replay
Daaroverheen babyroze wollen trui met lage v-hals, Benneton Lichte spijkerbroek, Only Polkadot riempje, Only Zwarte laarzen Zilveren horloge Zilveren kroonluchter oorbellen Roze lipgloss en geurtje D'light van Lancaster |
http://members.lycos.nl/meetingonzin/Lieke/kleren.jpg
http://members.lycos.nl/meetingonzin/Lieke/kleren2.jpg Oftewel: groot grijs/zwart tshirt spijkerbroek en blauw/grijze skateschoenen. Damn wie heeft dat foto's maken bedacht :p |
Grijze lange trui boothals Morgan
Donkere spijkerbroek Only Brede bruine riem Deal Bruine afzaklaarsjes Guess Horloge <3<3 Zilveren oorbellen Zilveren ketting |
MM beetje te grote blauwe Osiris broek..
Wit Shirtje.. Blauw Elwood shirt.. Mijn Element pet.. En tsjah ondergoed.. |
-zwarte pantalon met blauwe krijtstreep [nogal mannenmodel]
-vaal zwart driekwart truitje met grijze bloem -mosgroene kortkortkorte model trui -aubergine/paars spaghetti hemdje -haar in knossels,in een staart. -zwart/rood gestreepte overknees -zwarte beenwarmers. |
grijze jogging broek adidas
grijs/donkergrijs gestreep H&M shirt grijze hoody H&M zwart leren motorjack DKNY sneakers mp3 speler.. kom net even langs joggen hè :cool: (y) |
zwarte badstof/suede broek ( zo fitnessen )
zwart met verschillende motieven en kleurtjes truitje shawl sokken ondergoed *saai* |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:28. |